2012. május 19., szombat

23. fejezet - (?)

Sziasztok! :)
Egy bejegyzéssel lejjebb megtaláljátok a játék győztesét. ;)
Amint láthatjátok a fejezetnek nem tudtam címet adni, ezt fogjuk arra, hogy kevés képzelő erőm van, szóval ha van valami ötleted a fejezet elolvasása után rá, nagyon szíves örömest várom! :$ :D
A komik megválaszolásával nagyon el vagyok maradva, és nem tudom mikor szánom rá magamat, de igyekszem mindegyikre válaszolni. :)
Ezt a fejezetet pedig jó pár embernek ajánlanám, akik sürgettek, vagy csak érdeklődtek a fejezet felkerülésének kapcsán.
Imádlak Titeket, Rebii, Jenni, Roxiii, Maya, Vanity, Kinga, Végül még ide sorolnám még Dóriit is, meg vagy még, Te lány? :D
Véleményetekre mindig kíváncsi vagyok, ne kíméljetek! ;)
Jó olvasást!


(?)

       Pop That Lock (Úgy gondolom, hogy ez a szám ráillik az egész fejezetre, szóval ha egyszer lemegy, nyugodtan indítsátok újra.)

-          Eric, ne nevettess, nem te vagy az egyetlen, aki figyelem elterelés gyanánt tűzriadót fúj – mit akar ez nálam?
-          Nem? – ó, ez könnyen ment, nem is ellenkezik. – Te is ilyen ördögi lennél? –kérdezte azzal az émelyítően szexi mosolyával. Amabel, ne feledd, erős vagy, és jelen pillanatban, és a következőben utálod Ericet! Miután meginvitáltam a kanapéra, én is helyet foglaltam és izgatottan vártam, hogy tervem beteljesülhessen.
-          Én? – egy nevetéssel rejtettem el az igazságot. Pontosan, sőt még ördögibb vagyok, volt kitől tanulnom. – Dehogy, viszont az öcsém és a legjobb barátom igen – remélem ez a mosoly megtette a hatását.
-          Nem teljesen értem – rázta meg aranyosan a fejét. Elmeséljem, vagy ne? Mennyi időre van szükségem, jobban mondva hány percem van, amíg lecsillapodik ez az egész kavarodás? Mikor jönnek rá a lakók, hogy mi nem vagyunk kint, és mikor fognak megbizonyosodni arról, hogy nincs sehol sem tűz? Nagyon mérgesek lesznek Ericre. Azt hiszem a terve nagyon rosszul sült el, teljesen pórul fog járni.
-          Hiszed vagy sem, én pont egy tűzjelző miatt vagyok itt – kezdtem bele a nem is olyan távoli múltam egyik fontos jelenetébe.
-          Leégett a házad, azzal együtt pedig mindened és már csak egyetlen egy cél lebegett a szemeid előtt, megkeresni Eric Saade-t? – emelte meg mondókája alatt a szemöldökét, és egy idegesítően aranyos, mégis ravasz mosoly terült el az arcán. Szerettem volna egy kemény tárgyat a fejéhez vágni, de még szükségem van a lényére egy kis ideig.
-          Ó, hát persze, minden vágyam ez volt, és most hogy teljesült, nem engedlek ki a karmaim közül, te leszel a háziállatom – mondtam gunyorosan. – Vagy ha jobban tetszik a bejárónőm, vagyis férfim. Szeretsz takarítani? – Saade feldobtál egy labdát, én pedig visszaütöttem, nem fogsz ki rajtam! Na most erre mit lépsz?
-          Ne haragudj, de nem hallottam – válaszolt kicsit hangosabban, hogy biztosítson állítása igazáról, és még a füléhez is emelte kezeit. Lehet, hogy szólt még a jelző hang, de mégis lehetett egymás szavait hallani. Ne legyél már ennyire átlátszó, nem most jöttem le a falvédőről!
-          Mosdd ki a füleidet! – fújtam egyet, majd felemelkedtem, hogy magamhoz vehessem a laptopom.
-          Várj – kiabálta -, mit is mondtál? – Eric szájából idegesítő szavakra, részemről pedig magamban lévő szitkozódásra elhallgatott az a bosszantó rikácsolás. Pár percünk van már csak, remélem összejön, aminek sikerülnie kell.
-          Kíváncsi vagy, vagy sem? Mert hidd el, jobban szeretnék most aludni – tűrtem egy rakoncátlan hajtincset a fülem mögé. Meglehet, hogy most még a megszokottnál is borzalmasabban nézek ki, de ki gondolt volna arra, hogy az éjszaka közepén kiugrasszák a jó meleg ágyikójából, és rohannia kell ki az utcára, hogy nehogy benn égjen az épületben? Senki, és még mindig ostobaságnak tartom ezt a kitaláló részéről, mire volt ez jó? Nem lett volna egyszerűbb nappal bejönnie? Gondolom a portásnál is van kulcs, tőle sokkal könnyebben el tudta volna csenni, mintsem felverje az egész házat. – Ugye tudod, hogy nagy bajban vagy? – élvezet lesz nézni a műsort.
-          Nem vagyok, rád kenem majd, vagy Willre, részletkérdés – húzta hatalmas mosolyra a száját. Nagyon ki fogja húzni nálam a gyufát, ha továbbra is így fog viselkedni minden lesz itt, csak éppen barátság nem.
-          Próbáld csak – kicsit sem lesz furcsa, hogy az ő lakásában indult be a rendszer…
-          Mesélj! – nem látszik rajta, hogy félne. Vajon csinált már máskor is ilyesmi dolgokat? Mennyire van otthon a „csínytevésekben”?
-          A lényege annyi, hogy fogadtunk, veszítettem, és most itt vagyok – eljött az én időm. Elfogadtam a videóhívást.

