2012. június 10., vasárnap

24. fejezet - Molly féle tervezgetés

Megjöttem! Sziasztok! :D
Nem is rizsázok, olvassatok, aztán a fejezet alatt nem összezavarodni, tudom, tudom, hogy nagyon zavaros lett, de szükségem volt egy ilyen átvezető részhez. :)
Jó olvasást, remélem még mindenki életben van! ;)
Kisses&Hugs♥, adadel


Molly féle tervezgetés


   Az előző fejezetek tartalmából: hétfőn Danny és Eric kitervelték, hogy „megleckéztetik” Amabelt, de ezzel a tettükkel nem csak a lányt, hanem az egész házat felverték, egy gyertya és a tűzjelző következtében.
   Eric lebukott Amabel lakásában, amikor be szeretett volna jutni a Saade szobába, ami még mindig rejtve van a kíváncsi szempár előtt.
   A nagy veszekedésben szinte mindenki részt vett, még az otthon ülő Zach és Jason is; Molly megfenyegette Ericet, hogy ne merje elhagyni az országot, nem menekülhet el a bosszúja elől.

/Péntek este; szept. 9./

   Pár nap telt el azóta az ominózus éjszaka óta. Kedd reggel arra ébredtem, hogy Molly idegbeteg módjára dörömböl az ajtómon…

/Kedd reggel; szept. 6./

   Mi a szösz baja van ennek? Még van egy órám, miért nem hagy aludni? Ki ez egyáltalán, és mit keres itt hajnalok hajnalán? Ember-e az, aki egy ilyen incidens után fel tud tudni kelni?
   Remélem Molly-nak sikerül egy teljesen kikészítős tervet kitalálnia Eric ellen, nem lenne jó, ha ezt egy ’ haja szála meggörbülés’ nélkül túlélné, ha nem is fizikailag, de mentálisan kikészíthetné egy csöppet.
   Te jó ég, ezt most komolyan én mondtam? Hova tűnt az imádatom? Mert még én sem hiszem el, hogy egyről a kettőre ilyen gyorsan sikerült elfelejtenem Ericet – ami mondjuk nem teljesen igaz -, lehet, hogy nem a szívem csücske, mert beképzelt a sztárocska, de ettől még ugyan úgy tehetségesnek, és nem utolsósorban szívdöglesztő pasinak tartom.
   De valahogy ezek a dolgok nem kötnek le ezekben a hajnali órákban, majd elég lesz nappal idegeskednem a lökött gyerek miatt. Ki olyan elvetemült, hogy amikor még csak a másik oldalunkra kellene fordulnunk, felver minket mély és talán életünk legszebb álmából? Hajh, remélem Molly-tól megkapja a magáét, és ha az kell, én is beszállok majd a játékba.

-          Nézd meg, én megmondtam neki, hogy ne merje elhagyni az országot, erre most hova megy? Na hova? Dániába – fújtatott, közben pedig elém nyomta a telefonját.
               
 „Reggelt! Repülőn Koppenhága felé! Ez túl korai nekem! :(” from @ericsaademusic

   Bajt szimatolok. Molly túlpörgött, valószínűleg a testében áramló méregtől, vajon most mit fog csinálni? Ericnek hogyan juthatott eszébe elrepülni?Habár… mintha írta volna twitteren pár napja, hogy az utolsó Made Of Popturné  megállója után Dániába megy számokat írni… Ó, de jó! Vagyis nem jó, mert így mikor fog bekövetkezni a bosszú?

/Péntek este; szept. 9./

   Lehet, hogy nem adott magáról részletes helyzetjelentést, de mindig tudtuk, hogy életben van-e, vagy hogy Justin Bieber iránt érzett ellenszenve teljesen szétáradt-e már a testében, netán annyira, hogy a méreg már el is vette-e már az életét; szerencsére ez nem következett be. Viszont a szememben egy kissé elásta magát, mi baja van Justinnal? Á, inkább nem is gondolkozom rajta, majd megkapja tőlem a magáét, ha itthon lesz.
   Furcsa ezt mondani, hogy itthon, hiszen még nem érzem azt, hogy otthon lennék, nekem ez most olyan, mintha egy hosszabb nyaralást töltenék, aztán bármikor hazamehetnék.
   Molly teljesen meghibbant – nem ment el az esze, meg ilyesmik, csak hát… - minden délután jött hozzám a terveivel, egyikkel sem tudott kiegyezni, volt amelyiket túl gyengének találta, de volt olyan is, ami már szerintem is nagyon durva volt.
   Végül is sikerült eldöntenie, hogy mihez kezd majd Ericcel, ha hazajön. Kíváncsi vagyok, hogy ez mikor fog bekövetkezni.
   Még mindig alig tudom elhinni, hogy ez valóban a valóság, hiszen ááá… mindemellett meg tudtam az igazságot, amit valószínűleg egyetlen egy Saadeista sem sejt. Szerencsésnek érezhetem magamat ez miatt, viszont ha úgy vesszük, kicsit sajnálom is, mert – lehet, hogy még otthon nem csíptem Mollyt, de ez mostanra teljesen megváltozott – E és M egy nagyon összhangban lévő párost mutattak, és mindenki el is hiszi, hogy Ők ennyire szeretik egymást, ami nem hazugság, mert hiszen ha nem is szerelemből, de szeretetből imádják egymást. Csak egy kicsit nagyon furcsa módon, lásd. bosszú, veszekedések…


