2012. július 30., hétfő

28. fejezet - Lehet még az örömöt növelni?

Sziasztok! :)
Szeretnék elnézést kérni, hogy ilyen sokat kellett várni a fejezetre, viszont nagyon szépen köszönöm, hogy írtatok a chatbe és megosztottátok velem, hogy mennyire szeretnétek már olvasni; ez mindig ösztönöz engem, szóval köszönöm szépen! :)
Köszönöm azt a rengeted kommentet, amit hagytatok nálam az eddig fejezeteknél, hatalmasat dobnak a jókedvemen, viszont ha valami negatív dolgot vesztek észre,  azt is írjátok le nyugodtan, mert mindenki a saját hibáiból tanul. ;)
Nem szaporítom tovább a szót... jó olvasást! :)
Kisses♥, adadel

Lehet még az örömöt növelni?

   Az előző fejezetek tartalmából: Amabel kívánt valamit, az valóra vált, így tehát kaptunk Svédországba még kettő amerikai személyt Zach Larson és Jason Maynet személyében. Rengeteg dolgot kell megbeszélniük, jobban mondva elmagyarázniuk Amának. De mint már megszokhattunk, ennél a csapatnál nem megy semmi sem zökkenőmentesen. Ericnek nem tetszik Zach, de vajon miért nem? Danny a fejezet elején még teljesen el van szontyolódva, de valami történni fog… A társaságba érkezik majd egy vendégünk, de ki lehet az?  

       David Lindgren - Shout It Out (A számot, ha lejárt, nyugodtan indítsátok újra, az egész fejezet pörgős, illik rá.)


   /Amabel szemszög/

   Nem kis meglepetés volt számomra a fiúk felbukkanása az éjjel. Hiszen ez olyan abszurd helyzet, még csak véletlenül sem gondoltam arra – kívánni igen, de gondolni soha -, hogy eljönnek hozzám. Tudtam, hogy valamiben mesterkednek, de hogy ebben? Az eszem szerint haza kellene őket rugdosnom, hiszen iskola idő van. Jut eszembe, miféle kényszer szünetről beszélhettek? Mindenképpen le kell ülnöm velük ezt megbeszélni. Na de azt hiszem most is, mint minden más alkalomkor a szívem erősebb, tehát elmondhatatlanul örülök, hogy itt vannak – még ha nem is szabadna. Szóval addig nem döntök a sorsuk felől, amíg nem látom tisztán a dolgokat, addig pedig nem csinálok mást, csak örülök.
   Megjelenésükkel – főleg Zach – elindítottak egy lavinát, vagy lehet, hogy jobban használhatnám úgy, hogy megakadályozhatnak egy becsapódást. Mert ha a sajtó kikiált Danny barátnőjének – ami nagyon nem igaz -, akkor felbolydulna az egész életem, sőt nem csak az enyém, mindenkié a környezetemben. Amit egyedül csak a téma másik főszereplője értékelne. Tényleg aranyos srác, de maradjunk egyelőre barátokként, később bármi kisülhet ebből a kapcsolatból – vagy nem.
   Annyi minden van a fejemben, hogy azon is csodálkozom, hogy képes vagyok még gondolkozni. Egy szerencsém van, az iskolában mindent ki tudtam kapcsolni, és csak az előadásokra figyelni. De most, semleges közegben vagyok, és már csak egy lift ajtó, és a lakásomhoz vezető út akadályoz meg abban, hogy belecsöppenjek a probléma – vagy micsoda – közepébe. Na lássuk csak mit rejteget még előttem az élet…

-         Oké, srácok megjöttem! – ordítottam el magamat. Minél előbb megbeszéljük a dolgokat, annál előbb örülhetünk egymásnak. – Zongorázzátok össze a többieket – még nem láttam, hogy egyáltalán van-e valaki a nappaliban, ezért ezt is eléggé hangosan mondtam. – Ó? Mind itt vagytok? – fordultam meg, és nem is csak kettő tekintettel találtam szembe magamat, hanem mindjárt hét szempárba nézhettem bele. - Fantasztikus – mosolyodtam el, nem kell energiát a hajkurászásukra felhasználnunk.

   A felálláson már meg sem lepődöm. Érkezésem előtt valószínűleg egy veszekedés folyhatott, mert Molly és Eric is villámokat szórt, ezen persze Danny jót derült. Elhelyezkedésük úgy volt, hogy a két kanapét elfoglalták hárman, Molly a szőke srác mellett, aki kényelmesen, hátra dőlve terpeszkedve ült, a másik kettő pedig már majdnem a földön csücsült, ijesztően közel hajoltak egymáshoz. Mi lehetett a vita tárgya?
   Mia és Will a konyhában főztek. Köszönöm, legalább nem kell ezzel foglalkoznom.
   Jason és Zach pedig a tv előtt ültek a babzsákfotelekben és PS-eztek. Mióta van nekem ilyenem? És most nem a kényelmes tárgyakra gondoltam.
   Lepakoltam, majd elindultam – jobb híján – Eric mellé. Meglepő módon Zach elszakította tekintetét a képernyőről, és megköszörülte a torkát. Itt nem a torokköszörülésen van a hangsúly, hanem azon, hogy csak úgy ott hagyta a játékot, na jó, még mindig előtte ült, de engem figyelt, és a kezei nem nyomkodták a consolt – vagy mit.