-          Amabel, valami baj van? – kérdezte kissé riadt hanggal. – Hajnali három óra van, nem tudsz aludni? – ijedsége még mindig nem hagyott alább, de a kedvességet, és a szeretetet is kihallottam hangjából.
-          Nyugalom, semmi baj – küldtem felé egy fáradt, mégis nyugtató mosolyt -, aludni tudnék, de valaki miatt nem tudok – pillantottam a képernyőről Eric felé, aki kérdőn nézett egyszer hol rám, másszor a laptopom hátuljára. Fogalma sem lehet arról, hogy a rossz dolgok mellett jót tett nekem ezzel a betöréssel. – Szeretnék mutatni valamit – a mondatom elhangzása után odacsusszantam Eric mellé, hogy ő is benne legyen a képben. A képernyőn lévő emberke pedig megmerevedett, lesokkolt, sőt még azt is meg merem kockáztatni, hogy levegőt is elfelejtett venni, majd jó pár másodperc múlva megszólalt. Közben Eric is meg volt lepődve, mert nem értette a helyzetet. Egyedül én mosolyogtam diadalittasan.
-          Khm… Amabel, kérlek, mondd azt, hogy a Saade szobádban vagy – nem fogok hazudni. Abban nincs semmi móka, szeretem az igazságot, mert így most hogy igazam van, nagyon is szórakoztató. Igaz a szoba meghallása után kicsit az arcomra fagyott a mosoly, de bízom abban, hogy Eric még nem fogta fel a dolgokat.
-          Zachie, bemutatom Eric Saade-t – még mindig a látottak hatása alatt volt, mert a név hallatára sem adott semmiféle mérges reakciót, inkább a hitetlenség jeleit lehetett az arcán felfedezni. – Eric, bemutatom Zachary Larsont – mutogattam a kezemmel is, de valószínűleg teljesen feleslegesen.
-          Te most szívatsz és ez valami számítógépes trükk? – kérdezte nevetve, én pedig megráztam a fejemet. Imádom, amikor igazam van.
-          Ez a valóság – nem lehetett volna letörölni az arcomról a mosolyt. – És ha most megbocsájtasz Zachie, kiraklak a vetítőre, el ne tűnj addig, Eric te pedig ülj át a másik kanapéra, kérlek – mondatom után felálltam és elindultam, hogy úgy tegyek, ahogy mondtam.
-          Mi ez az egész? – kérdezte Eric kíváncsian.
-          A barátom nem hitte el, hogy találkoztam veled, szóval muszáj volt valahogy bebizonyítanom - rántottam egyet a vállamon, ezzel is alátámasztva, hogy semmiség az egész.
-          A barátod? – bólintottam egyet, majd én is helyet foglaltam Eric mellet, miután sikerült átraknom a képet a kivetítőre, így nagyban láthattuk Zachet, és ő is teljes lényünket, mert a falra is fel volt szerelve egy kamera, ami már működésbe is lépett. – És miért nem hitt neked?
-          Erre válaszolok én – jött a reakció a hangszórókból -, Amabel…
-          Nem, nem válaszolsz – fojtottam belé a szót, és küldtem felé egy szúrós pillantást a kamerán keresztül. – Azért nem hitt nekem, mert hát…
-          …el tudja túlozni az igazságot – felelt Zachie. Szerencséje van, hogy ezt mondta.
-          Zach, Amával beszélsz? – jött egy távoli hang.
-          Aha, gyere, ezt neked is látnod kell! – kiabált vissza. – Ja és hozd az innivalót is!
-          Popcornt ne vigyek? – miért csipkelődnek ezek állandóan?
-          Gyere már, mert még a végén szellemmé válnak!
-          Kik? – hallottam közelebbről.
-          Vigyázz – hallottam Zach hangját, majd egy test földre érkezését, ezután pedig poharak találkozását a kemény padlóval -, mert csúszik. – Megijedtem, de egy pillanatra Zach is, mert gyorsan felpattant, hogy megnézze mi van Jassel. Csak pár másodperc telt el, mire meghallottam barátom nevetését, majd Jason hangos szitkozódását. A mellettem lévő srác pedig csak pislogott, nem tudom mi lephette meg jobban, az, hogy Z és J póló nélkül voltak, vagy hogy öcsém dobott egy szép hátast a padlóra.
-          Jé, ott egy Eric Saade – sétált be Flower a képbe -, szia Ama, mizujs? – fordult oda a két szerencsétlen felé. – Jas már megint mit csináltál? – csóválta a fejét - Zach cseszted – elnevette magát, majd tovább állt.
-          Én is szeretlek hugi! – mondtam kicsit hangosabban, hogy még meghallja. Kicsit sajnálom a popsztárt, mert nem tudja, hogy mi folyik itt, de magának kereste a bajt, ő tört be hozzám az éjszaka közepén, viselje a következményeket.
-          Hogy ki van ott? – Jason kissé kómás hangon kérdezte Flo-t.
-          Flower, te csak maradj csendben – jött Zachie reakciója.
-          Jason jól vagy, nagyon megütötted magad? – kérdeztem, mikor a látókörömbe került.
-          Ööö Zach, ha elájulok, elkapsz? – ez jó vagy rossz válasz?
-          Majd megteszi helyettem a padló – nevettem fel Zachkel együtt, de Eric is elmosolyodott.
-          Kösz haver – csapott egyet barátja hátára - a kedvességed – majd a laptopra nézett. – Ama a Saade szobában vagy?
-          Milyen szoba? – kérdezte Eric, el kellene hallgattatni a fiúkat. Miért kérdezi mindkettő, hogy ott vagyok-e, miért olyan nehéz elhinni, hogy ő igazi, nem pedig kép?
-          Hát, tudod a… - Jas próbálta elmagyarázni, de erre nincs semmi szükség, mert ez a szoba nem létezik, be lesz zárva, és csak én fogom néha napján látogatni. A többiek pedig higgyék majd csak azt, hogy eltüntettem.
-          Semmilyen.
-          Engem az érdekelne, hogy hogyan találkoztatok – mondta Zachie, mi ez a kíváncsiság? Egyáltalán mikor találkoztunk mi először? – Amikor azt hitte, hogy szellem vagy, valós volt?
-          Az volt – Zach elnevette magát Jason társaságában, Eric is csatlakozott hozzájuk, jól van, nevessetek csak, de akkor is találkoztam vele, nekem ez csak egy jó emlék… A hangzavar miatt alig hallottam meg a kopogtatást. Azt hiszem Eric, most véged lesz! Legszebb öröm a káröröm, még ha nem is szép dolog így érezni.
-          Bújj be! – kiáltottam ki, és felálltunk Erickel. – Felkészültél? – néztem Ericre, aki még mindig vigyorgott a fiúkkal egyetemben. Saade bólintott, Zach és Jas pedig kíváncsian pislogtak. Az ajtó kinyílt, és egy nagyon mérges Molly-val találtuk szembe magunkat, aki nem csak egyedül jött, hanem mögötte mindjárt Danny? Nem is akárhogyan, Molly a fülénél fogva ráncigálta, majd amikor pár méterre megálltak tőlünk M-ből kitört a hiszti.
-          Eric Khaled Saade, te nyomorult, mi a fészkes fenét csináltál már megint ezzel a majommal egyetemben? Olyan nehéz lenne aludnod az éjszaka kellős közepén? Danny szerintem azt sem tudta hol van, fájhatott neki a füle, teljesen le volt taglózva.