/Hétfő délután; szept. 5./

   Molly küldött a nap folyamán egy sms-t, hogy szívesen elmesélné a dolgokat, semmiképp se legyenek megválaszolatlan kérdéseim velük kapcsolatban, hiszen most már beletartozom én is a csapatba. Örültem ennek a meginvitálásnak, hiszen így talán lehull a lepel a szemeim elől és sikerül mindent megtudnom, hogy mi is folyik itt Stockholmban, Eric Saade háza táján.
   Leszállítottam a csomagot, amit Mia vásárolt a srácnak; közben megismerkedtem J-Sonnal is, első benyomásra – ami nem jelent sokat, hiszen Saade is kedvesnek tűnt paff – egy sokkal visszafogottabb ember, mint Eric. Nem néz ki annyira lököttnek, szerintem nem az a fajta, aki viszályt szítana bárkivel is.
   Sikerült átértem Molly-hoz, sokkal jobb fej, mint Eric. Az a gyerek egy idióta, nagyképű mamlasz, aki nem tudja, hogy hol a határ; de mindemellett egy rettentően tehetséges énekes, és csak egyetlen mosolyával, vagy csak egy pillantásával le tudja venni a lábáról a lányokat, ez neki a bensőjéből jön, nem is tudom, hogyan lehet valaki ennyire észveszejtő.
-          Na Amabel, mire vagy kíváncsi? – ült le mellém két pohár üdítő társaságában.
   Szólásra nyitottam a számat, de még mielőtt hang is távozhatott volna belőle, újra megszólalt.
-          Felesleges válaszolnod, tudom, hogy mindenre – Molly az a fajta ember, aki a bájosságával elvarázsol minden kíváncsi szempárt.
   Ezért is illenek ennyire össze Erickel, habár nem vagyok abban biztos, hogy tényleg együtt vannak, nekem itt minden rettentően zavaros. Remélem M most azon van, hogy mindent segít letisztázni.
-          Tudod, egy kicsit hasonlítasz Alice-re a Twilight-ból – kérdő tekintettel nézett rám -, nem a termetedre gondoltam, hanem inkább a bájosságodra, a túlpörgöttségedre, itt talán még le is körözöl engem – mind a ketten elmosolyodtunk -, meg néha tényleg azt hiszem, mintha látnád a jövőt… - a hangulat meg van közöttünk, mégpedig a pozitív, tényleg kezdem nagyon megkedvelni.
-          Nem te vagy az első, aki ezt mondja – kacsintott egyet, majd folytatta -, na de térjünk a lényegre, hol kezdjem?
-          Talán egyszerűbb lenne, ha az elején.
-          Gondolom azt tudod, hogy hogyan ismerkedtünk meg – hatásszünet, persze a válaszomat várta, szóval bólintottam -, mindenki ismeri a mese elejét, hiszen a sajtó, és mindenféle információszerző oldal velünk foglalkozik még a mai napig is. Svédország igazi álompárja – arca nyugodt volt, mosolygott az emlékek felidézése alatt -, ami igaz is volt egy hosszú ideig. Nagyon szerelmesek voltunk, mindketten, viszont nem minden csoda tart örökké. Ahogy ez sem, tökéletes harmóniában voltunk, de az idő folyamán valami megváltozott…
-          De miért? – kérdeztem, a hangomból a sajnálatot lehetett kihallani, mintha egy nagyon Molly&Eric páros rajongó lennék.
-          Ez egy nagyon jó kérdés – pillantott az ablak felé. – Mindketten rájöttünk, hogy szeretjük egymást, de ez a szeretet nem az, amire vágyunk. Ez ahhoz kevés, én is, és ő is a szenvedélyesebb szerelmet keressük, ami teljesen felemészt minket. Ezért szétváltunk, na igen, amint te is láthatod, nem teljesen – nevetett fel, én is elmosolyodtam. – A nagyközönség előtt mi még mindig együtt vagyunk, nem nehéz ezt a látszatot keltenünk, hiszen az évek során összekovácsolódtunk, ugyan azt csináljuk, mint akkor, azt leszámítva, hogy nem élünk együtt. Ha úgy vesszük, ez azért egy kicsit vicces, pár méterre lakunk egymáshoz, ugyan azok a barátaink, egy körökben mozgunk, és ami a legfontosabb, sikerült nem megutálnunk egymást, pedig ha kitudódna mindez, a rajongóink, persze csak azok, akik nem néznek minket jó szemmel, pontosan ezt várnák. De majd ha eljön az az idő, akkor sem kapják meg azt az örömöt, kitartunk egymás mellett, még akkor is, mikor szívem szerint kitekerném a nyakát – tartott egy kis lélegzetvételnyi időt – azt hiszem ennyi, vannak kérdéseid?
-          Öhm… azt hiszem nincsenek, azért ez az összetartásotok tényleg csodálatra méltó. Akkor végül is kik tudnak arról, hogy nem vagytok együtt?
-          Mindkettőnk családja, és a legközelebbi barátaink – adta meg a majdnem kielégítő választ.
-          Ők mit szóltak ehhez a dologhoz?
-          Kicsit furcsállták, de megértették a dolgot, és segítenek titokban tartani. Mindannyian várjuk a megfelelő időt, hogy nyilvánosságra hozhassuk.
-          Az a lényeg, hogy támogatnak titeket.
   Jól esik, hogy beavatott, hiszen ez nem kis dolog.
-          Meg kell kérjelek téged is, hogy ezt tartsd titokban – mosolygott rám, és természetesen egy helyeslő választ várt, amit meg is adok neki pillanatokon belül.
-          Kérned sem kell, nem állok olyan viszonyban Erickel, hogy kikotyogjam a titkotokat, mert még a végén egy olyan hatalmas háborút indítanék el, amihez semmi kedvem, habár, inkább hagyjuk.
-          Érdekes – csak ennyit mondott.
   Fogalmam sincs, hogy min gondolkozhat, de már percek óta csendben méreget, néha elmosolyodik, máskor pedig komollyá válik az arca, de többségében a szeme valamilyen furcsa szikrákat szór. Na ez az, ami szerintem érdekes.
   Megijedtem, amikor valaki feltépte az ajtót, majd pár lépés után felkiáltott.
-          Szia Molly!
   Természetesen Eric volt az, fogalmam sincs, miért kiabált, hiszen ott ültünk tőle pár méterre, de valószínűleg nem vett minket észre, valamilyen cél nagyon lebeghet a szemei előtt.