   /Eric szemszög/

-         Szeretnél valamit? – kérdezte Ama a pasijától kíváncsian, miután a srác krákogott egyet.
   Válasz helyett Zach csak rámutatott a szájára. Danny és én erre megjutalmaztuk egy szemforgatással. Már el is felejtettem, hogy Molly-val pár perce még megtudtuk volna ölni egymást. Felállt mellőlem és oda sétált a barátjához. Danny-vel odakaptuk a bejárati ajtó felé a fejünket, mintha várnánk még valakit, senki sem sétált be rajta, de azért elidőzött a tekintetünk másodperceken keresztül, majd csak utána mertünk visszanézni. Egyikünknek sincs kedve pusziszkodó embereket bámulni. Kivétel eset, ha én lennék az, habár akkor sem nézném, csak érezném.
-         Én nem kapok? – kérdezte durcis hangon Danny.
   Úgy van, ha szerezni akarsz egy ellenséget eme amerikai ember személyében jó úton haladsz. El akartam kapni a tekintetét, és üzenni, hogy ez egy nagyon rossz ötlet, de késő, csak Amabelt figyelte. Azt hiszi, hogy van esélye? Mert akkor teljesen hülye. Van a csajnak barátja, és látszik, hogy szeretik egymást. Danny haverom szemét fel kellene nyitni.
-         Mióta is vagytok együtt? – tettem fel nekik a teljesen ártatlan kérdést figyelemelterelőként.
   Molly és Ama összenéztek, majd mindketten Zach felé fordultak, aki pont akkor készült letelepedni mellénk. Észrevette, hogy figyelik a lányok, értette a célzásukat, tőle várták a választ.
-         Ősidők óta – fordult felém, remélem Danny is letett arról a pusziról -, de mivel nem azt kérdezted, hogy mióta ismerjük egymást, ezért csak azt mondhatom, hogy az első csókunktól kezdve – na kösz a teljesen homályos választ, valaki nem szeretné elmondani normálisan?
-         Amit nem tudok megmondani, hogy mikor volt, de az biztos, hogy a fogadás után, és május péntek 13-a előtt, azok a hónapok eléggé összefolytak – ez a csaj gondolatolvasó, vagy csak szimplán szereti kimondani egészében a dolgokat.
-         Ember, te töketlen vagy – szólalt meg Danny, úgy van, ásd csak mélyebbre magad… idióta! –, évek óta ismerted, és még csak most léptél? – kérdezte hangját némi bosszúsággal és hitetlenkedéssel fűszerezve, a tetejébe pedig Molly még bólogatott is.
   A srác nem dühödött be a jelző és a kérdés hallatán, csak simán odafordította eddig felém kicsavart testét, hátradőlt, és átkarolta Amabelt birtoklóan, oké hapsikám, már felfogtuk, hogy a tiéd. Amit nem értek teljesen, mert hozzá inkább egy sötétebb hajú-, és szemű srácot tudnék elképzelni, a gyerekhez meg mondjuk egy szőke cicababát, nem pedig mondjuk egy ilyen erős és idegesítő csajt, akinek még intelligenciája is van.
-         Ja, megvártam a megfelelő alkalmat – a barom, nincs semmi ítélőképessége.
-         A megfelelő alkalom az volt, hogy tudtad már, hogy Stockholmba jön? – vettem át a szót Danny-től. Megvonta a vállát, és szelíden, mégis kihallva belőle a fenyegetést megszólalt.
-         Mit tehetnék? Ilyen a szerelem – az utolsó szót jól megnyomta.
   Molly elmosolyodott, és elismerően bólintott egy aprót. Szegény haverom a válasz hallatán elfehéredett, ami nem nehéz dolog, hiszen amúgy is sápadt. Ama nem csinált semmit, meg volt dermedve, de a barátja adott neki egy arcra puszit, amitől mondhatni visszajött belé az élet, pfúj, ne előttem csinálják ezt! Az öcsi még mindig játszott, drágalátos Miámék pedig még somfordáltak a konyhában… Éhes vagyok!
-         Mikor lesz kaja? – kérdeztem hisztizve, nem bírom visszatartani az éhségemet, túl jó illatok szállnak az orrom felé.
-         Megterítesz? – kérdezte kedvesen a lány.
-         Nem – mi más lett volna a válaszom?
-         Akkor később – pff milyen hangulatromboló ez a William!
-         Will, miért nem terítesz meg te? – kérdeztem felvont szemöldökkel.
-         Még mindig William, ha kérhetném – fújta ki bosszúsan a levegőt.
-         Azt hittem már elfelejtetted – mértem végig a srácot, hiszen nem kellett már az utóbbi napokban magáznom, visszabújt a régi fény a testébe, de úgy látszik megint megfakult.
-         Elfelejtette – javított ki -, és ez így is van, de – miért van mindig de? – egy édesanyámnál nagyobb tekintélyt igénylő személy érdeklődött hogylétem felől.
-         A nagyi?
-         Pontosan, drágalátos nagymamám – ezt kikapta.
-         Greslet nagyitól félek néha, elég egy pillantása, és a földig szégyellem magamat még akkor is, ha nem csináltam semmi rosszat. Amúgy szeretem, mert kedves asszony, és szerencsére nekem nem kell magázódni a fiatalabb emberekkel, már megszokta a természetemet.
-         Vályúhoz! – kiáltottam el teljesen felspannolva, mikor láttam, hogy Mia leszedte a szekrényből a tányérokat.
-         Eric, hova mész? – kérdezte Molly, mikor hátrafordultam hozzá, egy felvont szemöldökű, alattomosan mosolygó lányba ütköztem.
-         Szerinted? Kattarpba! Hova mennék é – észkombájnt akartam mondani, de inkább nem kockáztatok – édesem? – mosolyodtam el negédesen.
-         Nem kell olyan messze menned, hogy találjunk neked egy szép kis vadetetőt – miről zagyvál? Miféle vadetetőt? - Oda ne merj ülni az asztalhoz, hiszen állat vagy, neked amúgy is kint a helyed – na erre ment ki a játék. Haha nagyon vicces vagy.
-         Majd ha jössz velem, na talán akkor, hiszen amúgy is a vadonban találkoztunk – oké, az övéhez képest ez semmirevaló visszavágás, de azért mégis próbálkoztam.
-         Haver… ez mi volt? Tényleg megérdemelted, hogy leállatozott – ütögette meg vállamat Danny, majd leült tőlem pár hellyel.
-         Pofa be Danny! – rivalltam rá, bőven elég nekem Molly-val küzdenem állandóan. Utálatos nőszemély.
-         Ínycsiklandó illatok vannak, már most tudom, hogy nagyon finom lesz az étel – mosolygott Miára az az átkozott ficsúr, bele akarja édesgetni magát az életünkbe, hogy utána szépen összetörjön mindent, és elrángassa Amabelt… na az után kivel fogok harcolni? Sandén boszorkánnyal már kezd unalmassá válni, mindig legyőz, így nem élvezetes, friss húsra vágyom.
-         Remélem, hogy az lesz – mosolygott vissza Mia; jut eszembe Mike bármelyik nap betoppanhat, lehet, hogy múltkor nem nyertem meg a fogadást, de kötöttem a sráccal egy alkut, segítek neki barátnőt keresni, ha cserébe segít nekem megkeseríteni Amabel életét. Na nem kell rosszra gondolni, csak egy kis csíny ott, kis szekálás amott, és ilyenek.
-         Jó étvágyat mindenkinek! – foglaltak helyet mindannyian, majd nekiláttunk enni.
   Spagettit főztek, nem nehéz elkészíteni – na jó, mégis az – én is próbálkoztam már vele, de valahogy mindig egy szinttel lejjebb kötöttem ki, ami már szokásommá vált. Ők legalább tudnak főzni, ha nem lennének, akkor tuti, hogy mindig éttermekbe, vagy gyorskajáldákba járnék.
-         Srácok – kezdett bele Amabel -, ideje lenne elmesélni, hogy hogyan kerültetek ide – erre én is kíváncsi vagyok; valahogy képernyőn keresztül szimpatikusabbak voltak, menjenek oda vissza!