-          Molly, kérlek, engedj el! – könyörgött. Mia és Will is befutott, mind a ketten villámokat szórtak a tekintetükkel.
-          Mégis csak kellett volna az a popcorn – hallottam Zachie hangját, majd elmosolyodtam a látványra, hogy azok ott ketten, otthon berendezkedtek, hogy első sorból nézhessék a csetepatét.
-          Molly ne nyújtsd már meg szegény fülét, még a végén ronda lesz – mondta mosolyogva Eric.
-          Ó te csak fogd be popsztár, nagyon nagy bajban vagy! – megszólalt Will is. Molly végre eleget tett a kérésnek, viszont még rántott egy nagyot, amire Danny fel is jajdult, de azért sikeresen megszabadult a szorításból. Ellépett a lánytól pár méterre, megdörzsölte fülét, majd odafordult hozzánk.
-          Ő ki? – kinyújtott kézzel, mutatóujjával felém bökve kérdezte.
-          Szerinted? – puffogott egyet Eric.
-          Már bocs haver, de te hülye vagy – rázta meg fejét Danny hitetlenkedve.
-          Egyetértek – bólogatott mind a két jó madár a föld túloldaláról, még jó, hogy azt sem tudják miről van szó.
-          Miért is? – kérdezte Eric Danny-re pillantva, amikor nem így tesz, a parkettát bámulja. Van egy olyan sejtésem, hogy nem mer a háborgók szemébe nézni.
-          Tudod te azt nagyon jól – köpte a szavakat, majd közelebb lépett hozzám. - Engedd meg, hogy bemutatkozzam – fogta meg kezemet -, Danny Saucedo vagyok, de melletted egy rút varangynak érzem magamat, ezért kérlek, csókolj meg, hogy hozzád méltó helyes herceggé válhassak – a mondat végeztével szájához emelte kézfejemet és egy csókot nyomott rá. Teljesen elpirultam, Jas és Zachie egy pillanatig megszeppentek majd kitört belőlük a hangos nevetés, a körülöttünk lévők is így tettek, viszont visszafogottabban, rajtam kívül csak Eric volt aki nem tartotta viccesnek ezt a helyzetet, ő csak a szemét forgatta. Én pedig éreztem az arcomon, hogy teljesen elvörösödtem, nem semmi bemutatkozás, jó kis nőfaló lehet a srác.
-          Ez szép volt – mondta Jas, aki Zachie-vel egyetemben a szemét törölgette.
-          De ugye csak viccelt? – kérdezte barátom.
-          Na elég volt Rómeó – tette Will kezeit az említett vállára, és hátrébb húzta -, majd folytatod később.
-          Hogy mit fog folytatni? – kérdezte megint Zachie fejét kapkodva.
-          Kik ezek egyáltalán? – nézte Molly a kivetítőt.
-          Az öcsém és a barátom – mutattam Jas, majd Zach fejére.
-          A barátod? – kérdezte a kékszemű. Tisztára, mint a szőke herceg, fehér lovon. Vajon milyen színű autója van? Ezt a kérdést ma már másodszorra hallom, olyan nehéz elhinni, hogy van fiú barátom? Pedig ez nagyon is egyszerű egy képlet. Ez ugyan olyan, mint ahogy Mia viszonyul a fiúkhoz.
-          Igen – válaszolt helyettem Eric. Mi van ma a srácokkal? Lehet, hogy az agyukra ment ez a tűzriadós eset. Jut eszembe, hajnali három óra van, nekünk mindannyiónknak aludnunk kellene.
-          Na elég volt a bájolgásból, mi ütött ma belétek? Hm? – kérdezte megint Molly, aki Danny felé nézett, gondolom őt könnyebb esetnek látta az igazság bevallásához.
-          Ne nézz rám, nem beszélek! – fonta össze karjait maga előtt, kicsit durcásnak nézett így ki.
-          Eric? – fordult a másik tettes felé.
-          Ügyvédet akarok! – ült le a kanapéra, majd Danny is helyet foglalt mellette. Egymás ellentettei voltak kinézetre. Danny szőke haj, kék szem, Eric pedig barna haj, barna szem. Mint tűz és víz, és senki sem tudná megmondani, hogy melyikük helyesebb. Ki-ki melyik típust szereti.
-          Nem kapsz – válaszolt Will -, magyarázatot akarunk Tökfej! – Eric megrázta a fejét, most is úgy viselkedik, mint egy ötéves kisgyerek. Hogyan lehet ezt kibírni mellettük?
-          A-a – makacskodott. – Na jó, megakarom nézni azt a szobát - mutatott az ajtóra.
-          Én tudod mit akarok? – kérdezte Molly felháborodottan. – A-lud-ni! De te Okostojás idióta vagy, Danny jól teszed, hogy meghúzod magad, mert nem leszünk így jóban! Mind a ketten meg fogjátok ezt bánni. olyan támadást indítok ellenetek, hogy az csak na, ha más nem is csatlakozik hozzám, megteszem egyedül, de nektek akkor is végetek lesz! – nem tudom, mi vezérelt, de én is megszólaltam.
-          Én segítek neked.
-          Ahogy mi is – csatlakozott hozzánk Mia és Will is.
-          Ez az – jött a hangszóróból, a srácok csámcsogtak, fogalmam sincs mikor és hogyan szereztek kukoricát, de ebből is érezhető, hogy élvezték az előadást.
-          Ne mááár – húzta el Danny a száját – muszáj megint? – majd megfogott egy díszpárnát, és elkezdte vele Ericet ütlegelni. – Te idióta barom, a semmiért megint felszabadítottad a haragjukat! Te sohasem tanulsz?
-          Te is benne voltál, szóval fogd már be a szádat! – ütögette ő is egy másik párnával csapattársát. Ó ezt de jó nézni. Apropó, én Danny&Eric ellenes vagyok, de most valahogyan nem zavar, hogy egymás közelében tartózkodnak.
-          Ez nem az első eset? – kérdezték a fiúk kórusban.
-          Egyáltalán nem – válaszolt mosolyogva a fiúknak Mia.
-          Szerintük unalmas életük van, ezért mindig feldobják valami hülyeséggel – erősítette meg Will.
-          Nem is hülyeségek – vágott közbe Eric.
-          Ó tényleg? – kérdezte gunyorosan Will. – És amikor levetettétek magatokat egy szikláról?
-          Úgy mint Bella a New Moon-ban? – kíváncsiskodott Jason.
-          Onnét vették, szóval eltaláltad, de te… - válaszolt neki Mia, de Zach megelőzte.
-          …csak nézz rá Amára és rájössz a válaszra – mindenki elmosolyodott.
-          Most mé’ tök jó móka volt – mondta Danny.
-          Egyetértek – helyeselt Eric is.
-          Én is, én is – hangzott a fiúktól kánonban, majd Zachie folytatta. – Hol találunk sziklás partot?
-          Eszetekbe ne jusson! – mondtam határozott hangon. Még csak ez kéne. – Fiúk, megtanultatok holnapra? – vontam fel szemöldökömet.
-          Meg… és te? – húzta mosolyra száját.
-          Indulásra készen van a táskám – már csak aludnom kellene. – Öhm… nem szeretnénk aludni? – fordultam a többiekhez, ők pedig bólintottak.
-          Ne merd elhagyni az országot Saade – fenyegette meg Molly.
-          Én aludhatok itt? – kérdezte Danny, én pedig kíváncsian pislogtam.
-          Nem – jött a válasz Zachtől és Erictől is, az utóbbi személy fogta magát és Danny-t lökdösve elhagyták a lakást, de még visszaszólt – nyitott szemmel fogok aludni!