/Péntek este; szept. 9./

   Csak akkor esett le ez az egész „Eric keresődik” dolog, amikor a szobámban rajtakaptam, sőt, nem is, már a tűzriadó beindításakor is gyanús volt a helyzet, túl átlátszó, főleg akkor, amikor Eric nem adott magáról életjelet. Muszáj volt visszamennem körülnézni, és nem tettem rosszul, mert Eric tényleg rosszban sántikált. Szerencsére a terve nem sikerült valami fényesen, aminek én természetesen csak örülni tudok.
   Azon az éjjelen – mondhatni – szerencsém volt megismerkedni Danny Saucedo-val, akivel történetesen az elmúlt hét minden napján sikerült összefutnunk.

/Csütörtök délután; szept. 8./

-          Amabel! – kiáltott Molly, majd becsapta maga mögött az ajtót. – Hol vagy?
-          Itt – adtam a legegyszerűbb választ, hiszen tényleg pár lépésre voltam tőle, a kanapén fekve olvastam.
-          Megvagy! – na igen, erre már én is rájöttem.
   Feltornáztam magamat ülőhelyzetbe, majd kíváncsian pislogtam felé. A kezében egy mappát tartott. Lehet, hogy nem vagyok kíváncsi az újonnani tartalmára, mert tegnapelőtt óta minden délután ezzel mászkál, és mutogatja ördögi terveit. Kezdek félni tőle, vagyis most egyáltalán nem lennék egy Kattarpban született híresség személyében.
-          Megint egy új terv? – kérdeztem egy halovány mosoly kíséretében. Molly mellém ült, és papírjait kipakolta a kávésasztalra.
-          Az – vágta rá -, és ha szerencsénk van, ez lesz a nyerő.
-          Mire gondoltál? – kérdeztem egy kissé félénk hangon. Ilyen pillanataiban azt hiszem, hogy egy őrülttel ülök szemben.
-          Paintball – mondta suttogva, a szemében az izgatottság fényei játszottak.
-          Ez a nagy terv? – nevettem fel. – Összeakarod ’festeni’?
-          Ne nevess – próbált csitítani, nem sok sikerrel.
   Ez vicces, ezeknél sokkal durvábbak is voltak, most pedig jön a paintballal, hát az eszem megáll! Ilyen nincs, kész katasztrófa a csaj. Ez nem úgy hangzik, mint a bosszú, hanem mint egy jó kis móka. Viszont a szeme csillog, tele van tűzzel, mint aki szerint ez igenis jó terv.
-          Gondolj bele Ama, hányan is vagyunk Eric ellen? – nem lett volna egyszerűbb nem kérdezni, hanem mondani?
   Most kezdhetek el számolni, na nem mintha nem tudnék. Nem is vagyunk olyan  sokan.
-          Négyen?- kérdéssel válaszoltam, igen, így kell ezt, somolyogtam magamban.
-          Pontosan – nem foglalkoztatta az, hogy kérdés volt, egyetértett. – Sőt, ha Danny-t megfenyegetjük, vagy csak ha elcsábítod…
-          Hogy micsoda?- nyeltem félre a saját nyálamat, überügyes vagyok.
-          Jajj már, ha tényleg nem látod, vak vagy – legyintett egyet -, mindenki észrevehette már, hogy csorog a nyála utánad.
-          Haha  ne nevettess! – igazítottam meg a hajamat zavaromban.
   Mert hát… igaz, kicsit furcsa, hogy a véletlen folyamán párszor összefutottunk, de nem kerítettem ennek nagy feneket.
-          Szivi, hidd el, ez így van – bólogatott -, tehát bevetjük a vonzerődet és már mindjárt öten vagyunk egy ellen.
-          Ez azért kicsit már nagyon igazságtalan, nem?
-          Miért, az igazságos volt, hogy…
-          Nem, nem volt az – vágtam közbe, mert már annyiszor belementünk ebbe a témába, hogy már elegem volt belőle.
-          Szerencséje, hogy nem dobtuk fel a többi lakó előtt, mert akkor ennél is nagyobb bajban lenne – dörzsölte össze tenyereit ördögien. Már a szeme sem áll jól.
-          Ühüm, szerencse, na de mikorra gondoltad ezt a játékot?- vontam fel szemöldökömet.
-          Nem tudom, Eric mikor szándékozik hazajönni, de nem maradhat nagyon sokáig el, szíve majd hazahúzza - mosolyodott el -, tehát jövő héten valamelyik nap?
-          Tökéletes – dőltem hátra a kanapén.