   /Zach szemszög/

   Örültünk volna Jasonnal, hogy ha elfelejtené ezt a kikérdezősdit, de tudtuk, hogy kevés esély van erre, sőt alig, hiszen túlságosan kíváncsi természet, de azért bíztunk ezekben a majmokban, csinálhattak volna egy jó kis műsort, habár Eric és Molly folyamatosan pöröltek egymással, viszont nem értettem belőle semmit, mert svédül hablatyoltak, de amint betoppant Ama, lecsendesedtek. 
-         Mire vagy kíváncsi? – kérdezte Jason miközben tányérjába szedte a tésztát.
-         Mindenre?! – nézett tesójára a lány.
-         Akkor úgy kérdezem, hogy hol kezdjük? – én most nem kekeckednék Amával, látszik rajta, hogy a kíváncsiság és a bosszúság felváltva izzik a testében.
-         Kiterveltük, hogy meglátogatunk, de mivel elkezdődött a suli nem jöhettünk volna semmiféleképpen, de okoztunk egy kis galibát, hogy kénytelenek legyenek nekünk adni egy egész hetes szünetet.
-         Mit csináltatok? – kérdezte dühösen, és közben kezét combomra tette, és jól megszorította, körme belevált nadrágomon keresztül is a húsomba.
-         Cica, óvatosan! – áúcs, ez lehet, hogy rossz ötlet volt… Kezét kezemmel arra ösztönöztem, hogy ahelyett, hogy megnyúz, kulcsoljuk össze, szerencsére bevált, és nem alatta, hanem az asztalon pihentettük őket. Danny-nek torkán akadt a kaja, szegény csávó, sebaj, higgye csak azt, hogy összetartozunk, addig sem kell félnem, habár a másik idióta valahogy úgy érzem, nagyobb veszélyt jelent. Pechemre nincsenek együtt Molly-val, pedig akkor teljesen egyszerű lenne a helyzet.
-         Zachie te még mindig hülye vagy – kinyírom ezt a gyereket! -, és… - Ama nem hagyta neki folytatni.
-         Te nem Zachiezheted, csak én! – vigyorgott a srácra, mint aki kivételezve van, na jó, ez igaz, de ekkora társaságban, sőt már akkor is, ha csak hárman vagyunk, nem hívhat így.
-         De csak akkor, amikor ketten vagyunk! – szorítottam meg egy kicsit a kezét.
-         Valaki folytatná a mesélést? – kérdezte Eric teli szájjal. Ezt nem tanították meg a jó modorra?
-          Na szóval – néztem a kérdezőre mindent tudóan -, elárasztottuk az iskolát csótányokkal.
-         Hogy mit csináltatok? – ki gondolta volna, hogy ilyen erős marka van ennek a törékenynek tűnő csajnak?
-         Ez király!
-         Azt meg hogyan?
-         Mi lett belőle?
-         Nem vagytok normálisak!
   Jöttek a reakciók, némelyik megtisztelő, na de azért azt hiszem Jassel bújhatunk az asztal alá.
   A nagy zűrzavar közepette egyszer csak kopogást hallottunk az ajtó felől, mindenki teljesen ledöbbent, majd Ama eszmélt fel először és megindult kinyitni az ajtót.
-         Hiányzik még valaki? – kérdezte Jason.
-         Tőlük senki, az illető kopogott – nézett vissza Amabel a svédekre, akik félszegen elmosolyodtak.
-         Amúgy srácok igaza van – nézett Molly jelentőségteljesen a két srác szemébe felváltva.
-         Na nem mintha te szoktál volna kopogni – vágott neki vissza az egyik.
   Az előbbi csendnek nyoma sem maradt, jó hangos egy társaság, ahhoz képest, hogy mennyit veszekednek, elég jól elbírják egymást viselni.
-         Te?! – kérdezte kiabálva Amabel a nem tudom kitől, mert az ajtó kitakarta mindkettejüket.
-         Én! – ismerem ezt a hangot. – Flo hívott, hogy valami van a levegőben, ezért iderepültem.
   Az az egy szerencse, hogy jól kijövünk egymással, miért is ne jönnék ki jól? Hiszen Amabel legjobb barátnője, és mindketten szeretjük őt – piszkálni -, és az is segít, hogy már évek óta ismerjük egymást, és nem csak egy buliban voltunk bajtársak.
-         Srácok, bemutatom a barátnőmet Delia Eyes-t! – sétáltak be Dé nem kevés cuccával. Mi van, ez a csaj évekre jött?
   Lesokkolódott. Ezen nem is csodálkozom, hiszen azt hitte, hogy Amabel csak lódított, de nem, és most szembe találta magát a svéd sztárokkal.
-         Üdvözlöm Szépséges Hölgyem, Amabel szerény kis hajlékában! – indult meg Danny a csajok irányába. Na paff neki, amint meglát egy másik lányt, azonnal átáll, habár én ennek örülök, és azt hiszem Eric is, bárcsak ne így lenne!
-         Ez mindig ilyen hm… lökött? – kérdezte felvont szemöldökkel a szőkeség, miután Danny kezet csókolt neki.
-         Ne bántsd! – szólt rá enyhén mosolyogva Ama, miközben elindultak az asztal felé, Mia pedig közben hozott még egy terítéket. Mindenki gyorsan bemutatkozott, majd újra leültünk enni.
-         Hé, Dé, te is úgy szabadultál meg, hogy csótányokkal terítetted be a sulit? – kérdezte Jason röhögve.
-         Dehogy! – legyintett egyet. – Csak kértem egy kikérőt… várj, miért, ti így? – meresztette ránk szép kék szemeit. Velünk szemben ült, Danny pedig az idő folyamán odasomfordált a bal oldalára.  – Szegény régi szeretett sulink… ti tényleg nem ismertek lehetetlent, nem vagytok komplettek. Amúgy – nézett végig az arcokon -, nem tudom, hogy ezt ki főzte, de isteni lett! – bökött a villájával a tányérra.
-         Köszönöm! – reagált Mia. Természetesen mindenki megerősítette a véleményét, és helyeseltünk, hiszen tényleg így volt.
   Gyorsan, csendben elfogyasztottuk a késői ebédet, és átmentünk a kanapékhoz, mondhatom, jó sokan vagyunk, a foteleket is odahúztuk, hogy elférjünk. Jas és Will ült a babzsákfotelekben, én Amával és Deliával az egyik kanapén, velünk szemben pedig az itthoniak. Háhá, párbaj, kik jobbak, az amcsik, vagy a svédek? Naná, hogy mi!
   Kezünket megint összefontuk, erre Erictől megkaptuk a kíváncsiskodó, mégis szemrehányó tekintetet. Danny csak D-t bámulja, gyorsan felejt a krapek, meg kell hagyni. Molly aranyosan mosolyog, el nem képzelném róla, hogy úgy tud veszekedni, mint ahogyan ma Erickel. Mia pedig csak figyel, mint egy gyermekeire vigyázó anyuka.
-         Ácsi, ácsi, ti mit csináltok? – kérdezte Delia kezünket bámulva. Hoppá, ő nem tud róla. Bajt szimatolok.
-         Együtt járunk – válaszoltam halál nyugodtan.
-         Ti?! Mióta? – vonta fel szemöldökét, testét pedig teljesen felénk fordította.
-         Hónapok óta – szűrtem a szavakat fogaim között, nehogy elrontson nekem itt mindent!
-         Az lehetetlen, igaz, hogy elválaszthatatlanok voltatok, és abban is biztos vagyok, hogy volt pár csók, de ti sohasem jártatok együtt – na kösz. Remélem hadartál annyira, hogy ne értsék meg a srácok.
-         Gyönyörű vagy – tátogta a szőke Deliának.
-         Haver! – lökte oldalba Eric. – Nem hallottad mit mondott? Amabel és Zach nem járnak! Mi?! – nézett ránk. – Elmagyaráznátok?
   Elmagyaráztunk. Mindent, és nem csodálom, hogy az eddigi beavatottlanok mind elképedve bámultak ránk.
-         Nem jártok és együtt alszotok? – kérdezte Eric.
-         Apropó, én hol aszok?
-         Neked adom a cuki rózsaszín szobámat – na nem mintha aludnék benne. – Én alszom Amával.
-         Amúgy, Eric, igen – válaszolt Ama a kérdezőnek.
-         Ennyi erővel én is aludhatnék vele – fonta össze karjait, majd kényelmesen hátradőlt.
-         Kösz, öreg, de inkább a csajokra bukom – erre Ama biztosan ráharap, úgy is lett, oldalba bökött, mit ne mondja, kicsit fájt, vigyáznom kell arra, hogy miket mondok, mert még a végén sebesülten fogok hazaérni.
-         Nem rád, hanem rá – és mondandóját nyomatékosítva Amára mutatott – gondoltam. – Na abból nem eszel.
-         Álmodban sem, Saade! – ezt nem én mondtam? Úgy látszik Amabel nem igazán kedveli a srácot, mert az elpirulás helyett visszavágott, na jó, nem is az, hogy nem kedveli, mert igenis megvan vele, különben már rég kirugdosta volna innen, hanem a srác magára haragította őt, ami nagyon nem kellemes dolog.
-         Nem is azért mondtam! – köpte válaszként a szavakat.
-         Na szóval, csak azért, hogy mindent tiszta legyen… Amabel azt kívánta, hogy Zach és Jas toppanjon be, ami meg is történt, méghozzá úgy, hogy otthon elárasztották a sulit csótányokkal, és minden nap ugyanabban az időben újabb rovar sereg érkezik a szellőzőkön keresztül, ezért biztosak lehetünk abban, hogy egy egész hétig nem lesz tanítás, mert a rovarirtók ott fognak ronda élőlényekre vadászni. Majd miután Amát és Danny-t összeboronálta a sajtó, pont kapóra jött, hogy a „barátja” megjelent, és ezáltal eláshatják ezt a hírt – foglalta Delia össze az egészet pár mondatban.
-         Ha így nézzük, eléggé furcsa helyzet – mondta Mia.
-         Nekem mondod? – csattant fel Dé. – És ez még csak egy lightosabb helyzet – vigyorgott ránk. – Mellettük sohasem unatkozom.