-----------------------
Hogy sikerült a fejezet? Tetszett, vagy sem? Nyugodtan leírhatjátok a negatív kritikákat is. :) Mit éreztek a szereplőkkel kapcsolatban? Eric elhagyja majd az országot, vagy nem futamodik meg és kész lesz kiállni Molly-ékkal szemben? Mit szóltok Danny-hez? :D Nem teszek fel több kérdést, rátok bízom, hogy mit írtok le. ;)
Ha van a címre valamilyen ötleted, várom! :))
Kisses&Hugs♥


21 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a rész:DD A vége felé már szinte sírtam rajtaa:DD Már most nagyon várom a folytatást:D Eric már most kezd féltékenykedni? vagy csak rosszul jött le nekem a dolog?:DD
    Siess :D <3 puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm, örülök, hogy tetszett. ;) Egyszer-kétszer nekem is abba kellett hagynom az írást, mert nem bírtam ki nevetés nélkül, de remélem nem túloztam el hű de nagyon. Öhm... meglehet, hogy Eric kezd féltékenykedni, de nem teljesen úgy, ahogy mi azt gondolnánk. :D Majd a következő fejezetekben tisztázódni fognak az érzések, de meglehet, hogy nem... :D
      Köszönöm, hogy írtál! :) Nem tudom mikor jön a folytatás, de megpróbálok majd sietni. :))
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  2. Sziaaa :D
    I-MÁD-TAM :D
    Oké kész vagyok én nem tudok mit mondani XD A könnyeim folynak és nem csak mert Torres megnyerte a BL-t hanem mert ez a banda egyszerűen nem normális XD Én meghaltam végem van és nem tudok értelmes mondatokat szőni :D
    De azért megpróbálom ;)
    Tudtam én hogy Molly nagyon ki fog akadni és azt is hogy Ama mellé áll :D Ők ketten nagyon de nagyon jóba lesznek :D És biztos vagyok benne hogy Eric szembeszáll az ellene szövetkezőkkel különben nem lenne izgalmas :D Danny nem csodálom hogy lehülyézte Ericet :D Észre vette Ő hogy Ama milyen szép...annyira jó volt ezt a két tökkelütött majmot látni :D Már hiányoztak :D És én úgy látom hogy Eric még maga sem tudja de tudat alatt azért féltékeny ;) Aminek nagyon-nagyon-nagyon örülök :D Ajjj mennyit kell még várni arra a csókra? Én ezt már nem bírom... :D Komolyan nem bírok értelmes szavakat összefűzni :D Nagyon nagyon tetszett :D
    Minden szereplőt úgy ahogy van egytől egyig imádok :D De azért 3 kedvencem van de 1 versenyző még szorosan követi őket :D Eric Ama és Molly az én nagy kedvenceim de Zachi és ott lohol a nyomukban :D
    -egy valami érdekelne mert azt nem tudtuk meg hogy Ama hogyan tudta meg hogy Molly és Eric nincsenek együtt és hogyan reagált rá..erre kíváncsi lennék, de ha nem tudom meg sem katasztrófa, ha Te így látod jónak-
    A címre olyan hú de jó ötletem nincs de ahogy olvastam az jutott eszembe mintha egy valóságshowt néznék :D
    én nem bírom kivárni a folytatást... komolyan addig megőrülök :D
    Jesszusom akarom már azt az első csókot XD Remélem nem kell már rá nagyon sokat várni :D
    Amúgy csodálkozom hogy Eric így átsiklott a Saade szoba hallatán... de ez a menet nincs lefutva, nem hiszem hogy egy könnyen elfelejti :D Remélem....
    siess könyörögve kérlek :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :))
      Én pedig Téged imádlak! :D
      A mondatok szövésével nem vagy egyedül, néha nekem is nagyon nagy problémát tudnak okozni. Pl. az énekdogám közepette a barátnőmmel ellenőriztettem le azt a mondatot, hogy értelmes-e. :"D A fejezet mondatairól pedig nem is szeretnék beszélni... összehordok minden butaságot. :D
      Én kinézem Ericből, hogy pár napra elmenekül egy másik országba, szóval bármi megeshet. :P Danny-vel még terveim vannak. *-* Jas és Zachie pedig nagyon belopták magukat a szívembe, főleg Zach (tudniillik Ő lesz a férjem), szóval nem szeretnék tőlük megválni. :$
      Elképesztően örülök, hogy vannak kedvenceid, én is oda meg vissza vagyok értük, nem bánnám, ha a valóságban is ilyenek lennének. :$
      Emlékszel, amikor Eric gyertyát keresett Molly-nál, és Ama is ott volt? Ott nagyjából átbeszéltek mindent, de meglehet, hogy csinálok majd egy visszatekintős jelenetet. ;)
      Valóságshow, főleg, ha a két srác szemszögéből nézed, és nem is lenne rossz cím... Még gondolkodom rajta. :) Hiszed vagy sem, tegnap már annyit szórakoztam a címmel, hogy feladtam, hogy adjak neki bármit is, lehet, hogy ez egy kicsit szánalmas, de ez van. :"D
      Neeeem fogsz megőrülni! :D Nem engedem meg! Addig foglald le magad valami mással. ;)
      Ó, dehogynem, vagyis még nem tervezem azt, hogy a következő fejezetben/fejezetekben lesz a csók... nem rohanunk nagyon előre. :$ :D
      Eric túlságosan le volt sokkolva, hogy bármit is észrevegyen, de abban biztos lehetsz, hogy nem adja fel egykönnyen. :D
      Megpróbálok sietni, de nem ígérek semmit. :)
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  3. Adadel!!!!!!
    Ez valami fantasztikus lett! Zseniális, oda vagyok érte!
    Eric és Ama kapcsolata egyre jobban alakul, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy ez az Eric valami fantasztikus.
    Ez a szoba vita, mármint a Saade szoba. Ugye Eric nem hagyja magát? És valamikor a közeljövőben sikeersen "betör" a szobába és leleplezi Amát :D Alig várom!
    Szóval összefoglalom: Fantasztikusan írsz, nagyon szeretem olvasni a regényed!
    FOLYTATÁST!♥