-          Amabel – ijedtemben felegyenesedtem.
   Danny trapogott be a lakásba. A svédeknél luxus kopogni, vagy csengetni? Hol lakok szerintük, valami szabad átjáró házban?
-          Tessék? – vizslattam tekintetemmel. Azt hiszem megkönnyebbült, hogy egyáltalán bejutott a lakásba.
-          Ebben a rohanásban teljesen kiszáradt a szám, megtennéd nekem, hogy ajkaiddal egy kis életet lehelsz vissza az enyémekbe? – lehet, hogy igaza van a csilingelően nevető lánynak itt mellettem?
-          Szia, Danny! – köszönt Molly. A srác még csak most vette észre, hogy nem egyedül vagyok, és mintha rossz dolgot tett volna pár másodperce, megszólalt.
-          Öhm… szia, Molly – nyelt egy hatalmasat -, akkor én most megyek is – én csak pislogni tudtam. Most akkor mi van? Nem értek semmit, ajh de szeretnék gondolatolvasó lenni, megkönnyítené az életemet.
-          Hagyd csak, vagyis maradj – kacsintott rá -, elférünk hárman is. Meg amúgy is lenne számodra egy ajánlatom – mondta behízelgő hangsúllyal. Mire készülhet?
-          Hallgatlak – süppedt bele a velünk szemközti fotelbe.
-          Ki mellett állnál, ha paintball háborúban találnád szembe magadat? – most komolyan kitálal Eric egyik legjobb barátjának?
-          Valószínűleg a király pártját fognám – ez tényleg frappáns válasz volt, bírom a csávót, viszont velem ellentétben Molly nem nevetett, csak a szemét forgatta.
-          Nem, te gyagya, Eric vagy mi? – kérdezte nagyon is kíváncsi hanglejtéssel.
-          Nem válaszolok, mert egyedül vagyok – emelte maga elé a kezeit.
-          Tehát Eric – mondtuk egyszerre M-el. Danny pedig helyeslésképpen bólintott egyet.
-          És mi lenne akkor, ha – tartott egy kis hatásszünetet -, mondjuk, ha – bökd már ki! – kapnál egy csókot?
-          Tőled? Nem köszönöm szépen, ha nem emlékeznél, csak úgy mondanám, hogy rokonok vagyunk – nyújtotta ki nyelvét.
   Rokonok? Tényleg? Ezt nem is tudtam, mily’ meglepő információkat szerezhet meg az ember egy ilyen lökött társaságtól.
-          Nem magamra gondoltam – mosolygott el ördögien.
   Én ezt a mosolyát nagyon nem szeretem! Rám pillantott mindkét szempár… Na nem, én ebben nem vagyok benne!
-          Benne vagyok! – mondta nagyon energikus hangon D.
-          Én viszont nem- kontráztam rá. Ki van zárva!
-          Naaa – ó, de szeretem a hangjukat, viszont akkor sem!

/Péntek este; szept. 9./

   Valahogy mégis sikerült kiegyeznünk, nem lesz csók, viszont Danny mégis a mi oldalunkon fog állni, úgy, hogy nem adja tovább Saade-nak ezt az információt.
   Molly egy igazán szeretnivaló kis bestia, aki nagyon okos, és néha sajnos makacs is. Fogalmam sincs hogyan sikerült meggyőznie a szőkeséget, de kinézem belőle, hogy megfenyegette, vagy valami ilyesmi.
   Most pedig várom, hogy Zachie felvegye a telefont, próbáltam úgy időzíteni, hogy pár másodperccel kicsengetés után hívjam.

-          Szia Ama – hallottam meg életvidám hangját a többi srác hangzavarának kíséretében.
-          Zachie, nézünk este filmet? – nem felejtek egykönnyen.
-          Melyik este? Kalifornia vagy Svédország? – meghozom azt a hatalmas áldozatot, hogy neki este, ugye, milyen jószívű vagyok?
-          Santa Monica – ezt még félreérteni sem fogja tudni.
   Ő az egyik olyan személy az életemben, akivel minden gond és baj nélkül, nyugodtan és mosolyogva tudok beszélni.
-          Mikor este? Legyen kilenc óra? De akkor neked akkor még nagyon korán van, és várj… hogy értsem, hogy filmet nézünk? – gyorsította fel magát, mármint a hangját. Gondolom, nem szeretne órán is telefonálni.
-          A kilenc óra tökéletes – elmegyek majd időben aludni – múltkor tudtunk normálisan beszélgetni, akkor a filmnézést is megoldjuk! – kínszenvedés lesz ez neki. Úha, de gonosz vagyok. Na mindegy, kell ilyen is.
-          Hé Zach – hallottam Jas hangját – megtaláltam a megfelelő alapanyagot a terv véghezviteléhez - ez az a hang, amit akkor használnak, amikor valami nagyon-nagyon rosszban sántikálnak.
-          Shhh – csitította, majd suttogva folytatta – Amabellel beszélek – na nem mintha nem hallottam volna, de egye-fene, viszont már megint miről van szó? – Most mennem kell, el ne felejts reggel felkelni! – kész, vége, ennyi, kinyomta.

   Nem szabad ezen gondolkoznom, teljesen fölösleges, vagy így, vagy úgy, mindenképpen ki fog tudódni, hogy mit terveznek. 

--------------------------
Komikkal ne kíméljetek, szerintetek is nagyon zavaros lett?

18 megjegyzés:

  1. Sziaaa :D
    Igen nagyon zavaros lett :D De mivel Ama legalább ennyire zavaros így simán kibogoztam ;) És minden kérdésemre választ kaptam :D Komolyan imádtam :P És mennyire vártam már *-* Felcsillant a szemem mikor megláttam, melegség öntötte el a szívem.. na jó befejeztem XD A lényeg hogy nagyon jó rész lett és már nagyon vártam és örültem mikor megláttam hogy van :D
    Hát én behalok Mollynak :D Szóval így értetted hogy "gonosz" lesz :D Komolyan imádom XD Azt hittem Amánál senki nem őrültebb, de Molly még Őt is felülmúlja :P (lehet tudatlan vagyok de valóságban nem rokonok Dannyvel ugye?) Én valami sokkal szívatósabb bosszúra gondoltam..erre össze festik..ez komoly? :D Bár amilyen hisztis...lehet ennél jobbat ki sem találhattak volna ;)
    A Kill This Love *-* Imádom a legjobb szám ;)
    Mit terveznek ezek a Santa Monicai eszetlenek megint? :D Remélem meg akarják látogatni Amát :D
    Jó hosszú rész lett és nagyon tetszett :D
    Amúgy meg nem lett ám zavaros csak az időben ugráltunk sokat, és ha azt megnéztem mikor melyik napon vagyunk simán követhető volt ;)
    (Nagyon jó volt a visszaemlékezés és ahogyan Molly elmesélte hogy mi is van, nagyon tetszett :D )
    Danny hatalmas fazon..kiszáradt a szája mi?.. XD
    Most megígérem hogy nem zaklatlak komolyan, fogalmam sincs hogy fogom kibírni de békén hagylak, mert már biztos az agyadra megyek :D De a Te hibád!! Mert IMÁDOM *-* Rettenetesen várom a kövit :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, Roxiii! :D