16 megjegyzés:

  1. Hey szia Adél :D

    Oké..kezdjük az elején: Mérges voltam rád, amiért késtél e csodás fejezettel, de a végére elnéztem, mert túlságosan is tetszett :)
    Na jó.. kötelezővé teszem azt, hogy mindig csak Eric szemszögben írhatsz fejezetet :D Egyszerűen imádom ezt az idióta tökfejet..komolyan :D Olyan kis lökött, imádni való karakter ^-^
    " oké hapsikám, már felfogtuk, hogy a tiéd. Amit nem értek teljesen, mert hozzá inkább egy sötétebb hajú-, és szemű srácot tudnék elképzelni, a gyerekhez meg mondjuk egy szőke cicababát," <- Ezen a részen csak kicsit szakadtam a nevetéstől :D Eric..véletlenül nem saját magadat írtad le?:) :D
    Majd a későbbi beszólása, mikor Molly megkérdezte tőle, hogy hova indul..mire Eric azt válaszolta hogy Kattaorba,szerinted még is hova?.. istenem :D Azon is jót nevettem, majd a másik, mikor azt mondta, hogy "pfúj, ne előttem csinálják ezt." Istenem Eric :D Te olyan hülyr vagy :P Nem mellesleg, Danny-t sajnálom. Adjál már neki egy lányt..hallod :)
    Aztán kiderült majdnem minden.... -Bocsi Zachie..de a svédek jobbak :P Az ő felükön vagyok xd - Most komolyan? Elárasztották az iskolát bogarakkal? :O Nee xdd Úristen :'D Kicsit idióták. Ha Delia nem jelenik meg.. akkor a többiek nem tudták volna meg az igazságot. Hoppáá. Köszi Dé :D
    Öhm.. remélem nem haragszol meg..de ezt muszáj elmondanom: Nekem..megint nagyon egybe folytak a gondolatok és a párbeszédek :( Kapkodtam a fejemet..de ettől függetlenül, tartalmilag nagyooon tetszett a rész, és várom a következőt :)