    Üdv.: Engel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Engel! :))
      Imádlak, Drága! :) Köszönöm szépen a kedves szavakat, igyekeztem. :) (Úgy néz ki, hogy Adam albuma jó hatással van rám. ;))
      Remélem Eric lesz még ennél jobb is, még csak a kezdeti fázisnál tartunk. :D A kapcsolatuk szerintem majd leginkább egy hullámvölgyre fog hasonlítani. Egyszer megölnék egymást, másszor pedig fantasztikusan el vannak egymással. :) Most egy öldöklős hangulatnál járunk. :D
      Megnyugodhatsz, nem hagyja magát, de küzdenie kell majd, mert nem lesz könnyű az élete. :D
      Én pedig nagyon szépen köszönöm, hogy így gondolod! ♥
      Majd jön a folytatás valamikor. :$ Igyekszem sietni! :)
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  4. Szia :D
    Komolyan meghalok... :D Elgondolkodtam hogy a nevetésbe bele lehet halni...? :O Mert akkor egyszer Te fogsz megölni :D :D Annyira de annyira imádtam :D Eddig ez a kedvenc részem pedig az összeset imádtam :D
    Mekkora durva lenne ha Eric véletlen rátalálna Ama blogjára..abba minden benne van a Saade szobáról :D És ebből a 2 tökfejből kinézem hogy segítenek Ericnek..főleg Zachiből :D
    Ahogy Molly a fülénél ráncigálta Dannyt..hát az valami haláli volt..annyira el tudtam képzelni :D Meg ahogy kitört belőle a hisztéria XDXD de megérdemelte Eric.. hogy lehet ennyire hülye? :D De hihetetlenül aranyos O_O <3 ...Hogy meglepődtek a srácok hogy Eric valódi és ott van :D Jajj.....Most komoly hogy még sokat kell rá várni? Megőrjítesz :D Annyira kíváncsi vagyok már rá hogy hogyan oldod meg majd a csókot..:D El sem tudom képzelni :O
    Nekem nagyon tetszik Danny karktere főleg az amilyen reakciót kiváltott Ericből az ahogy D viszonyult Amához :D De amúgy Zachi csak barátként tekint Amára vagy még mindig több?
    Nagyon kíváncsi vagyok hogy Molly és Ama meg Miáék mit eszelnek ki Eric és Danny ellen :D
    Várom várom nagyon nagyon :D :D
    Puszi Jenni
    Ja és ha nem mondtam volna imádom Ericet <3 Meg Amabelt <3 Meg Mollyt <3 meg mindenki mást :D de főleg Őket ;) Molly ezzel a mai résszel csatlakozott a kedvenceimhez XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jenni! :D
      Nem szeretném, hogy ha sorban kihalnátok mindannyian, szóval legközelebb kicsit vissza kellene vennem a viccekből. :$
      A blog tényleg nagyon fontos hozzávaló, lesz is majd egy ilyen fejezet, ami e körül fog mozogni, de hagyjuk még egy kicsit Ericet, meg a többieket is, szerintem jó látvány kicsit szenvedni látni. :$ Öhm... nem vagyok abban biztos, hogy pont Zach fog Ericnek segíteni, szóval maradjunk annyiban, hogy Eric kicsit hasonlítani fog majd Amára... :$
      Hiretelen fellángolás volt, amikor Molly fülön ragadta Danny-t, vacilláltam is vele, mert egy kicsit soknak éreztem, de azért örülök annak, hogy beleírtam. :D
      Eric... ez még csak a kezdő lökés volt... :D
      Ühüm... sokat, vagy nem, nem tudom, úgy tervezem, hogy sokára, de lehet, hogy egy olyan pillanatomban leszek, hogy én is akarom majd azt a csókot, megtörténik, de egyelőre sétáljunk csak lassan. :D
      Danny, Danny... nagy Casanova lesz a csávó, én már most imádom, és hm... majd meglátjuk mik lesznek még itt. :D
      Lesz majd egy fejezet, ami teljes mértékben bemutatja, hogy mi történik Santa Monicában, akkor majd minden ki fog derülni. :)
      Vér nem fog folyni, de azért nagy csatára számíthatunk... uhh és megszállt az ihlet! Le kell gyorsan írnom. :$
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, örülök, hogy tetszett a fejezet! *-*
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  5. Szia (:
    Olyannyira tetszett ez a rész, hogy percekig csak ültem lesokkoltan és azon gondolkodtam hogy mik azok a szavak amik méltóak lennének rá, hogy azokkal illessem ezt a részt, de arra jutottam hogy nem vagyok se költő se író úgyhogy nem találok ilyeneket, ezért ezzel a kis bevezetővel megpróbálom érzékeltetni, hogy mennyire tetszett ez a rész (:
    Egyébként szerintem a kérdőjel teljesen találó cím, mert itt káosz van :D Amabel annyira nyugodt és hidegvérű volt hogy csak néztem nagyokat, én nem tudtam volna ilyen higgadt maradni,- mikor Eric éppen betörni készül a féltve őrzött szobámba- még akkor sem ha ez a bosszúm része...óriási ötlet volt, hogy beleszőtted az otthoniakat (: Már hiányoztak! És azt sem bánnám ha gyakran feltűnnének (: Kedvelem Őket! Biztos nagyon mókás eseményeket indítana el ha ez nagymarha (: meglátogatná Ambelt... Eric "lehet" nem örülne Zechnek (;
    Még kérdezed hogy mi a véleményünk a szereplőkről? Nincs olyan akit ne szeretnék.. és persze mindenkit másért..
    *Ericet..mert Ő ERIC SAADE (: borzasztóan aranyos és ezek a gyerekes vonások benne és a néha rátörő hiszti még szívdöglesztőbbé teszi Populart (;
    *Ambelt..mert Ő AMABEL XD erre nem lehet mit mondani (: Egyszerűen imádni való, ahogyan rendszeresen vitatkozik magával és ahogy rajong Ericért és ezt próbálja titkolni..
    *Zachit..mert Őt nem lehet nem szeretni, olyan személyiséget adtál neki :D Imádom hogy ugyanolyan félnótás mint Ama (:
    *Mollyt..mert ahogy lekezel dolgokat, ahogy reagál helyzetekre..akkora energia bomba az a lány (: -meg amúgy is Ő a példaképem tehát nem tudnám nem szeretni :$- és ahogy kezeli Ericet..nagyszerű (;
    *Miát..mert Ő az egyetlen aki normális és ilyen is kell (; rá szükség van az egyensúlyhoz (:
    *Dannyt és J-sont .. azért mert olyan lököttek mint Eric és ez az egész társaság :D És mert átlátnak Ericen..tudják hogy tetszik neki Ama még ha Ő nem is tudja..egyenlőre..vagyis lehet tudja, de mi még nem tudjuk hogy Ő tudja e .. oké azt hiszem ebbe kicsit belekeveredtem :O
    *Will és Jas... mert kellenek.. ha nem lennének hiányoznának (:
    Remélhetőleg senkit sem hagytam ki és ezzel azt hiszem minden feltett kérdésedre is válaszoltam (: Ja még egy... ha Eric elmenekül akkor gyáva..de izgalmas lesz mert akkor Molly és Amabel haragja elől nem menekül (;
    Várom az események alakulását és az újabb könnyfakasztó poénokat (:
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Melody! :)
      Hát ez nem semmi volt, köszönöm! :)) Azt hiszem örülök, hogy ilyen szavakat sikerült kiváltanom belőled. :) Úgy éreztem, hogy kicsit túlzsúfoltam a fejezetet, de ha ez így Nektek tetszett, akkor nem is bánom, hogy így történt. :)
      A címmel kapcsolatban lehet, hogy igazad van. ;) Tényleg nem tudtam neki mit adni, de már kaptam egy nagyon jó javaslatot, csak megvárom azt, hogy az a személy is leírja komiba. :)
      Végülis nem történt baj, Amabelnek nem volt mit idegeskednie, és az sem biztos, hogy Eric jó kulcsot talált meg az ajtóhoz. :D Viszont ennek az egésznek még lesznek következményei. ;)
      Késztetést éreztem, hogy mindenképpen legyen benne Zachie, mert újra beleszerettem a lényébe. :D Tervei között van, hogy valamikor Zach jön és beállít, de ez még kicsit jóval odébb van. :D
      Imádtam a szereplőkről való véleményedet, ide nem is fűznék hozzá semmit, mert nem tudnék mit mondani, alig tudom elhinni, hogy így érezhet valaki a szereplőimmel kapcsolatban. *-*
      Én kinézem Ericből, hogy elmenekül, és ha követem a valóságot, akkor igenis el fog utazni, vagy mégsem? :D Majd a következőkben kiderül. ;)
      Köszönöm, hogy leírtad mit gondolsz! *-*
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)