      Örülök, nagyon! :D Most a fejezetem lett zavaros, nem pedig Ama, de hát... ez van, ha nem csak egy szálon megyek. :D
      Pontosan így értettem a "gonosz"ságot, de ez még majdnem semmi. Lesznek még itt dolgok. :D
      Nos, de, Molly és Danny unokatesók, feltéve ha lehet Danny-nek hinni, mert egy képhez ezt írta: "Release Party for @m0llys. Great singer, great person, great cousin. Love ya." Ezen egy kicsit én is meglepődtem, de ilyen az élet. :D
      Óóó, ne írd le a paintballt, majd meglátod, hogy jó lesz, élvezni fogod, én már most röhögök a markomban. :$ :D
      A Kill This Love mellett még a This Party is nagyon jó, de ez viszi a prímet. *-*
      Majd kiderül mit terveznek, nem tudom, hogy majd a baj után legyen visszatekintés, vagy majd élőben... hm, majd eldöntöm. :D
      Pedig... ennél sokkal hosszabb fejezetek is szoktak lenni, de fogjuk arra, hogy sokat ugráltunk, és a végére már mindenki elfárad. :D
      Most odaírtam a dátumot is, tehát remélem így egy picit követhetőbb lesz. :)
      Danny... Danny, imádom, és ez így is marad, nagyon remélem, szóval lesznek még itt ilyen dolgok. :D Feltéve ha lesz ihletem. :D
      Nyugodtan zaklass, csak mosolyogva olvastam, meg úgy hogy közben magamat sürgettem a fejezettel, szóval csak nyugodtan. ;)
      Mostantól minden nap írok fejezetet, szóval... nem lesznek hetes kihagyások. :D
      Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, és hogy kivárta, meg mindent! *-*

      Kisses&Hugs♥, adadel

      Törlés
  2. Oh amazing, amazing..oh-oh-oh- amaziiing ...
    Ja..Szia Adél! :DD

    Nos, veled ellentétben, időben itt vagyok. Elolvastalak és most megajándékozlak egy kommenttel..ha te már nem vagy rá képes :DD (nem célozgatok..nem szokásom :P)
    Első tényleg elég zavaros, de ha még párszor elolvasom, akkor össze áll a kép..szal nekem tiszták a dolgok :)
    Nééézd már...Eric elmenekült :DD és nem mellesleg Dániába :O Jöjjön vissza minél hamarabb... :$
    Annyiszor elmondtam, de muszáj megint ... Danny-t nagyon szeretem *--* Remélem minden fejezetben benne lesz.. :)) A végét nagyon nem értettem, de majd csak rájövök egyszer... vagy te leírod a komment válaszodban :)
    Most csak egy rövid kommentet kapsz tőlem.... mert most haragszom rád :( Amúgy, látom sikerült orvosolnod a gondolatok-párbeszédek problémát :) Így sokkal jobb volt! :) Tetszett az új fejezet ;)

    Ölel, Vanity

    VálaszTörlés
  3. Ja, szia Szandi! :D

    Csigavér! (Amúgy tudtad, hogy a csigának nem is vére van? o.O) Kapsz majd te is komit, és persze, á nem, nem szoktál célozgatni... :D
    Még a dátumot is odaírtam, de már nem tudom, mit tehetnék a zavar elkerülése érdekében. :D Legközelebb próbálom nem úgy megírni. :D
    El ám', de nem csak sütteti a hasát, ír, mégpedig dalokat. *-*
    Én is szeretem Dannyt. :D Ha nem is mindenben, de sokat fog szerepelni. :D
    A film... úgy látszik már nem emlékszel arra a kisebb veszekedésre, amit Zachie és Ama folytatott még otthon. :D Nézz utána, vagy ha lusta vagy, majd kiderül a következő fejezetben. :D
    Még nem teljesen oldottam meg, de rajta vagyok. :) Köszönöm, és... szeretlek! *-* Viszont hajlandó vagyok letagadni, szóval szívd magadba. :D

    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
  4. Szia :))
    Hát nem nagyon vágtam a dolgokat! :P
    Egy kissé tényleg zavaros lett, de nem gond majd a kövi részből remélem ki tudom gubancolni. :D
    Lécci siess a kövivel! :))
    puszi: ericsaadefan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Hát... tudom, és elnézést, de ez most így jött ki. :D Ha jól odafigyelsz a napokra, akkor nagyjából képbe tudod tenni őket. Egyedül a péntek este a valóság, a többi pedig csak visszaemlékezés. ;)
      Igyekszem sietni, és nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :)
      Kisses&Hugs♥, adadel

      Törlés
  5. Sziaaa
    huuu először nem igazán vágtam mi van, de máár megvilágosodtam, képzeld benyilalt a fény az agyamban.
    amúyg normális vagyok :'DDDD
    a rész, kedves Adél..
    hogy is mondjam.
    fu hallod ez nagyon nehéz.
    komolyan nem tudom hogy kéne elmondanom..
    lehet h megbántanék valamit
    jézusom ott egy póóóóóók
    hatásszünet
    érdekel?
    igen?
    biztos vagy benne?
    de tényleg jól gondold meg!
    Oké én szóltam...
    szóval az van, hogy ez a rész incuripincurikáiog jó..
    a többi 99,999999999% része pedig WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁROHADTJÓÓ
    szóval érted:D Imádtam :D
    Muahhahahahahaaa szegény eric :D
    siess a résszel
    Lots of Hugs
    Becksie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Becksie! :D
      Hát... mit ne mondjak a te komid sem világosabb, mint az én fejezetem. :D
      Mindenesetre örülök, hogy sikerült megvilágosodnod. ;)
      Tudom, hogy normális vagy. :D
      Remélem nem bántott téged az a fránya pók. :D
      Még szép, hogy érdekel...
      Vagyis ez az egész bevezetés arra volt jó, hogy szívass? :D Ezt megjegyeztem Rebeka! :D
      Igyekszem, sietek, vagyis próbálok! :D
      Köszönöm, hogy így 'összeszedted' gondolataidat, és örülök, hogy nem csak a fejezetem lett ilyen zavaros. :D
      Kisses&Hugs♥, adadel

      Törlés
  6. Szia :D
    Nem tudom, nekem abszolút nem volt zavaros! Ott vannak a dátumok...nekem minden teljesen világos volt :)
    Először is :D Annyira imádtam ebben a részben Mollyt -nem mintha máskor nem imádtam volna, félreértés ne essék ;)- ahogy felpörgött és eluralkodott rajta az idegesség, meg ahogy fellelkesülve tervezgette a bosszúját, hát Eric ezt nem ússza meg szárazon.vagy inkább tisztán :D
    Másodszor pedig :D Nem hiszem el hogy Eric elmenekült...ráadásul egészen Dániáig XD Úgy látszik túl jól ismeri Mollyt ;)
    Tetszik hogy Amabelnek csökkent a lelkesedése Eric iránt, a szíve mélyén még Saadeista, de már külön tudja választani a hétköznapi "nemnormális" Erictől :D
    Borzasztóan tetszett Molly mesélése Amabelnek! "mintha egy nagyon Molly&Eric páros rajongó lennék." Hát én az vagyok, és könnyek szöktek a szememben :'( és az sem segített hogy a Kill This Love-ot hallgattam közben! De imádtam ahogyan Amabel érdeklődött, igazi barátság van kialakulóban Molly és közte és én még Miat is ide venném :D Veszélyes egy trió ;) "kitartunk egymás mellett" - itt már nem könnyeztem, hanem patakokban folytak a könnyeim! .... Mielőtt Eric berontott Molly min gondolkodott? :O Remélem hamarosan kiderül!
    Paintball??? Azt hittem Molly ördögibb XD De nem becsülöm le kíváncsian várom!
    Drága Danny Saucedo, hát imádom XD bolond majom :D De nem kicsit esett le az állam :O halál komolyan rokonok Mollyval :O :O Azt tudtam hogy nagyon jóban vannak de meglepődtem nem kicsit :O Arra még várok hogy Danny számon kérje Ericen hogy le "rondázta!?-.-" " Amabelt! Remélem a kövi részben már Eric itthon lesz :D
    Film nézés? :O Hát biztos :P De miben sántikál már megint ez a két srác? nem tudnak lenyugodni XD
    Nagyon várom a kövi részt :D :D Ez is NAGYON NAGYON TETSZETT :D
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jenni! :)

      Köszönöm, és igen, a legelső olvasók még a dátum nélkül olvashatták, és gyorsan még odaírtam, hogy kicsit megkönnyítsem a dolgotokat. :)
      Molly-t is egy nagyon pozitív szereplőnek szánok, vagyis lesznek majd olyan pillanatok, amikor tényleg boszorkány lesz, de amint már mondtam chat-ben is, azt a Molly-t Ti még csak elképzelni sem tudjátok; gonosz lesz, csak furcsán. :D
      Úgy bizony, elmenekült, én mondtam, hogy ne legyetek abban biztos, hogy itt marad. :D És no lám' csak, meglépett, de sebaj, mert legalább írja a Vol2 dalait. :D És... így Ti is izgultok egy csöppet, hogy "Bukkanjon már fel, bukkanjon már fel!". :D
      Sajnálom, hogy sírtál, hidd el, nem ez volt a célom, de legbelül azt hiszem ezt bóknak veszem. :)
      Ühüm, egy nagyon veszélyes hármas. :D
      Hm... lehet, hogy kiderül, de lehet, hogy nem, hogy Molly min gondolkodott, de jó észrevétel, mert fontos lehet a következő fejezetekben. ;)
      Paintball! Lesznek meglepetések majd...
      Igen, egy kép alá ezt írta Danny: "Release Party for @m0llys. Great singer, great person, great cousin. Love ya." Szóval, úgy néz ki, hogy rokonok, unokatesók, de legalább nem fog egyikük sem véletlenül eltűnni a történetben. :D
      Számon fogja kérni, majd meglátod. ;) Egyszer majd haza kell jönnie... :D
      Filmet nézünk, mégpedig egy olyat, amit Zach nem szeretne, de nem menekülhet Ama haragja elől. :D
      Sántikálnak, és nem is akár miben. :$ Nagyon lököttek lesznek, szakadni fogtok a nevetéstől remélhetőleg. :D
      Köszönöm szépen, azt is, hogy írtál, és igyekezni fogok a frissel. :))

      Kisses&Hugs♥, adadel

      Törlés
  7. Szia! *-* Imádtam <3 Kicsit zavaros volt lehet csak nekem de ahogy mondtam lehet komás állapotom miatt xD de azért a lényeget értetem az a lényeg nem ? XD Volt egy rész mikor Ama kérdezte mikor akar bosszút állni és Molly nem tudja mikor óhajt haza jönni a de a szíve úgyis haza húzza ez most célzás volt ? most nem arra gondolok h szerelmes csak nem tom xD vagy bele gondolok minden hülyeséget? na mind1 hát Danny szívem ritka gyenge a szöveged de nagyon cuki xD hihi Molly bosszú miatt akarja Amát Dannyhez lökni ..vagy h esélyt lát "valamire"? Úgy különben Molly érdekes bosszút eszelt ki de tuti szem majd nem marad szárazon ha drága Eric haz érkezik :'D mellékesen tényleg el kellett menni vagy menekült? :P az is érdekelne h Zach és Jas mire készül de ahogy sejtem Ama hamar rá fog jönni :D nagyon nagyon várom a folytatás azt nem nagyon tudom megígérni h nem zaklatlag mert nem sokáig bírom nélküled meg a töri nélkül de azért próbálkozom ...:D ezt nézd el nekem :D puszii

    VálaszTörlés
  8. Sziaaa, Dórii! :D

    Imádlak! ;)
    Ilyenekbe gondolsz bele? :D Csak nyugodtan... viszont ne éld bele magadat nagyon. :D Ericet a honvágy fogja hazazavarni, na meg az a tudat, hogy bármeddig is húzhatja, mindenképpen lesz valami bosszú, és ugye általában jobb előbb mint később, mivel Eric meglépett, ezért Ő a középutat választotta. :D Se nem korán, se nem későn. :DD
    Hát... már volt arról szó, hogy Dániába megy, ugye írtam, hogy Ama ezt már olvasta twitteren. :)
    Örülök, hogy szerinted cuki Danny. *-* Na meg valamilyen szinten idióta is, de sebaj, így szeretjük. :D
    Esélyt? Mire? Kétlem, csak a bosszú. :DD
    Öhm... majd meglepődsz mi fog történni, amikor Eric hazaszállingózik. :D
    Óóó, majd akkor fog Ama rájönni, amikor megtörténik a baj, és a fiúk a 'büntetésüket' töltik, ami hát... majd kiderül. :D
    Csak nyugodtan, minden fejezetnél edződöm ilyen téren. :D
    Köszönöm, hogy írtál! *-* Igyekszem. ;)

    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
  9. Sziaaa Adél!

    Azt hiszem megvilágosodtam! :D Még jó, hogy nem engedtem elkönyveltetni az egyik legrosszabb fejezetnek, mert amúgy nem volt az, ráadásul várni is nagyon sokat kellett rá, szóval dupla öröm volt.
    Nézzük csak, most így az elején gyorsan letisztázom mindenki szerepét, és jellemét. :D
    Ama még kissé zavarodott, és érzem, hogy nem épült még be teljesen ebbe a társaságba, bár ha őszinte akarok lenni, nekem sem sikerülne. Azért mégiscsak egy művész bandáról van szó, akik már régóta együtt vannak.
    Molly teljesen bolond... :D Értem én, hogy nincs jobb szórakozása, mint bosszút forraljon "barátja" ellen, de azért egy kicsit már megszállottá vált. :D Bár... én mondjuk nem nagyon sajnálom. :D
    Eric hihetetlenül gyáva, és bár tudom, hogy nem azért repült el mert félt, hanem mert várták Dániában, azért ha akarta volna, elhalaszthatta volna, és biztos, hogy amúgy Molly is tudott volna róla.
    Danny, de ééééédes! :D És teljesen bolond. Kissé ráhajtott Amára, amit nem sajnálok, azt viszont igen, hogy a csókos rész csak így le lett zárva, és simán feladta Danny a csókért való harcot. Szomorú Kinga... :(
    J-son... Nos, vele nincs különösebb problémám, de nem kedvelem túlságosan mostanában. Bár ez nem a történeted miatt van, hanem csak úgy, szóval rá se ránts.
    Az otthoni fiúk pedig biztos, hogy rosszban sántikálnak, és nem tudom, hogy miben. Valami, ami Amával kapcsolatos? Netán Eric-kel inkább? Mert a múltkori találkozó sokkolhatta őket. Nem tudom, szóval várom a fejleményeket, és most nézzük egy kicsit a cselekményt is.
    Molly, ahogy mesélt a kapcsolatukról, édes volt. Rossz lehet így titkolózni a média előtt, mert elég egyetlen hiba, és minden repül. Úgyhogy szurkolok, hogy megoldják, de annak még jobban, hogy mire elérkezik majd Amabel ideje, már a média szemében sem lesznek egy pár. Az az egy mondat, ami már előttem is kiemeltek, hogy Ericet haza húzza a szíve, engem is megfogott, és én úgy magyaráztam meg a sejtelmes mosolyt és a kijelentést, hogy nem lehet sokáig távol az állítólagos barátnőjétől, legalábbis a média, biztosan így hozná le. Szóval én Mollyval való látszatviszonyukhoz kötöttem eme kijelentést, hisz Amabellel még nincs köztük az égvilágon semmi.
    Paintball? Kíváncsi vagyok, hogy hogyan is fog megtörténni a megalázás, mert Eric megérdemli, Molly pedig csinálja szépen, erősen, keményen! :D Ne csalódjak!
    Ama milyen filmnézést tervez? És hogyan? Na igen, erre is kíváncsi vagyok, meg persze Danny későbbi hódítási hadműveleteire, Eric hazaérkezésére, a paintballra, Mollyra és majd az új pasijára, ha lészen, bár ez még a jövő. :D

    Nos, remélem érthető meg világos és kicsit sem hablatyos voltam, ha mégis, kérlek bocsáss meg! :)) Imádtam a fejezetet, mint mindig természetesen, és epekedve várom a folytatást!
    Siess véle! :))
    Csóóóóóókollak! No, meg szeretöllek! :D
    XOXO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Kinga! :D

      Örülök, hogy megvilágosodtál! :D Legközelebb azon leszek, hogy alapból tiszta legyen és ne kelljen ezen törnötök a buksitokat. :D
      Igazad van Amával kapcsolatban, és lehet, hogy nem is fog, habár lehet, hogy az idő majd összekovácsolja őket, vagy ki tudja? :)
      Molly ilyen marad, van ideje, hadd csinálja, legalább szórakoztató. :D Vagyis szerintem egy csöppet. :$
      Tényleg gyáva, de mégis aranyosan, és gondolj bele, milyen lesz amikor hazajön és teljesen be lesz tojva, várom már hogy megírjam. :D
      Feladta, mert fél Molly-tól, na meg Amától, meg mindenkitől, kicsit hasonlít Ericre, de nem adja fel véglegesen, lesznek még bepróbálkozások. :) És... majd kiderül minden. :D Ne légy' szomorú! :))
      J-Sont nem szeressük (én is magyar vagyok ám' xd), nem is lesz sokat, csak hát na, Eric életében benne van, szóval kell egy kis említés róla is.
      Tetszeni fog amit kiterveltek, vagyis remélem, és szerintem ha gondoltatok is rá, nem éppen ebben a formában. :)
      Emlékszel a szülinapodra? :) Na majd akkor lehull a lepel. :)
      Közelebb jársz, mint Dórii, de még te sem annyira nagyon közel. :) Igazad van, semmi kapcsolat nincs még köztük, és nem tudhatjuk, hogy egyáltalán lesz-e valami, bármikor jöhet egy 'nem is tudom hányadik' pasi a képbe. :D
      Remélem, hogy nem fogsz. ;)
      Te sem emlékszel? Pedig erről vitatkoztak, amikor Ama elhagyta az országot. Na megkeresem neked. :D
      "- Az nem ugyan az volt, szóval vagy tartozol még nekem, vagy befejezed.
      - Jól van…- egyszer úgy is meg fogod nézni, abban biztos vagyok. Nem adom fel egy könnyen. Amúgy amiről szó van az a Hajrá csajok 5 – A nagy összecsapás." :D Na most már rémlik? :D Amúgy lesz majd az új fejezetnél is ilyen kis emlékeztető féleség. ;)
      Azon már nem gondolkodtál, hogy Mollynak most is lehet barátja? :D Habár... ez nem biztos, csak egy kósza ötlet, vagy mégis? :D Ki tudja? :D

      Teljesen világos voltál, mindent megértettem már az első olvasásra is. ;) Imádlak, és nagyon szépen köszönöm, hogy szakítottál rám időt! :))
      Öhm... ma nem zavartál el fejezetet írni. :P Amúgy nem baj, fejem miatt úgy sem voltam ma beszámítható; még Vele is beszéltem, katasztrófa vagyok. :D
      Szeretsz is, meg meg is ölsz? o.O Kedves vagy! :D
      Visszajött Gossip Girl! :D Amúgy már csak 17 napocska és startol Chace. :D
      No de nem fárasztalak. :$
      Kisses&Hugs♥, adadel

      Törlés
  10. Szia (:
    Bocsánat, hogy csak most, de megérkeztem!
    Számomra teljesen követhető volt minden (:
    A Te részeid alatt mindig folynak a könnyeim a nevetéstől, és ha előérzetem nem csak Eric érkezése és a Paintball is hasonlóan könnyfakasztó lesz (; Viszont most nem csak a nevetéstől könnyeztem hanem eléggé meghatódtam Molly mesélésén is, valahogy a valóságot képzeltem bele és ez számomra elszomorító volt, de ez nem a Te hibád, mert nagyon jól leírtad, csak utálom hogy Ők ketten már nincsenek együtt ): Nagyon örülök hogy Amabel és Molly ilyen jól kijönnek egymással! És biztos vagyok benne hogy Eric a kis "bestiák" elől még Dániában sincs biztonságban! Örülök hogy elment, így még viccesebb lesz a bosszú (:
    Imádtam ahogy Molly megszállottá vált, nagyon vicces volt (: Már kezd rosszabb lenni mint Amabel (: Bár lehet egy szinten vannak (:
    A két jómadár megint mit talált ki? Akármi is az Amabel érzem hogy nem jár jól vele... de a fiúk sem ha kiderül a csínytevésük!!
    Danny..hát hogy nem teljesen normális a drága az is biztos, de édesen próbálkozik! Jól beparázott...vagy csak ismeri Molly haragját .. de szépen benne hagyta a slamasztikában Ericet! (:
    Várom a következőket és már be van készítve a zsepi a poénokra (;
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Melody! :)

      Ó, késésért ne kérj elnézést, én is mindig kések, már megszoktam, meg amúgy sem nagy baj, az a lényeg, hogy olvastad, tetszett és aminek örülök, hogy le is írod a véleményed. :)
      Örülök, hogy tisztán láttad az egészet. :)
      Azt hiszem nem csalnak, vagyis bízom abban, hogy igazad lesz és majd tudtok rajta nevetni.
      Nem gondoltam arra, hogy bármelyikőtök is ennyire meghatódhat, sajnálom, de ezt muszáj volt beleírnom. :)
      Óóó a bosszú otthon fogja utol érni. ;) Nem kell a csajoknak Dániába menni, a kérdés az, hogy mikor megy haza Eric. :D
      Talán egy szinten fognak ragadni, és Miának kell majd a földön tartania őket. :D
      Tetszeni fog az, amit Jasék megint csinálni fognak, tökkelütöttek, de remélem ez vicces lesz nektek, ha nem is nagyon, de legalább egy picit. :D Hm... most azért meglehet, hogy Amának ez valamilyen szinten jól fog jönni...
      Ühüm, Danny valami ingázóféleség lesz, de! valójában mindig csak egy oldalon lesz, mintha valami titkos ügynök lenne annak az oldalnak, ahol igazából áll. :)
      Örülök neki, és igyekszem! :)))
      Kisses&Hugs♥, adadel

      Törlés
  11. Szia!
    http://iamalloutoffaith.blogspot.hu/2012/06/dijak.html itt vár rád egy ajándék!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Becksie! :)

      Nagyon szépen köszönöm! *-* ♥

      Millió csók, adadel

      Törlés