    ölel,Vanity

    u.i: Bocsi a sok sületlenség miatt :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Szandi! :D

      Öhm.. örülök, hogy elnézted. És hogy csodás? Nem hinném, maximum türhető, de köszönöm, jól esnek szavaid. Nagyon jól tudod, hogy mindig kések, szóval nem is tudom miért voltál rám mérges. :P
      Nem teheted kötelezővé, mert akkor pont az ellenkezőjét fogom csinálni. :P Engem senki sem irányíthat... na jó, szüleimen, néhány rokon, és többnyire tanárokon kívül. :P Azt hiszem tökéletesen eltaláltam a személyiségét. :D
      De igen, pontosan, saját magát írta le, és tudom, hogy nem esett le neki, vagy ha le is, elrejtette a fejében, éppen ezért azért már látszódnak az apró jelek, viszont még mindig van pár akadály kettejük között. :D Pl. az, hogy nincsenek egymással teljesen kibékülve stb. :D
      ühüm, eléggé érdekes karaktert csináltam belőle, de úgy néz ki, hogy szerethető, szóval kezdek megnyugodni. :) Mint már rávilágítottam twitteren, szereztem már neki barátnőt. :P
      Én... én... nem mondom kinek a pártján állok a svéd-amerika meccsen. :$ El ám' teee, akkora izgalomban voltam, amikor kitaláltam, pont szét voltunk bontva, és rohangáltam a suliban, hogy eláruljam egy-két embernek. :$ :D Nos igen, kicsit se néztek rám furcsán.. :$ :D Meglehet, hogy tudjuk az igazságot, deee... Ezt meghagyom majd a folytatásnak. :D
      Nos, nem haragszom, és örülök, hogy megosztottad velem, viszont már nem nagyon tudom, hogy mit tudnék kitalálni... Szóval lehet, hogy majd letámadlak valamikor. ;)

      Semmi sületlenség nem volt itt, én ügyesebb vagyok az azok gyártásában. :$ :D Köszönöm, hogy írtál! :))
      Puszi♥

      Törlés
  2. Na hát helló szia! :D
    Először is imádom mint mindig szóval ezt nem részletezem xDD
    Másodszor tudod mit sajnáltam? azt h nem nézett oda Eric mikor elcsattant az a bizonyos csók"..kíváncsi lettem volna mit gondol mert ha meg nézel egy szerelmes párt akkor a csókból azért le jön hogy milyen kb mióta vannak együtt ilyenek vagyis nekem ..tudod szenvedélyes vagy aranyos vagy épp csak megszokásból adják :P különben nagyon bírtam mikor Eric beszólogat meg miket gondol..tiszta bolond..vagyis féltékeny :DD és végülis jól kimagyarázták magukat a mióta vagytok együtt" kérdésből mondjuk eszükbe juthatott volna de ennyi idő alatt ? :O oké meg van bocsátva nekik ..azért el beszélgetek magammal xDD Valahogy azért rá éreztem erre a Delia ügyre xDD <--kicsit jó vagyok hehe :'D Deee különben neeee már mért buktak le ? szívesen olvastam volna még mit veszekednek, "versenyeznek" ezek itt együtt hárman vagyis már csak ketten mivel Danny drága gyorsan rá jött h veszett úgy és át tért Del-re xDD Na de Saade lebuktál mi az hogy "Ennyi erővel én is aludhatnék vele " na de édesem hova ilyen sietősen xD? kicsit Ama azért leoltotta a gyereket xD jah és beszélje be másnak h nem azért mondta mert nem HISZEM EL! :p folytatáshoz meg csak annyit csak TUD h ha tovább csinálod h 3 hétre eltűnsz a részel nem fogsz jól járni erről teszek... és ez egy burkolt fenyegetés.. különben NAGYON SZERETLEK *-* :$ <3 ^^ siess a kövel:D pussza :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, Dórii! :D

      Imádlak, én pedig ezt nem részletezem. :D
      Még ha oda is nézett volna... biztos, hogy csókot látott volna? Na jó, igaz, ha odanéznek a fiúk, biztos, hogy azt, viszont így nem lehetünk biztosak semmiben sem. :)
      Féltékeny? Meglehet, de még ő sem tudja. :D
      Lehet, hogy az ő eszükbe eszükbe jutott, viszont az enyémbe nem, meg sem találtam, szóval ezért nem beszólni. :$ :P
      Tényleg nem tudom, hogyan csináltad, de amikor a képeket válogattam döntöttem úgy, hogy ő is bejön a fejezetbe, szóval ráhibáztál. :D
      Annyira leírjátok mindannyian Zachet, hogy ez felháborító! :D Figyeljetek majd csak! :D
      Most miért? Az egy igaz tény volt, mármint csak az ő szemszögéből, mert ugye Ama és Zachie fejében teljesen máshogyan játszódik le, nekik ott van a múlt is. :)
      Értem én a fenyegetőzést, de elárulom... nem félek tőled. *-* :P Én is szeretlek! :P <3

      Nem sietek sehova, nem hajt a tatár :P, de azért igyekezni fogok. *-* Köszönöm, hogy írtál! :))
      Puszi♥

      Törlés
  3. Szia, Adadel!
    Első reakcióm leírom és aztán a többit ;)
    EZ HIHETETLENÜL CSÚCS SZUPER ÉS ODAVAGYOK ÉRTE!