    Hm, azt hiszem részről- részre egyre jobban imádom a történetedet és azt, ahogy írsz! :)
    Őszintén szólva pici hiányérzet már volt bennem az előző részeknél, de azt nem tudtam volna megmondani, hogy mit hiányolok. Most, a fejezetet olvasva jöttem rá, hogy Jason és Zachie volt az, akiről már régebben olvastam. Tökéletes érzékkel hoztad képbe őket újra. Remélem, hogy lesznek még hasonló videóhívások :) Az egész fejezet olyan könnyed lett tőlük :)) mosolyogva faltam a sorokat! :)
    Ami Ericet illeti, van egy olyan sanda gyanúm, hogy félreértette Ama kijelentését, miszerint Zach a barátja :D nagyon- nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni a dologból ;)
    A felsorolt kérdéseidre reagálva:
    - nagyon jól sikerült a fejezet
    - imádtam! :)
    - szereplőkkel kapcsolatban: csupa szimpatikus karakter kellő lazasággal, de ha kell komolyan tudják venni a dolgokat :)
    - Kizártnak tartom, hogy Eric elmeneküljön :) sokkal jobban érdekli őt a rejtett szoba, mint hogy mindent hátrahagyva lelépjen. Különben is, úgyse fogja megúszni a bosszút :))
    - Danny nagy nőcsábász lehet :D kíváncsi vagyok, hogy alakítod majd a sorsát! :)