    Nos, akkor jön a vélemény.
    Szóval, mint már kitalálhattad nagyon tetszett! Delia megjelenése valami fantasztikus ötlet és után minden kiderül Zachról és Amáról!!! Zseniális ötlet! És jaj, már most nagyon várom a folytatást. Egyszerűen nem találok hibákat benne. Eric még mindig nagyon jó karakter, Ama is rendkívül szimpi. Szóval csak hajrá! ;)

    Üdv.: Engel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Engel! :)

      Hihetetlenül köszönöm! :)

      Örülök, ha tetszett, lényegében az a célom, hogy 'elvarázsoljon' titeket. :) Igen, Delia kevert egy kis port, viszont... tudod mit? Nem árulok el semmit sem, legyen majd meglepetés.
      Nem találsz benne hibákat? Kizárt, biztosan rengeteg van benne, csak nem bukkanunk rájuk. :)

      Nagyon szépen köszönöm, hogy leírtad véleményedet! :)
      Puszi♥

      Törlés
  4. Szia :D
    Mikor megláttam felsikítottam örömömbe a barátnőm meg nyakon csapott, de nem számít :D
    Kezdem azzal a 3 mondattal amitől még mindig a padlón fekszem XD
    "Sandén boszorkánnyal már kezd unalmassá válni, mindig legyőz, így nem élvezetes" - majom :D Mindig legyőzi XDXD Sandén boszorkány XDXD ez nagyon tetszett :D de azért érdekelne min veszekedtek megint? vagy nem számít?
    "képernyőn keresztül szimpatikusabbak voltak, menjenek oda vissza!" - Csak nem féltékeny vagy Eric? dede az vagy bizony :D :D
    "Tőlük senki, az illető kopogott" - már megint a kopogás :D imádlak, imádom :D
    És Delia hogy elárult mindenkit XD elszúrta a kis játékot, és örülök is neki, habár jó volt nézni ahogy Eric kicsit szenved... amúgy saját magát buktatja le folyamatosan, de így imádom :)) Viszont szerintem Dannyn Amán és saját magán kívül ez már mindenkinek leesett, ha eddig nem is akkor azzal hogy "Amával akar aludni" tuti lebukott :P
    És Danny hogy elfelejtette Amát XD Ez mekkora nőcsábász de nagyon vicces..és ez a rovarriadó..ötletes :P
    Hát kérlek szépen én most mást nem tudok mondani, az biztos hogy nem csak Delia nem unatkozik hanem én sem! Már most epekedve várom a következőt :D Ez egyre izgibb... Eric egyre kevésbé tudja magában tartani amit még Ő sem tud és Mike is meg fog mindent kavarni... jujjj :D *-*
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jenni! :D

      örülök, hogy ekkora örömöt tudtam szerezni. ;) Azért a tesi sérülésekkel csak óvatosan. :P
      Szegény padló, habár legalább tiszta lesz. :"D (Tudom, hogy képletesen értetted. :P)
      Nem számít, ne foglalkozz vele, valami apróságon. :) Hát... ez a mondat nem tudom hogyan és miért született meg, de igen, tényleg ütős lett. :D
      Én nem tagadom, hogy féltékeny, viszont ő igen, szóval.. majd meglátjuk mik lesznek. :D
      Ühüm, de azért remélem nem megy már az agyatokra a kopogás. :$ Köszönöm, imádlak! :)
      Elárult mindenkit, a fejezet alatt mérges is voltam rá, hiszen Zach agyában turkáltam, szóval... :"D Amúgy szeretem Dé-t, viszont Zach lehet, hogy nem így érez. :D Lehet, hogy még fog szenvedni, nem tudhatjuk... :P Ühüm, a három emberen kívül már mindenki tudja, szóval már csak időőőők kérdése. :D
      Lehet, hogy Danny most fog majd leállni, nem tudhatjuk. :) Köszönöm, mikor suli alatt eszembe jutott, riadóztattam barátnőimet, csak a fél sulit kellett felkutatnom utánuk. :D
      Hát.. ha én unatkozom, akkor már nagy baj van. :D Örülök, hogy te sem unatkozol. :)
      ühüm, biztosak lehetünk abban, hogy lesznek itt még furcsa dolgok. ;)

      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :))
      Puszi♥

      Törlés
  5. Sziaaaa :)
    Jajj, ezt elhihetem? Rész?? Ez a 3 hét rettenetesen sok, ilyet soha többet ne csinálj :( 2 hetet még egy kis nyafogással túl élek, de ebbe a 3ba majdnem beleveszett a józan eszem :O -ami amúgy sincs de az mellékes-
    Istenem kérek több Eric szemszöget :D Imádom a kis gondolatfuttatásait és a hülye beszólásait, ami megtart magának vagy nem :P Az elején is... nem akar pusziszkódó embereket látni? Inkább nem akar szájon csókolt Amabelt látni, inkább érezni :P :P
    Danny meg Eric nem kímélték Zachit, de jól reagált, viszont amikor Eric végiggondolta, hogy milyen srácot képzel Amának -tulajdonképpen magát- hát még mindig nem esik le neki hogy mi van? Édes szívem ennyire hülye nem lehetsz?! XD és az hogy Ama idegesítő és még intelligenciája is van... eddig is röhögtem de ezeknél a mondatoknál már kiborultam :D -Megterítesz? -Nem :P mintha magamat hallanám :P és amikor édes Ericem a vájúhoz hívta az embereket... na a Sandén boszorkánynál már a könnyeim folytak és amikor ennek tetejébe még Delya mint egy buta szőke -elnézést tudom nem az- semmiféle jelre nem reagálva elrontotta Sandén boszorkány XD Zachi és Ama csodás tervét hát tényleg kikészültem... és képes voltál egy ilyen résszel ennyit várakoztatni? ezt már büntetni kéne XD ÁÁ tudom már a bogarakat hagytam ki.. erre -.-" ennyi a válaszom :P Delya elintézte egy laza kikérővel, de hát a fiúknak az nem menő :D :D Amúgy tetszik hogy Zachi ekkora riválist lát Ericben, jó jel :D és őszintén örülök hogy Delya csírjában elfolytotta ezt a játékot, mert féltem hogy Ama Eric helyett Zachibe szeret bele, és Zach aranyos srác meg minden de az egy TRAGÉDIA lenne/lett volna! Ja és a kedvencek kedvence :D Ennyi erővel én is aludhatnék vele persze Eric :D tudjuk hogy titokban szeretnéd..de az még nem most lesz.. -nem mintha nem szeretném, de még a csók is messze van elmondásod szerint, ami nálad valóban fényéveket jelent tehát Ericnek erre várnia kell -
    Na azt hiszem mára megtettem a magamat és írtam valami összefüggéstelenséget, meg sok is lett de annyira tetszett az egész hogy kb minden sort újra leírhatnék és hogy mi tetszett benne de azt hiszem már így is elég a zagyvaságaimból :D Szóval elég is belőlem és várom NAGYON a következőt :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Roxiii! :)

      Ühüm, rész volt, és sajnálom! :$ Amúgy ha jobban belegondolunk, nem tudhatjuk, hogy mit nevezünk észnek, habár... inkább ne fogjunk ebbe most bele. Nincs kedvem magammal veszekedni. :"D
      A kéréssel nincs semmi bajom, viszont a parancsolgatást nem szeretem, éppen ezért, lehetséges, hogy lesz még majd Eric szemszög. :D
      Hát igen, szegény srác a gondolataival elárulja magát nekünk, amit igaz, hogy Ama nem vesz észre, de mindenki más igen, szóval... kíváncsi leszek ki fogja felnyitni a szemüket. :D
      De igen, ennyire hülye, ne bántsd miatta! :'D
      Remélem nem hiszti kirohanás volt. :P
      Dehogy kellene büntetni! :P Még a végén rácsok mögé zárnának, ahol tutira nem írnék többet. :P
      Hihetetlenül örülök, hogy mindig sikerült titeket jókedvre deríteni. :D
      Egyáltalán nem menő, túl egyszerű, és ott nem is kell törni a buksijukat, hogy mégis hogyan, mikor és mi legyen. :D
      Még ne írjátok le Zachet, attól még hogy kiderült az igazság... Most fogom be a számat. :D
      Azt hiszem már kiismertél. :D És bocsi, hogy minden fényévekig tart. :$

      Hidd el, öröm volt soraidat olvasni! ;) Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy leírtad érzéseidet, mindig dobnak az ilyen komik a hangulatomon. :))
      Puszi♥

      Törlés
  6. Szia! :)

    Ahogy ígértem, itt vagyok :)
    Így elolvasva a többiek hozzászólását, nem hiszem, hogy valami újjal tudnék előállni, de azért megpróbálkozok vele :)
    Először is, köszönöm az Eric szemszöget! :) (bárcsak minden kívánságom így teljesülne :$) Imádtam minden egyes gondolatot tőle és ahogy már előttem is hangoztatták, nagyon jól megy úgyhogy az igényt továbbra is fenn tartjuk rá ;)
    Annak örülök, hogy Danny ilyen hamar túllépett Amabelen, legalább nem fogják "legyilkolni" egymást Erickel :)
    A Williames részen csak hangosan nevettem, ahogy utána Ericen is. Készen vannak, komolyan :) Kis lököttek, de mégis imádni valóak mind :D Ami pedig Ericet illeti, érdekes szitu :) sorra teszi az olyan megjegyzéseket - hol csak magában, hol pedig hangosan - amik arra utalnak, hogy akármennyire is azt bizonygatja, hogy ő aztán közömbös Ama iránt vagy legfeljebb idegesíti, mégiscsak el tudna képzelni vele bizonyos dolgokat :D Kíváncsi vagyok, mikor esik le neki a dolog :))
    Annyit viszont elmondanék, hogy én még vártam volna egy kicsit ezzel a lebuktatással, hadd főjenek a levükben a srácok :) és amikor már szinte teljesen elhitték, hogy együtt vannak, akkor kellett volna lerántani a leplet :D De így másodszorra olvasva, így is tetszett ám nagyon ;)
    Az ajánlott zenével kapcsolatban pedig csak annyit mondanék, hogy nagyon tetszik, tegnap egész este azt hallgattam :) Köszi :)
    Mondandómat összefoglalva: a 28. fejezetet is, csak úgy mint az előző 27-et, imádtam!:))
    Nagyon kíváncsian várom a következő fejezetet! :) Sok ihletet hozzá! ;)

    puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Csillu! :)

      Láttam, és köszönöm, és már én is utol értelek. ;)
      Nos, ha ekkora sikere lett Saade pacsirtának, akkor lehetséges, hogy a továbbiakban is fel fognak tűnni a gondolatai. ;)
      Az biztos, hogy nem, valószínűleg nem szép végük lett volna, és remélem, hogy Danny előbb látni fogja a dolgokat, mint Eric, mert akkor röhöghetne a markában. :D
      Lökött és imádni való banda? Köszönöm! :))
      Én is kíváncsi vagyok arra, hogy mikor fognak lerendeződni benne a dolgok. ;)
      Igen-igen, én is vártam volna még, de Delia egy spontán ötlet volt, viszont ez még nem jelenti azt, hogy minden tiszta és egyszerű lesz. ;)
      Azt hittem, hogy David-et ismertétek már többnyire, hiszen a Melo-n Danny és Eric keverékekén emlegették őt. :) De örülök, ha meglepetésként ért, és főleg, hogy tetszett. :))

      Örülök, hogy tetszenek a fejezetek, és nagyon szépen köszönöm, hogy véleményedet is leírod! :))
      Puszi♥

      P.S.: tudom, fogyok a mondatokkal/szavakkal, de csak azért, hogy próbáljak egy kicsit összeszedettebb és nem túl beharangozó lenni. :$

      Törlés
  7. Szia!:)
    Najó..Én körübelül egy nap alatt elolvastam az összes eddigi fejezetet.Egyszerüen imádtam öket!:o 1D-s blogok hoztak ide ,és álltalában én csak azokat olvasok ,de mivel régen odavoltam Saade-ért(Ajajj ,már énse Eric-ezem xD) gondoltam belekezdek ebbe is:) Amikor elkezdtem olvasni kételkedtem hogy ez egy fanfiction mert kb megsem lett emlitve ,de ahogy elkezdett rajongani érte már sejtettem hogy lesz találkozás is :D Szent saade-es részért is oda voltam ,de a kedvenc részem azvolt ,amikor elkezdödött a 'harcuk' xd Persze engem is idegesit hogy Eric,meg Ama sem veszi észre hogy odavannak egymásért ,de körübelül minden kommentet elolvasva rájöttem hogy ez egy kicsit késöbb lesz xd Itt kinzol minket ,de nembaj ,addig is ittvan Zack Ö igen a jó öreg Zack xd Őt is nagyon szeretem ,mert aranyos ,meg teljesen odavan Amért,meg kicsit nincs rendben (kizárólag jó értelemben!)de valamiért mégis Eric-nek szurkolok :$ Olyan édesek ahogy szivatják egymást ,meg ahogy Eric féltékenykedik :D Remélem azért hamar megtör a jég ,és együtt lesznek :$ :) :D
    Amúgy sajnálom a komi...hosszát?Lényegét?Stílusát? Hát ,ugy mindent:) Bocsi ,csal fél éjfél van ,és pont most támadt kedvem komit irni ,és ilyenkor már nehezen alkotok rendes mondatokat :$
    Tudomtudom...sokan mondták már de mondom énis: Hamar hozd a kövit!*__* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, LovePeaceForever! :))

      Hűha, hát... köszönöm! :) Örülök, hogy pozitív véleményed van a fejezetek irányából. :)
      Hát igen, csak óvatosan, néha a fejezeteim ragályosak tudnak lenni. :D
      Ühüm, kicsit sokáig tartott, amíg elérkeztünk a találkozásig, de majd megszokod, vagy már meg is szoktad nálam ezt a tempót, mondhatni elég lassan haladunk. :$
      Mivel elolvastad az eddigi komikat, ezért nem foglak az őrületbe kergetni a felvetéseimmel, mert azt hiszem ahhoz van egy kis tehetségem, még ha az íráshoz nincs is. :D
      Teljesen érthető, hogy Ericnek szurkolsz, én pedig Zachnek, mert végül is a Top50-es listámon előkelő helyen szerepel, na de próbálok jó íróféleség lenni, ezért nem hagyom figyelmen kívül, hogy ez egy Eric Saade fanfiction, csak éppen nem fogunk rögtön az elején a nyakába ugrani. :D
      Nem ígérek semmit sem, de lassanként biztosan olvadni fog a jég, és majd egyszer teljesen el fog tűnni a lábuk alól. :D Na akkor lesz egy zutty és remélhetőleg a hideg víz felébreszti őket. :D Na de bocsi, elkalandoztam. :$

      Ne sajnálj semmit sem, hihetetlenül köszönöm azt, hogy írtál nekem, és hogy valamilyen véletlen folytán idetaláltál! :)) A mondat alkotás nekem is nehézkes, és hát... nyár van, ilyenkor mindenki éjjeli bagoly. ;)
      Puszi♥

      Törlés
  8. Szia (:
    Általában értelmes komikat tudok írni, de most nem találom a szavakat... nem is azért mert sokkoló volt a fejezet, hanem mert annyi mindent akarok mondani, de megpróbálom összeszedni magamat!
    Mielőtt elkezdeném közlendőm van Zach-el, kérlek mondd meg neki, hogy el kell keserítenem mert a SVÉDEK JOBBAK! (:
    Olyan jó ez a társaság, ez a nagy baráti kör, hogy mindig csinál valaki valami őrültséget, vagy mindig összezördül valaki valakivel, sosincs olyan hogy unatkoznának, sírnának, vidámak! Ettől kicsit meseszerű az egész, és talán ezért szeretem jobban, mint bármi mást! Mindig húzol valami váratlant, most is az hogy Dé lebuktatta őket, számomra olyan meglepetés volt, hogy vagy négyszer elolvastam hogy jól értelmeztem e... azt hittem sokkal tovább húzod vele Eric agyát, de jobb így! Elég azt a tényt elviselnie hogy együtt alszanak!! (: És azt sem gondoltam volna hogy Danny ilyen könnyen kiszáll az Amabelért folyó harcból, de jót mosolyogtam rajta, hogy milyen szeleburdi!
    Nagyon érdekes volt az utolsó két fejezetben Eric és Zach szemszögeket olvasni! Annyi információ volt bennük, annyi kérdésre válasz! Zachnél meglepő, hogy ismeretlenül mekkora vetélytársat? nem ez nem jó, nem is ellenfelet és valahogy a rivális sem ideillő szó..hogy mekkora veszélyt, talán ez az hogy nagy veszélyt lát Ericben, úgy érzi hogy sokkal kevesebb ideje ismeri Amabelt mint ő, de mégis elveheti tőle, persze nem a barátságát, hanem azt amire Zach a legjobban vágyik, bár szerintem Amabel és Zach örökké barátok lesznek, de én Ericcel értek egyet, hozzá egy "sötétebb hajú és szemű srác illik" azaz Saade (: És akkor áttérek az Eric szemszögre, a gondolataiból árad a féltékenység, és már a kimondott szavaiból is, a kérdés mikor ismeri be magának, hogy nem csak szívatni akarja Amát? Nagyon izgalmas lesz Mike felbukkanása is, és kíváncsi vagyok hogyan időzíted, még itt lesznek Amerikai barátaink vagy addigra eleget tesznek Eric kérésének és haza mennek!
    Amabel láthatóan kigyógyult a fanatikus Eric mániából és már emberként tekint rá, aki tele van hibával, de azért azt megnézném egy koncerten hogy reagálna a szomszédjára... érdekes lenne!
    Hát azt hiszem a Sandén boszorkányon kívül mindent megemlítettem, és most már ezt is! Nagyon tetszett!!! (: (:
    Várom a folytatást! Mert ez mellett a társaság mellett valóban nem lehet unatkozni!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Melody! :)

      Értelmes komi, vagy sem; nekem teljesen mindegy, mindegyiket imádom! ;)
      Hm... átadhatom Zachnek, de nem hallgatna rám. :D Maradjunk egy fifty-fifty állásban.
      Hát igen, meseszerű még, de meglehet, hogy egyszer átváltunk sírós, csöpögős valamivé, na jó, ez még viccnek is rossz. :D Lesznek meghitt fejezetek is, de még nem most. ;)
      Én is azt hittem, hogy tovább fog tartani ez a színjáték, de hirtelen ötlet volt Delia felbukkanása, és ez talán megkeverte egy kicsit a lapokat, de elhiheted, lesz itt még ideges Eric. :D
      Szeleburdi, de még mennyire, viszont lehet, hogy most be nő majd a feje lágya. ;)
      Örülök, hogy tetszettek a srácok szemszögei, akkor remélem, hogy a legújabb fejezet is elnyeri a tetszésedet. .)
      Majd idővel talán bevallja magának Eric, hogy kezd belezúgni a lányba.
      Mike felbukkanása - már tudom, hogy hogyan lesz, de - legyen meglepetés nektek. :D
      Hm... nem tudom, hogy merjem-e beledobni Amát egy koncertbe, de majd még meglátom, azt hiszem az a reakció Ericnek tetszene. :D
      A folytatást már megkaptátok, és tudom, hogy most annak a folytatást szeretnétek, szóval... igyekszem. ;)
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :))
      Puszi♥

      Törlés