    Kíváncsian várom a folytatást! :))

    puszi, Csillu

    VálaszTörlés
  8. Szia, Csillu! :))
    Ez nagyon jól esik, köszönöm! :)
    Nekem is hiányoztak a srácok, de kicsit muszáj volt háttérbe helyeznem őket, viszont most hogy megismerték a csapatot, azt hiszem többet fogunk találkozni velük is. Vagyis nagyon remélem. :) Próbáltam nem túl erőltetetten behozni őket, remélem sikerült ezt teljesítenem. :)
    Mosolygok, mert Te is mosolyogtál, ez nekem egy fantasztikusan felemelő érzés olvasni, hogy tetszett, köszönöm! :)
    Nagyon közel jársz, és ha már az egyikük rosszul hiszi, tovább árad a rossz információ. Vajon meddig fog terjedni, egyáltalán fel fogja majd világosítani valaki őket? :D Szerinted sem fog elmenekülni Eric? Nagyon érdekes... :D
    Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! *-* Minden kérdésre megérkezik majd a válasz a fejezetek során. ;)
    Kisses&Hugs♥

    VálaszTörlés
  9. Szia Adél!

    Nos, nem mondanám, hogy miért késtem, úgyis tudsz mindent! :D
    De rátérve a fejezetre, hát valami fergeteges lett! :D
    Mókás volt az egész, és ahogy éreztem semmi mást nem akartál átadni, de amit igen, az teljesen átjött. Laza volt, mókás, és tökéletes! :D
    Amúgy lehet, hogy Eric annyira hülye, hogy nem jön rá, hogy a szoba, amit Ama rejteget, a sokat említett Saade szoba?
    Amúgy gyorsan a kérdéseidre válaszolva: Jól, igen, összezavarodottságot, és jókedvet, nem futamodik meg, és imádtam! :D
    Bogozd ki!
    Amúgy most Dannyre rátérnék egy cseppet, szóval őszintén nagyon remélem, hogy mostantól Ama mellett fog állni, ha hadműveletről lesz szó a popsztár ellen, és talán be is próbálkozik Amánál, amit szerintem Eric enyhe féltékenységgel a hangjában majd meg is fog jegyezni, és megpróbálja Dannyt lebeszélni a lányról, mire az feldühödik és elküldi Ericet a fenébe, elmegy Amához, aki megkérdezi mi baj, aztán Danny elmondja, hogy milyen beszédet adott elő Eric, mire Ama lesz mérges, és fújtatva felkeresi az énekest. Az döbbenten ajtót nyit, Ama ráront, hogy ezt hogy képzeli, és a folytatást kétféleképp látom;1.: Eric megcsókolja Amát, aki aztán kissé lefagyva, de viszonozza 2.: Ama felpofozza a fiút, az meg csak áll, végül a lány elvonul. :D
    Oké, kissé túlkombináltam, rá se ránts! :D
    Szóval tetszik, hogy láthatóan Dannynek tetszik Amabel, meg hát a féltékenység, amit Zach és Eric szinkronban levágtak, mikor Danny rákérdezett, ott aludhat-e!? :D Frenetikus volt. :D
    Mollynak szurkolok, Eric remélem jó nagy pácban lesz, és senki nem hiszi el neki, hogy nem ő okozta a kései riadót, és most nagyon, nagyon kíváncsi lennék egy Zach szemszögre. :D Mennyire érzi veszélyben a kapcsolatát Amával?
    Ja, és ha már itt tartunk Ama miért mondta, hogy Zach a barátja? A reakcióra volt kíváncsi, vagy ... vagy nem tudom. Eric esetében még jól jött ki, de mikor Danny is lesokkolódott, Ama helyében odahajoltam volna hozzá és a fülébe súgom, hogy nem, nincs barátom.
    A vetítős dolog nagyon atom, nekem is kéne ilyen, mikor anyáékkal skype-olok, mert egy egyórás beszélgetés vége felé kifolyik a szemem...

    Szóval édes, mókás fejezet volt, különösen jót mosolyogtam a srácokon oda haza a meleg Amerikában! :)
    Siess majd a következővel, és ha kell éjt-nappalát téve nyűgetlek!
    Csókollak! :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Kinga! :)
      Nem is késtél, ne is beszéljünk késésről, hiszen amiket én szoktam csinálni, ahhoz ez semmiség. ;)
      Örülök, hogy sikerült nagyon elrontanom, úgy látszik a magány segített rajtam fejezetet írni (fogalmam sincs hova tűnk akkor mindenki). :D
      Tökéletes? Á, dehogy, nem szabad ilyeneket mondanod nekem, mert teljesen a fejembe száll! :D
      Ne bántsd szegény Ericet - úgy formáztam, hogy hülye legyen - és különben is, annyira meg volt még mindig lepődve akkor Amától, és természetesen a két együgyűtől is, hogy nem tudott normálisan gondolkozni. :D
      Hm... való igaz, te ültetted a fejembe ezt a Danny-s szálat - azt a varangyos mini monológot te ihletted -, de most nagyon fényévekre jársz. :D amúgy lehet, hogy Danny teperni fog egy kicsit, viszont mi ezt majd Ama szemén keresztül fogjuk látni, aki néha tud nagyon vak is lenni. :D
      Ugye tudod, hogy ha azt mondod kíváncsi vagy bármilyen szemszögre, akkor tuti, hogy hozni fogom?! Viszont most nem így fog történni, kicsit később majd, mert valami történik otthon, és azt majd csak később szeretném bemutatni. ;)
      Molly már gondolkozik, hogy mit csináljon, van is pár ötlete, majd kiderül, hogy melyiket választotta. :D
      Ama azért mondta, hogy a barátja, mert ez így van, méghozzá az egyik legeslegjobb barátja. :D Tudod, Ama tud nagyon naiv lenni, és ez most is megmutatkozott. :D
      A legközelebbit megpróbálom nem mókásra venni, de olyan nehéz nem ilyet írni, mert ahhoz én még nem vagyok elég, szóval ha megint elszórakoznak, elnézést, de nem tudok komolyabbat írni még egyenlőre. :)
      Majd pénteken nyúzhatsz, de holnap megint ESC-t nézek, de gondolom te is. :)
      Mindenképpen beszélünk hamarosan! :)
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  10. Szia Adél!:)

    Meglepetééés :D Nem, sajnos nem javult meg a gépem, de próba cseresznye.. írok komit..mert bűntudatom volt..hogy nem írtam :\ szóóval:
    Kérsz negatív kritikát? Adok.. öhm, már említettem ha jól emlékszem. Nekem csak egy problémám van, és az nem más mint az, hogy a gondolatok és a párbeszédek nekem nagyon egybefolynak... De ezt már említettem :) Remélem sikerül majd orvosolnod a problémát.. és ha segítségre van szükséged, szólj..állok rendelkezésedre, tudod! :)) :3
    A fejezet tartalmilag nagyon jó lett, mint mindig! Ezen nem is vagyok meglepődve :P Most nem részleteznék dolgokat..mert lehet hogy egy egész regényt írnék le ide akkor :DD
    Danny.. már most imádom :D Megleszek vele békélve.. :D Egyszerűen, áh a két hülye tökfej :P Imádom mindkettőt :DD Molly utolsó mondata nagyooooon tetszett :D -Ne merd elhagyni az országot Saade! - Ez eszméletlen :DD már most szeretem Mollyt is.. és remélem, nem negatív karakterként akarod majd átformálni :)) Én jobban szeretem a pozitív Mollyt :P Aki nem hülyül meg és stb.. érted mire gondolok?:)
    Szóval, lényegében nagyon-nagyon imádtam a fejezeted, és siess a következővel :P
    Bocsi az össze visszaságot :P

    Ölel, Vanity

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Szandi! :)
      A gépednek mielőbbi gyógyulást kívánok! ;) :D
      Nos igen, kértem, és köszönöm, hogy kaptam, és teljesen egyetértek, és ugye ezt már nagyjából meg is beszéltünk. Gondolkozom az ügyön, és remélem találok valami megfelelő megoldást erre a problémára. :) Viszont előtte még csinálok egy kis átalakítást a blogon. :)
      Örülök, hogy tetszett, de úgy érzem, hogy nem lett valami jó, rengeteg olyan kis helyzet van benne, amit jobban is megírhattam volna, viszont már nem alakítgatom. :)
      Danny... valahogy gondoltam, hogy tetszeni fog. :D És ez még semmi sem volt, mik lesznek még itt. :D
      Molly ha kicsit átalakul negatív szereplővé - de nincs sok rá esély -, akkor sem fogod nem kedvelni, mert nem gonosz embernek szánom. :)
      Köszönöm, hogy írtál! ;) Ne nevettess, ez nem volt összevisszaság, az enyémekhez képest, ez egy szép összeszedett komi volt. :D
      Igyekszem majd a folytatással. :)
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  11. Szia!
    Hát végülis megkésve sikerült megírni :)
    Úristen mennyire imádtam *-* annyit nevetem és kicsit a kedvem is jobb lett ;) Most ők tényleg azon lepődtek meg h fiú a legjobb barátja vagy azt hitték h a pasija? :O ez nem volt teljesen tiszta..Molly hihi nagyon bírom jól elintézte a srácokat főleg Danny-t :D Hogy bepróbálkozott Ama-nál xD és ez sem Zack-nek sem Eric-nek nem tetszett főleg a végét imádtam h megkérdezte ott aludhat-e de azért kíváncsi vagyok hogy fogja megmagyarázni Eric Danny-nek h mért hazudta h csúnya Ama :D és arra is h Ericnek feltűnt h sokat emlegeték Zack és Jason az "eric szobát" :"D egy szóval imádtam <3 és nagyon várom puszii :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Dóri! :)
      Egyáltalán nem késtél. ;)
      Örülök, hogy tetszett. :))
      Eric és Danny azt hitték, hogy Zachie Amabel pasija, és ez egy kicsit lesokkolta őket, de hogy miért? Na, nem lövöm le a poént. :D
      Molly olyan személy lesz, aki szeret majd intézkedni és mindent a kezében tartani, úgy, ahogy a mostani fejezetben is. :D
      Danny-nek lesz még pár húzása szerintem, majd kiderül, bevallom, még az én fejemben is csak körvonalazódik.
      A megmagyarázós beszélgetésre én is kíváncsi vagyok, vajon csendben fog telni, vagy indulatokkal teli fog lezajlani? :D
      Kíváncsiságot vetekszik az enyémmel, de én legalább kapisgálom, hogy mi fog történni, viszont a te elmédet ilyen téren homály fedi, szóval megígérem, hogy igyekezni fogok. :D
      Kisses&Hugs♥

      Törlés
  12. Nagyon jó lett:D Bár lehet h az jobban tetszett h jött a rész:D de ez mindegy:D Tényleg zavaros.:D volt hogy egy részt belőle töbször el kellet olvasnom meg vissza menni hogy hogy is van ez..xD Na de siess a résszel:D <3

    VálaszTörlés
  13. Sziaa, Rebii! :)

    Most egy picit összezavarodtam, mert mutatta az Outlook, hogy jött még egy komi, de már nem mentem rá, hogy megnézzem, mert jobban szeretem itt elolvasni őket először, szóval mivel nem a 23. fejezet az utolsó, ezért nem találtam rá, de végül mégis megleltem. :D
    A komid alapján - a zavaros miatt gondolom - ez a Molly féle tervezgetéshez megy. :D
    Öhm... oké, igyekszem majd hamar megírni, hogy amikor lesz is rész, ne az tetsszen, hanem a fejezet. ;)
    Igen, tudom, hogy zavaros lett, hát... ha valaki nagyon odafigyel a dátumokra, akkor nem olyan nehéz a helyzet. ;) És ha úgy vesszük, péntek volt a valóság, a többi pedig időrendbe jött végig a héten. :)
    Próbálom hamar hozni, köszi a komit! :))
    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés