2012. december 8., szombat

36. fejezet - „Szeretem.”

Sziasztok! :)
Sajnálom, hogy megint késtem, de ez a pár hét nagyon kemény... már alig várom a szünetet.
Köszönöm szépen a komikat, ha lesz időm, válaszolok rájuk. :) Ne felejtsétek, mondatokat még mindig írhattok. ;)
Nem is húzom az időt, jó olvasást!
Puszi♥, adadel

„Szeretem.”


       Train - Mermaid

   Az élet szép és bonyolult, na meg persze nehéz. Pont én mondom ezt, amikor van egy szerető családom és mindig mellettem álló barátaim? Nem tehetem meg, hogy fennakadjak a nehézségét illetően, nincs is értelme. Szeretem az életemet, hiszen, ha még nem is tökéletes – nem létezik a tökéletesség –, az átlagon felüli. Nincs miért panaszkodnom, megvan mindenem, igaz, nem élünk harmóniában, de örülök is neki, ha minden a megfelelő kerékvágásban menne, megunnánk.

   Miben fedezhetjük fel az élet szépségeit? A válasz: bármiben. Elég felnézni, és látni kell, nem szabad figyelmen kívül hagyni semmit sem, bármilyen kis apróság megannyi örömöt tud szerezni. Ha most felnézek a laptopom képernyőjéből, egy sötétedő, mégis kivilágosodó stockholmi városlátképek kapok, amely néhol csillog – a tegnapi hó még nem olvadt el teljesen –, ezáltal egy békés karácsonyi hangulatot ad az itt élőknek. Meglehet, hogy némelyek ezt bosszantónak találják, de ha elsiklanak afölött, hogy még csak október van, és meglátják, hogy milyen varázslatos tud lenni ez a pár hópehely, mindjárt máshogyan viszonyulnak hozzájuk.

   Kaliforniai származásom miatt nem látok gyakran hófehér tájat – csak december utolsó két hetében, amikor a család összehívja a rokonokat a világ minden tájáról, és az egyik nagyobb nyaralónkban, vagyis inkább telelőnkben töltjük az ünnepeket, vidáman a kandalló tüzének hívogató melegében. Ott is minden olyan, mintha beterítene minket a meseszerű habfürdő, imádunk kint lézengeni, meg persze síelni, csapatostul birtokba venni a lejtőket, kacagni, veszekedni, és ezt követően kibékülni, ez jellemzi a családunkat – mármint a fiatalabb korosztályt, az idősebbek bent elpletyiznek.


* * *

*2011. december 31. 23:35 /Eric szemszög/*

-         Molly, ne csináld már ezt! Van még pár napunk, és különben is, ilyenkor kell ezzel foglalkoznunk?
-         Várj, azt hittem, hogy a sok „Milyen szépek vagytok együtt!” kijelentés miatt vonultál el – nézett rám összeszűkült szemekkel.
-         Csak egy kis friss levegőre vágytam – néztem rá kicsit szúrós szemekkel, ezzel próbáltam elérni, hogy lelépjen és magamra hagyjon.
-         A lakásodban, a laptopoddal az öledben? – fűzte össze karjait maga előtt, miközben kitartóan nézett.
-         Aha – menj már el!
-         Hát oké – de ahelyett, hogy elment volna, leült mellém, és nagyon úgy nézett ki, mint akit senki sem tudna onnét kirobbantani. Kösz, Sandén.
-         Nem várnak lent a vendégek? – kérdeztem egy kicsit ingerültebben, mint amilyen hangnemet megengedhetnék vele szemben, de szerencsére nem úgy tűnt, mint aki leszeretné harapni a fejemet.
-         De igen, ahogyan téged is – válaszolt mosolyogva.
-         Öhm… van egy kis elintézni való dolgom – túrtam bele a gondosan beállított hajamba.
-         Mégpedig? – vigyorgott. Tetteti a hülyét, amikor nagyon is jól tudja, hogy mit terveztem el. – Csak nem egy leányzóval szeretnél beszélni? Mondjuk, egy Amabel Maynettel?
-         Dehogy – álltam neki ellenkezni, de nem vagyok akkora barom, hogy Molly-nak hazudjak, mert valljuk csak be, az lehetetlen, mindig felismeri, ha valaki nem az igazat mondja neki.
-         Biztos? – kopogott ritmusosan a padlón a tűzpiros tűsarkú cipőjében.
-         Nem. Tényleg vele szeretnék beszélni.
-         Oké – hm? Ennyi elég is volt? Nem ellenkezik? Nem rója fel? Csak egyszerűen elmegy? – Majd ha végeztél, gyere le! – mosolygott kedvesen, teljesen ártatlanul.
   Pont jókor hagyta el a lakást, mert azon nyomban jött is a videóhívás, amit természetesen rögtön elfogadtam.
-         Héé, szia, boldog új évet! – mosolygott a kamerába. Az arca nagyon piros volt, a levegőt sem vette valami egyenletesen. Vajon mit csinált fél perccel ezelőtt?
-         Szia, neked is boldog új évet! – nem kellett megerőltetnem magamat, hogy az arcomra felkússzon egy megnyerő mosoly.
-         Amabel, tudjuk, hogy szíved választottjával beszélsz, de kevesebb, mint húsz perc és éjfélt üt az óra – na, ebből csak annyit értettem, hogy „Amabel”, pompás, hogy mindannyian más nyelveken beszélünk. Néha előnyünkre, néha, úgy, mint most is, hátrányunkra válik.
-         Jól van, mindjárt megyek! – kiáltotta vissza, ha jól gondolom, Jason-nek, mintha az ő hangját hallottam volna. – Hé, hozd ide az overálomat! – teljes homály. Szóval, akkor Ama is így érzi magát, amikor mi a saját anyanyelvünkön beszélgetünk a társaságában. – Mi újság? – intézte szavait most már hozzám.
-         Mindenki elvan, viszont Danny Alexxel egyetemben kibukott. Túl korán kezdték az ivászatot – szerintem pedig nem a pia adja a jókedvet.
-         A jómadarak – csóválta meg a fejét halványan mosolyogva.
-         Helló Eric! – sétált be a látóterembe Jas, köszönése után belenyomott Ama kezébe egy pink ruhakupacot.
-         Szia! – pislogtam hatalmasakat. Hova mennek, mire készülnek? Ama miért állt neki ilyenkor öltözködni?
-         Ne nézz már így! – nevetett fel a lány. – Síelni megyünk – rángatta fel magára az overált.
-         Most?- gondolom, milyen értelmes fejet vághattam.
-         Igen – mosolygott aranyosan. – Miért nem mész vissza a többiekhez?
-         Túl hangosak voltak – tartottam egy kis hatásszünetet – és éppen felborítottunk pár likőrös üveget véletlenül, szóval mondhatni elmenekültem – vigyorogtam.
-         Gondolhattam volna – csóválta meg a fejét, mire én vállat vontam.
-         Amabel Maynet, gyere már! – kiáltotta egy ismeretlen férfihang, méghozzá egymás után négy nyelven, angolul kezdte, majd franciául folytatta, ezután spanyolul mondta és a számomra ismeretlen nyelven fejezte be. Ki ez az öntelt fickó?
-         Megyek már Sweety! – kiáltotta vissza úgy, hogy a szeme közben csillogott is és vigyorgott is egyben. Ki ez a pasi? – Mennem kell. Pár nap és megyek haza – mosolygott rám, de nem úgy, mint az előbb arra a ripacsra. – Boldog új évet mindenkinek!
-         Nektek is… – nem sikerült végig elmondanom a mondandómat, mert kinyomott. Engem. Eric Saade-t. Megőrülök.

* * *


   Hupsz, kicsit elkalandoztam, a karácsony még odébb van, addig vissza Svédországba. Teljesen elkészültem, felőlem bármelyik pillanatban elindulhatunk a fellépésre. Kíváncsi vagyok mindenre, az úgy oké, hogy eddig is mindig néztem, és szurkoltam – Oscar-nak, de csak titokban, tudniillik, kötelességem volt Molly tesójának szorítani (de sajnos az utolsó héten ő esett ki), én pedig nem vagyok elég bátor, hogy ellenszegüljek az akaratával –, de most más lesz, nem csak a látványt fogom érzékelni a képernyőn keresztül, hanem a hihetetlenül sok energiát is, amit beleraknak egy-egy produkcióba. Na meg az a tény, hogy az egy év folyamán ez lesz az első alkalom, amikor látom Eric Saade-t élőben a színpadon, felvillanyoz, nem is akármennyire. Csak szidni tudom magamat, hogy az eddigi lehetőségeket mindig elmulasztottam. Ilyenkor pofoznám fel a saját és persze Molly makacsságát is.

   Molly-hoz érve… vajon hol lehet? Már tíz perce itt kellene lennie, de lényegtelen, biztosan nem tudta eldönteni, hogy milyen ruhát vegyen fel. Ez néha azért egy kicsit idegesítő tud lenni, tisztára, mintha Delia lenne, csak lekezelő stílus nélkül, mert Sandén ezzel már nem foglalkozik. Csak szépen elküld minket melegebb éghajlatra, ha az ízlésének nem megfelelően öltözünk fel. Mondjuk, Ericet többnyire a híd alá szokta száműzni… nem is értem, hogy miért. Most remélem nem fog találni rajtam semmilyen kivetnivaló hibát sem. Egy csinos, telitalpú fekete bokacsizmát vettem fel – ebben még szerencsére járni is tudok; de csak én lehetek olyan zavaros, hogy lentről kezdtem a ruhák bemutatását… –, és vastag fekete harisnyát, egy vérvörös, kötött, V kivágású, denevérszabású – nem értek a divathoz, lehet, hogy nem is ez a hivatalos neve – tunikát, ami Molly szerint tökéletesen illik az új hajszínemhez, és emellett a szememhez is passzol. Ki vagyok én, hogy ne higgyek neki? Kiegészítőként csatoltam magamra egy ezüst csillogású karórát, és a már összeállított ruhákhoz illő ékszereket aggattam magamra. Azt hiszem magamhoz képest kiemelkedően jól festettem, nem is értem minek, hiszen én csak néző leszek.

   Amíg kedves barátnőm nem kívánkozik lejönni hozzám, elfoglalom magamat videók nézegetésével. Most éppen Eric hétfői fellépését elemezgetem. Nem tudom megérteni, hogy az a mozgás, hogyan lehet ott. Lehet, hogy annyi bieberes videót nézettem meg vele, hogy beúszott a tudatalattijába? Végül is, nekem mindegy, az a lényeg, hogy tetszik.



   Minél többször hallgatom meg az új számokat, annál jobban tetszenek, de ezzel szemben mégis csak azt tudom mondani, hogy nem fognak nagy port kavarni. Jónak jók, de sok jó dolog létezik, kitűnőnek kellene lenniük. – Szerencsére ezt nem nekem kellett elmondanom, Molly szíves-örömest magára vállalta ezt az egyáltalán nem kedves feladatot.


* * *

/2011. november 30./

   Saade Vol. 2 - mit is mondhatnék? Fantasztikus. Még csak az ötödik számnál Crashed On The Dance Floor-nál tartunk, de mindannyian csak elismerően tudunk Ericre nézni, aki önelégülten mosolyogva szívja magába a pozitív energiákat. Ez az első alkalom, hogy a kis összegyűlt társaságunk hallja az új dalokat – Eric nem engedte, hogy meghallgassuk az előzeteseket, mert azt mondta, hogy nem szeretne lemaradni az arcunk látványáról, amikor először felfogjuk a számok lényegét; nem értettem teljesen, hogy miért is jó ez neki, de legyen, ha a popsztár ezt kívánja…, mondjuk már napok óta a CD-vel mászkált, csak éppen kihasználta a helyzetet, és megtartotta magának az összhatást, mi, vagyis inkább én pedig csak hadd őrlődjek , és nem csak az album miatt vagyunk teljesen elragadtatva, hanem a közelgő esküvő miatt is – bár, mondjuk majd csak egy év múlva lesz, de mi mégis izgatottak vagyunk.

   Alex és Edin videójátékoznak, Kevin pedig veszekszik velük, mert ő is szeretne játszani, hát… nem tud rájuk hatni, J-Son rajtuk röhög, Mia és Molly esküvői magazinokat bújnak, Will a lehalkított híradót nézi, Danny a telefonján pötyög, Eric az arcokat figyeli, én pedig próbálom nem az ő arcát bámulni. Néha nem tudok betelni a látványával, akkor szoktam általában megdorgálni magamat, hiszen azt nem szabad; Eric csak a szomszédom. Persze, lehet, hogy mindenki elfoglalja magát valamivel, de mindannyian hallgatóznak és figyelnek az újdonságokra. Vége van a számnak, jöhet a következő.


   Ez egy kicsit gyorsabb, mint az előző, erőteljesebb, intenzívebb. Hm… Explosive Love, jól hangzik. A reakciók, amiket rajtam kívül mindenkiből kiváltott, érdekes volt, és egyben zavaró is. A jelenlévők mindannyian Ericre kapták a tekintetüket – úgy nagyjából fél perc környékén a számnak , majd amilyen gyorsan ráemelték, ugyan olyan gyorsan elvették és rám néztek. Most mi van?

-         Ez, mi ez? – szólalt meg Alex. Na vajon mi? Egy szám. De nem is akármilyen, azt hiszem a… nem is tudom milyen szó illik rá. Szerintem egy kicsit összezavarodtam, miért néz rám mindenki? Miért vigyorog Eric olyan kajánul?
-         Hallod, nem? – válaszolt egy kérdéssel. Szép kitérés a válaszadás elől.
-         Hallom – válaszolt, majd ő is elvigyorodott, és nem csak ő, az összes többi hímnemű egyed. A lányok pedig cinkosan összenéztek.

   Nem értem a svédek logikáját, tényleg nem, miért jó nekik, ha kihagynak ezekből a beszélgetésekből?! Ők talán gondolatolvasók, megértik egymást szavak nélkül, na de mi ebből a hasznuk? Na mindegy, a figyelmemet teljesen a számnak szenteltem, tekintetemet egy pontra szegeztem – még véletlenül sem Eric szemeibe néztem – és próbáltam megfejteni a szöveg értelmét. Nem sok sikerrel, lehet, hogy túl finnyás vagyok, de nem értem Eric minden szavát. Buta akcentus.

   Most akkor mit mond? „It’s only fair to the top… let me move, get your love” vagy „From the bed to the tub… living room, kitchen love”? Melyik a valós? Melyiknek van több értelme? Mondjuk Eric számai még rajtam is kifognak, pedig születésem óta amerikai vagyok. Ha lenne eszem képen röhögném a szövegek miatt, de nincs, szóval behódolok és imádok.

   Körülöttem mindenki beszélt, persze svédül, végül is, nem szólhatok be nekik, hiszen mégiscsak ez az anyanyelvük, én is elfelejteném, hogy angolul kellene beszélnem, ha a helyükben lennék.

-         Indítsd el ezt még egyszer! – szólaltam meg hangosan, hogy még véletlenül se mondhassa azt, hogy nem hallotta. Szuper, most újra rám kapta mindenki a szemét, persze beszélni is elfelejtettek, szép, mondhatom.
-         Minek? – támadt rám Edin.
-         Hogy újra meghallgassam? – forgattam meg szemeimet.
-         Minek? – folytatta Kevin. Hogy én mennyire szeretem őket!
-         Hogy megfejtsem? – folytattam a játékot.
-         Minek? – kontrázott rám Alex. Ez egy kissé kezd idegesítő lenni.
-         Mert nem értem.
-         Mit? – pislogott nagyokat Saade.
-         A szöveget. – Felemeltem mutatóujjamat, mert láttam, hogy mind a négy jómadár meg akart szólalni. – Lehet, hogy én angolul beszélek, de ti nem, vagyis úgy értem, akcentusotok van, és Ericnek nehéz felismerni a szavait. Nem értek több sort belőle, szóval meg szeretném hallgatni még egyszer, hogy letisztázhassam magamban a dolgokat. Amúgy mi ez a sok kétértelmű dolog benne? – A szöveg a legcsekélyebb jóindulattal sem mondható, hogy egy szép szerelmi dal, inkább egy „Gyere, akarlak az ágyamba!” típusú.
-         Oké, elindítom, de ha valamit nem értesz, kérdezz, talán tudok segíteni – küldött felém egy zavart, mégis lélegzetelállító mosolyt. Hűha, imádom!
   Csendben hallgattuk – persze most senki sem akart beszélgetni a másikkal, minket sasoltak éles szemeikkel majd amikor elérkeztünk a kérdéses részhez, rákérdeztem arra, ami bökte a csőrömet.
-         Na szóval… „Csak így igazságos a csúcsra jutás… hagyd, hogy mozduljak, add nekem a szerelmed” vagy „Az ágyból a kádba… nappali, konyhai szerelem”… mi van? – néztem rá értetlenül.
-         Hm… - simogatta szakálla helyét. – Bármennyire is tetszik a második mondatkapcsolat, azt kell mondjam, az első állja meg a helyét – villantott rám egy zavarba ejtően szexi vigyort. Oké, szóval nem elég, hogy a csúcsra akar jutni, de emellé még szerelmet is szeretne? Szerintem amikor írta, hogy is mondjam, kicsit be volt gerjedve, biztosan ez az oka, hogy ennyire ilyen, amilyen lett.
-         Aha, oké – ennél többre tőlem nem fogja futni, ezt is csak majdnem, hogy hümmögve adtam meg. A válaszával olyan helyeket mozgatott meg az agyamba, amelyeket nem kellene piszkálni, piszkos gondolatok kezdtek a felszínre törni.

   A helyzetemet még mindig nem könnyítették meg. Bámultak. Ez idegesítő. Még ha tudnám, hogy miért, talán kicsit megnyugodnék, de így? Csak azt tehetem meg, hogy megpróbálom őket teljesen figyelmen kívül hagyni. Az pedig azt jelenti, hogy határozottan csak az Explosive Love-ra koncentrálhatok, vagy mondjam inkább úgy, hogy Sexplosive Love? Minden egyes másodperc elteltével, érzem, hogy az arcom pirosodik, szerintem már nem kell sok, hogy bíborvörös legyek. Túlságosan félreérthető, vagy ez nem is jó kifejezés rá, mert biztos vagyok abban, hogy direkt így írta meg. A többiek meg biztosan csak röhögnek rajtam magukban. Nem vagyok prűd, de nem is teregetem ki a szennyest, mindenkinek szüksége van magánéletre.

   Kicsit fellélegeztem, amikor újra lement, ezután, igaz, alatta is végig kapkodtam a levegőt, minden egyes lélegzetvételnél úgy éreztem, hogy megszorult bennem az oxigén, és nem akar felszínre törni a széndioxid. Ezt minek tudhatjuk be? Naná, hogy a zavaromnak. Úgy érzem, egyedül kellett volna meghallgatnom az albumot. Eric öntelt pillantása valahogy nem tetszik, olyan, mintha teljesen kilennék szolgáltatva előtte, mintha meztelen lennék – pedig nem vagyok, többször is végigtapogattam a pólóm és a nadrágom szegélyét –, és ez idegesít, legszívesebben a föld alá bújnék.

   „I’m riding in your backseat, if you let me, you can be my taxi, come and get me” nos, hát, ez… megint csak olyan, hogy nekem az arcom elé kellene tartanom a kezemet, de hm… legyen inkább egy párna, igen, az tökéletes, hiszen teljesen kitakarja az irulós-pirulós orcámat. Miért kell ennek ilyen jónak lennie?

-         Amabel, jól vagy? – hallottam meg egy pimasz hangot.
-         Aha, teljesen, tökéletesen – dünnyögtem a puha párnába. Remélem értették minden szavát.
-         Azt látjuk – röhögött fel Alex, majd hallottam egy összepacsizást is, és utána már az egész fiúsereg nevetett, kivéve egy valakit. Eric hangját nem hallottam.

       Antonia - Jameia   

A kíváncsiság nagyon nem jó dolog, ezzel mindenki tisztában is van, de mégsem tudnak ellenállni, na jó, elég sokan vannak, akik igen, de én nem, túlságosan kíváncsi természet vagyok. Ezért hát mit csináltam? Kikukucskáltam a biztonságos tárgy mögül. Mint gondolhatjuk, rosszul tettem. Rápillantva Ericre azt vehettem észre, hogy a vidám és egyben kaján vigyor mellett a szeme csillogott – és nem, ezt nem tudhattam be a szobát bevilágító lámpa fényének, ez másmilyen volt –, és ha még ez nem elég, nem a még mindig a nevetéstől fetrengő srácokat nézte, hanem engem, határozottan a szemeimet leste. Viszont amint feleszméltem, újra visszabújtam a rejtekem mögé, és vártam, hogy a fiúk is, és az én szívverésem is lenyugodjon.

   Most visszagondolva a Love is Calling sem az a nagyon „nem érdemes rá odafigyelni” témájú szám. Vajon ezek az „üzenetek” szólnak is valakinek, vagy Eric csak unatkozik, és szereti a rajongóit idegesíteni azzal, hogy ötleteket ad nekik? Miért jó neki? Jajj Saade, kösd le a fölös energiádat valami más szórakozással, ne ezzel. Ez nem vicces, szegény rajongókat az őrületbe kergeted. Amúgy mintha azt olvastam volna, hogy ő nem ír senkinek sem dalokat, csak éppen ami jön… az biztos, hogy érdekes ez az ember. Valahogy meg kellene fejteni.

* * *


   Vajon ma mi lesz, Marching vagy Miss Unknown? Egyáltalán én melyiknek örülnék jobban? Hm… szeretném megint látni azt a bieberes mozgást, sajnos Saade-nek ez is jól áll. Van egy olyan érzésem, ha a színpadon orra bukna, a csajok tömegesen elolvadnának, meg persze azért sikítoznának is, hogy „Te jó ég! Ugye nem esett semmi baja?”, én szerintem először megijednék, de utána másodperceken belül kitörne rajtam a nevetés. Tudom, gonosz dolog, de hát na! Jó néha az esetlen Ericet is látni, hiszen akkor úgy néz ki, mint egy halandó – hihetetlen, hogy ezt mondom – és nem pedig egy elérhetetlen popsztár, aki megközelíthetetlen és fennhordja az orrát. Vannak pillanatai, de azért egy nagyon szerethető egyén. Ah, valljuk be, szerethető, és én tényleg szeretem.

-         Megjöttem! – csapta be maga mögött az ajtót, majd kecsesen odaballagott a kanapéhoz és lehuppant, miközben a telefonját nem vette el a fülétől. – Nem hozzád, te idióta! – na, ki az a szerencsés, akit kitüntet Molly a figyelmével? – Akkor mindent értettél? El ne rontsd nekem! – mondta fenyegetően, majd lecsapta. Igen, Sandén határozottan a kedves lány a bandában.
-         Akarok róla tudni? – néztem rá kíváncsian, de még mielőtt válaszolhatott volna, közbevágtam. – Nem, biztosan nem.
-         Jól van, ahogy szeretnéd – vonta meg a vállát, majd úgy, mint egy villámcsapás, felpattant. –  Mehetünk?
-         Naná – mondtam izgatottan.

   Gyorsan odaértünk a stúdióhoz, mivel a sztárok autóit az egész ország felismeri, gyakran használjuk az enyémet, így ezáltal kicsit inkognitóban maradnak – meg legalább ha menekülni van kedvem, van mivel. Meglepő módon Molly nem a bejárat felé indult el, hanem valami hátsó ajtóhoz, ahol, mondanom sem kell, Danny várt már minket. Nem tudtam, hogy ő is jön. Ahogy a lány rápillantott a srácra, engem is töltött el rettegést, nemhogy a szőkeséget! Vajon már megint miben sántikálhatnak?

14 megjegyzés:

  1. Szia Adadel!

    Húha, be kell valljam a végére igencsak belezavarodtam. :D Kivel kivel? Hogy jönnek a képek, és mi van? :D De azt hiszem, ha még egyszer elolvasom kitisztul a kép, valamint emberfeletti módon várom már a következő fejezetet is! :D

    Eric.. Mi volt az ott az elején? Az a pasis dolog? Oké, tudom a jövő, és csepegtettél belőle, de nagyra értékelném, ha bővebben csepegtetnél. :D Úgy érzem, hogy Eric, ha tudat alatt is, de egyre jobban teper, engem pedig boldoggá tett, hogy eközben "otthon" Ama valami másik csávóval kótyavetyél. :D
    Ahogy elmesélte Ama, hogy hogyan is öltözött fel, nos, igen, ebben szerintem nem találhat kivetnivalót Molly, még nekem is tetszene, szerintem. :)) Bár itt még meg kell valljam, hogy hirtelen azt hittem Eric szemszöggel mentünk tovább, de a bokacsizmásnál világosan láttam, hogy valamit nagyon elnéztem. :D
    Ami pedig a legfrissebb két számot illeti.. igen, osztom a véleményt, nem ütöttek. Bár a Marching egyik részével, azzal a résszel, ahol nem énekel, szóval valahol a refrén kezdete előtt, az már kezd tetszeni. :D

    Na, de nézzük ezt a Vol. 2-t. Az az igazság. hogy szerintem ez az Explosive Love dolgot direkt írta meg így és énekelte fel így, hogy mindkét dolgot simán kiérthessük belőle, és ez eméssze a kicsi lelkünket. :D Szóval a szememben kétségtelenül nagy kan ez a Saade gyerek! :D
    El kell mondjam, hogy a párbeszéden behaltam. :D
    "- Minek? – támadt rám Edin.
    - Hogy újra meghallgassam? – forgattam meg szemeimet.
    - Minek? – folytatta Kevin. Hogy én mennyire szeretem őket!
    - Hogy megfejtsem? – folytattam a játékot.
    - Minek? – kontrázott rám Alex. Ez egy kissé kezd idegesítő lenni.
    - Mert nem értem."

    Kész... :D Mindig tudok jókat mosolyogni, ami ezen a hideg téli reggelen, ezzel az elviselhetetlen fájdalommal a torkomban, még inkább jól jött! :))
    Én nem tudom megmondani hogyan reagáltam volna, ha maga Eric Saade mutatja be nekem a legújabb dalait, valószínűleg én egész végig a párnába temetkeztem volna, hogy ne lássa a mosolygó arcom, és ezzel elkerülhessem, hogy nagy arca legyen. Amúgy pedig kívánom, hogy azzal a csillogós szemmel, és vigyorgó arccal nézzen rám! Ama lassan igazán észrevehetné, hogy nem csak bebeszélné magának, ha azt mondaná, hogy: "Hm, most tényleg csak rám néz így? Mi ez a vigyor? Tetszem neki?" Igeeeeen, tetszel neki! Adél, csinálj már valamit! Én nem húztam így!
    Ohó, és egy megjegyzés, jó, hogy Amabel gondolkodott azon, honnan vannak a számok, én is így a történet kapcsán elmerengtem, de attól félek, hogy nem sok valószínűsége van, hogy Amáról írja, hisz hamarabb készen voltak, igaz? Bááár, az lehet, hogy már neki szánja őket és rá gondol, mikor énekel, de nem neki, és róla írta. Vagy dö? :D

    Végül pedig... nagyon homályos, de kíváncsivá tettél. :D Valamire megint készülnek, szóval igyekezz nekem vele, mert nagyon kíváncsi vagyok! Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon! :D
    Csókollak éééés imádtam! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Kedves Nina Law! :D

      Remélem tényleg kitisztult a kép. :)) A fejezet majd jön, ha elkészül. :D
      Tudod, felkészítem a dolgokat, hogy ha összejönnek - ha összejönnek - ne villámcsapásként érjen titeket. :D Háhá Ama elemében volt, és van és majd lesz és a többi. :D Bocsánat, hogy nem jeleztem, hogy maradunk Amánál, de azért mégis feleszméltél. :) Igen, a számokkal majdnem osztozik a véleményünk. :D
      Mint tavaly is - vagy amikor fordítottuk a számokat -, most is teljesen egyetértek. :D
      Nem gondoltam volna, hogy jó lett, ilyenkor már fáradt voltam. :D
      Te nem húztad így, de én igen, te sokkal jobb vagy, nem tudom úgy alakítani a szálakat, ahogyan te. :D Majd valami majd csak jön. :)
      Nem tudom, annyira nem gondolkoztam rajtuk, a Backseat tuti hogy akkor jött, amikor már van Amánk, a többi pedig csak úgy. :D

      Most pedig... kit érdekel Ama és Eric, amikor van nekünk egy GG-nk? Vagyis volt... vagyis... még mindig van, csak ááá... én kikészültem. Várlak majd valahol, ahol tudunk társalogni. Ki kell adnom magamból. :)

      Nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, igyekszem igyekezni a fejezettel. :)
      Milló pusszantás! :))

      Törlés
  2. Szia :D
    Ígérem most türtőztetem magamat és nem írok megint egy rekordhosszúságú komit :D
    Már a cím láttán hevesebben vert a szívem. Aztán nem teljesen az lett a szerepe, amit gondoltam, de haladunk :D
    A kis filozófia gondolatok nagyon tetszettek az elején, bár enyhe nevetőgörcsöt kaptam.. "Elég felnézni, és látni kell" <- ez Amabel szájából nem kicsit ironikus! Nem tudom, hány dioptriás szemüveg kellene neki, hogy lássa a tényeket :D
    Az újévi visszaemlékezés nagyon tetszett... és még mindig imádom Mollyt. Komolyan amúgy sem lehet nem szeretni, de te olyan karakterré formáztad, hogy ha az ember nem akarná, akkor is imádná! Minden szava, mondata és tette vicces és mindig oka van annak amit tesz vagy mond. Szeretem ezt a boszit :D ... Az a videóhívás.. *-* Nekem is kívánhatna Eric boldog új évet :D De ki az a srác? -.-" Tényleg egy ripacs. Mit menőzik a nyelvismeretivel? chh.. amúgy mi volt az Eric számára nem ismert nyelv? *-* És az, hogy kinyomta Mr. Egót XDD Jól csináltad Ama ;)
    Molly XD De hát ha jó az ízlése hallgatni kell rá :D De azon kiborultam hogy Ericet a híd alá!? szokta száműzni XDD
    Nekem a Marching nagyon tetszik, a Miss Unknow nem igazán illik Erichez, de remélem a közelgő klippel majd rám cáfol :D
    Vol 2 - Nekem kedvencem :DD De annyira imádom a többiek reakcióit.. "feltűnés mentesen" tudatták Ericcel, hogy tudják ám miről van szó :D Drága naiv Ama meg próbálta kihámozni az akcentusos szöveget, Saade meg bőszen vigyorog :D Annyira a csapatra jellemző ez a jelenet... imádtam, ez volt a kedvencem a részből, ez a vol2-s szemszög :D "Ha lenne eszem képen röhögném a szövegek miatt, de nincs, szóval behódolok és imádok." <- helyes ;)
    Az a rész, amikor a "minek" kérdések hangoztak el, folytak a könnyeim, a sok értetlen szempár XDD és Ama kitalált mondatkapcsolatától meghaltam :D "többször is végigtapogattam a pólóm és a nadrágom szegélyét " <- Biztosan azt szeretnéd, hogy röhögőgörcsben haljak meg <3 :DD imádom a humorod, komolyan :D <3 Mikor Ama bebújt a párna mögül, aztán szembe találta magát Eric szemeinek csillogásával.. istenem.. elolvadtam, Adél kezdj velünk valamit kérlek, mert ideg összeroppanást fogok kapni O_O (Olyan egyáltalán létezik? :O )
    Ama!!!! Szeresd úgy hogy az észrevehető legyen, kérleeeek!!!!
    Szerintem határozottan nem akarja tudni, Molly kivel beszélt, de én nagyon szeretném, szóval kérlek siess *-* Túl sok volt a komiban a kérlelés, milyen udvarias lettem ;)
    Imádtam a fejezetet, téged is imádlak és nagyon várom a következőt :D
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jenni! :))

      Úúú, el sem tudom mondani, mennyire örültem annak a hosszú kominak is, nagyon hálás vagyok minden egyes szódért! :)
      Óh, hát a címmel gonosz voltam, de jobb híján ez lett. :D Jól van na, amikor beleírtam nem is gondoltam erre, de azért jól sült el. :D Molly-t most már én is nagyon szeretem. Eric cuki - remélhetőleg az is marad. Meg persze feltűnt egy srác... muhahaha (én nagyon szeretem azt a srácot, szóval óvatosan a szavakkal, mégiscsak az enyém :D). :D Az a nyelv a magyar volt, azt hittem, hogy bele is írtam, de akkor mégsem, ez is egy olyan eset volt, amit fejben eltervezek, sőt meg is teszek, csak éppen a valóságban marad el. :$
      Kiborulni? Minek? :D Én szoktam kiborulni, amikor meglátom egy-két ruhakölteményében. :D
      Nos... nem tudom, mennyire tetszettek a klipek, de van egy olyan érzésem, ha a Miss Unknown összességében nem is, de a vége nagyon tetszett - ugyan úgy, mint a többi gonosz Saadeistának. :D
      Nekem is ez a kedvenc jelenetem, jó volt megírni. :) Örülök, hogy tetszik. :))
      Dehogy! Csak szeretem, ha jókedvűek vagytok. :)
      Igen, az idegösszeroppanás létezik :D, de nem fogtok azt kapni, mert nem is olyan sokára vége lesz. :)
      Majd fogja, csak még egy kis türelmet, ha kérhetnék! :)
      Azt, hogy kivel, elárulom, mert végül is, megemlítettem a fejezet végén, Danny volt az. :)

      Hihetetlenül köszönöm, hogy mindig írsz nekem! :)) <3
      Puszillak! :)

      Törlés
  3. Szia! :)
    Egyre jobban azt érzem, hogy te engem direkt szívatsz >.< sőt még élvezed is,nem igaz? Elég csúnya dolog...Csak velem csinálod ezt? o.O
    Na jó, tudom nincs hiszti....deee ajjj márrrrrrr...itt abba hagyni..Na de abba hagyom..

    Eric,Eric nem vagy valami profi a hazugságokba, főleg Mollynál nem érdemes...Na de friss levegőt szívni ….a házba, laptoppal? Ennél még egy 5 éve is jobb kifogást talál :D
    Még mindig idegesít ki lehet az a srác akit Sweety-nek hív :O
    Szép lenne Eric végre el kezd teperni erre Ama bepasizik o.O Na az lenne a pofára esés...De azért a végét meg mosolyogtam hogy fel volt háborodva, hogy a nagy Eric Saade-t kinyomták háháh szokj hozzá :D
    Én is kicsit össze voltam zavarodva hogy most milyen szemszög ..de azért nem sokat kellet gondolkoznom rajta :D Különben meg néztem a videót, hát tényleg érdekes...Nem nagyon vagyok oda Justin Bieber-ért, szóval nem tudom, hogy mozog..de egy biztos Eric nem szokott így EDDIG...
    Amaaaaaaaaaa nyisd már ki a szemed...szerinted mért bámulod és ő mért bámul? Ez ennyire bonyolult? o.O
    Különben nem tudom, hogy Eric ezt most Amának írta vagy pont kapóra jött neki, de egy biztos élvezte, hogy a lány zavarba van a kétértelmű soraitól :DDD Ez kicsit olyan volt mint a múltkori részbe a könyves jelenet azt is nagyon bírtam de ezt ááááá *-*
    Nos, Ama igen érdekesen kezdted, de végül is el tudtam képzelni hogy nézel ki xDD és a hallottak alapján szép vagy remélhetőleg Eric-nek is elakad a szava majd xDD Ohhh.. mekkora lenne már mikor a színpadon van énekel és meg látja, és elfejti a szöveget xDDDDDDDD Na jó befejezem a hülyeségeimet :)
    Kíváncsi vagyok mit tervez a két jó madár :D de semmi jóra nem számítok xDD De most már igazán örülnék valaminek..nem nagy dologra kell gondolni...csak mit tudom én mondjuk Ama is észre veszi magát ...vagy Eric csinál valamit és remélhetőleg nem cseszi el :D Reméljük a kis csapat segít nekik...elég gáz emberek hogy egy majdnem 10 fős csapatra van szükség hogy valami történjen ,és nekik is egy évbe telt hogy az EGYIK félek a szemét felnyissák xDD Kezdek már megbolondulni,úgy hogy ha lennél olyan szíves, és nem nyírnál ki a kérdéseiddel, és a félre érthető címeiddel..no meg a félrevezetésiddel ...igazán megköszönném mivel már már jelentkeznek azok a bizonyos őszhajszálak -.-”
    Szokás szerint nagyon imádtam és még mielőtt eljön a világ vége még olvashatjuk a következőt XDD Puszillak :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Dórii!

      Igen, csak veled, lényegében elég fura természet vagyok, szeretem a gyengébbeket piszkálni. :D Nincs hiszti, a fejezet nem volt rövid, sőt talán még tartalmasnak is mondható. :D
      Nem szeretnélek piszkálni, de én simán kinézem Ericből, hogy agyilag öt éves. :DD
      Idegesítsen csak, én jót nevetek rajtatok. :D Muhahaha. :D Ez amúgy egy tavalyi visszaemlékezős jelenet volt, azóta sok minden történhetett... :D
      Nem tudok konkrét videót mutatni Justinról, de ez az ő jellegzetes mozgása, amikor csak szórakozásból táncol. :D
      Naná, hogy bonyolult, hiszen össze kell adni azt, hogy egy meg egy. :D
      Kapóra jött vaaagy direkt neki szánta, döntsétek el nektek melyik a szimpatikusabb, ezt hagyjuk még egyelőre homályban. :D
      Talán elakad... de biztos vagy abban, hogy találkoznak majd? Vagy inkább fogalmazok úgy, hogy biztos, hogy fogja Eric látni Amát? :D Húú, de gonosz vagyok... muhahaha - Zsolti az agyamra ment szerintem. :"D Nem fogunk szöveget felejteni, az már fel volt használva, nem lopok senkitől semmilyen jelenetet, melyről tudom, hogy hol olvastam, vagy hol láttam - hacsak az nem Eric életében volt.
      Jó lesz, vagyis... mindjárt megírom. :D
      Mit is mondhatnék róluk? :$ Későn érő típusok. :"D
      Rendben, akkor mostantól nem beszélünk, majd csak ha az egésznek vége lesz. ;D

      Nem jött el a világ vége, nem is fog... "A maják az időszámlálást körülbelül 5125 évente újból kezdik és korszakonként számolják. Az új időszámítási kezdet (új kor) 2012. december 22-én kezdődik a majáknál. A közkeletű állításokkal szemben nem az idő ér véget, hanem csak az időszámítás aktuális ciklusa." Szóval nemsokára fejezet. :D
      Köszönöm, hogy írtál! :)))
      Puszillak! <3

      Törlés
  4. Szia (:
    Most történelmet írok-szó szerint-, a fejezet publikálása után, rögtön a második nap jelentkezem (:
    Jól megvárattál, de ilyenkor mindig az a mondatom másik fele, hogy annyira megérte várni! Nagyon tetszett!
    In medias res kezdéssel, rögtön bele is vágok a közepébe/végébe.. kíváncsi vagyok mit eszelt ki a kerítőcsapat főnöknője személyében Molly már megint, de nagyon remélem, hogy ez sikeresebb lesz, mint az eddigi munkásságuk (: Ideje lenne Ama szemét kinyitni... lehet egy olyan pálcikát kéne tenni a szemei közé, ami nem hagyja, hogy azok becsukódjanak... úgy érzem, hogy Amabel rendre akkor pislog, amikor észre kellene vennie, hogy mi folyik körülötte.. hihetetlen (: Ha nem lenne ki kéne találni!
    Eric helyében én is látni szerettem volna az első reakciókat, amiket az album váltott ki, és tervei beváltak, mert Ama viselkedése mindent megért, de a kedvencem a kérdezz felelek és a párna mögé rejtőzés volt.
    Ezt jól megcsináltam... Ama az öltözékét sorolja alulról felfele, én meg itt haladok hátulról előre, de elérkeztem végre a síelős visszaemlékezésre. Nagyon piszkálja a fantáziám ki az a Sweety nevezetű nyelvi zseni, aki nem nyerte el szimpátiámat...
    Eric, ajánlom, hogy ha a szobádban csücsülsz, ne próbálj meg azzal előállni, hogy friss levegőre vágysz.. na jó, mondjuk Amánál beválna, de Molly ennél okosabb (:
    Előttem mindenki elkezdett könyörögni, hogy kezdj ezzel a helyzettel valamit és sajnos csatlakoznom kell. Ha Eric elszúrja Molly tervét, komoly problémák fognak keletkezni az elmeállapotom épségében... és elfogom neked küldeni a diliház kezelési költségét.. (: (:
    Nagyon várom a következő részt!!!És reménykedem valami romantikus vagy hirtelen, vagy váratlan történésben, így a "világvége" előtt..
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Melody! :)

      Kicsit meg is lepődtem, hogy ilyen gyors voltál, de én mindig örülök, ha itt vagy, időponttól függetlenül. ;)
      Sajnálom, hogy mindig, de mindig megvárakoztatlak titeket, de egy nagyon lusta egyén vagyok, és ha valamihez nincs kedvem, nem is csinálom meg, na meg azért az sem mindegy, hogy milyen gondolatok cikáznak a fejemben - kivéve a tanulást, azt mindig muszáj teljesíteni.
      Ez a dolog inkább csak szórakozásból fog állni, semmi hátsó szándékuk nincs, mert akkor inkább... majd a következő fejezetnél te is be tudod fejezni. :)
      Hát... tényleg nincs, én találtam ki. :D (Bocsi, ezt muszáj volt, maradjunk a történetnél. :D)
      Vol2-t imádom, talán ezért is tetszettek nektek ezek a jelenetek, mert teljesen odatudtam magamat képzelni. :)
      Ó, nem lehet mindenki egyszerű, kiszámítható, jó az, ha valaki más, mert az akkor különleges. :) Piszkálja csak, majd idővel fény derül a kilétére (én imádom az illetőt, mármint a fejemben már elkönyveltem, hogy én szeretem).:D
      Mondjuk még ha az ablakot kinyitotta volna, be is válhatott volna, na jó, Molly-nál nem. :D
      Molly-nak nem biztos, hogy olyan tervei vannak, amilyeneket szeretnétek... :D
      Nem kerül arra sor. ;) Kibírod, vagyis... remélem nevetsz majd rajta, ahelyett, hogy diliházba kell menned. :D

      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál nekem! :))
      Lekéstem a világvége előtti publikálást, de szerencsére nem történt meg, szóval a fejezet lassacskán jönni fog majd. :)
      Puszillak! <3 :)

      Törlés
  5. Sziaaa!
    Ama Ericet szereti, Eric pedig Amát, hol itt a gond? Hogy előbbi balfácán, utóbbi pedig vak :D És én ezt mind a címből szűrtem le :D
    Hóóó :D Azt imááádom, és síelni is szeretek nagyon, bár a megvalósítással már szoktak problémák akadni :D Nagyon kíváncsi leszek Eric és Ama első közös karácsonyára és/vagy szilveszterére, mert ahogy láttam ez eddigi egyetlent sikeresen külön töltötték és Amabel pasizott??!! Ki ez a több nyelven beszélő, kérkedő, nem tetszik nevű pasas? :O Eric milyen féltékeny lett, és hogy megbotránkozott, hogy ki merte valaki őt nyomi XDDDDDDD Nagyon tetszett :D :D
    És hát már hiányoltam, hogy Molly nem alkot valami rá jellemzőt :D Ez az öltözködős rész :) De valóban mindig tökéletesen néz ki, még jó hogy elvárja másoktól is :D Éééééés, eszméletlen kíváncsi vagyok mi lesz Ama reakciója, hisz hihetetlen módon most látja Ericet élőben énekelni és táncolni először!!
    Nekem tetszenek az új számok, gondolom Ama és Molly véleménye a tiedet tükrözte!
    A vol2 meghallgatása izgalmas volt, tetszett ahogy fel, illetve levezetted :D Bolondok, ehhez nem tudok más hozzá fűzni, de előttem van az egész kép, és jól szórakozom rajta :D
    "- Minek? – támadt rám Edin.
    - Hogy újra meghallgassam? – forgattam meg szemeimet.
    - Minek? – folytatta Kevin. Hogy én mennyire szeretem őket!
    - Hogy megfejtsem? – folytattam a játékot.
    - Minek? – kontrázott rám Alex. Ez egy kissé kezd idegesítő lenni.
    - Mert nem értem." - hát ettől padlót fogtam XD még mindig röhögök rajta :D

    Molly igazán kedvesen telefonált, de már megszoktuk, bár én is ideges lennék ha valaki ilyen nehéz eset lenne mint Amabel, imádom a lányt, de egyszer a sírba visz, lassan kezdek becsavarodni a vakságától!!!
    Nem tudom, mi az amiben megint sántikálnak, de remélem jó vége lesz, vagy valami előrelépést produkál Amabel is XD
    Nagyon nagyon nagyon tetszett :D :D :D
    Várom a kövit :D :D :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, Roxiii! :))

      Örülök, hogy nem sikerült átvernem téged a cím által. :D Amúgy amit megállapítottál, határozottan igaz, én sem tudtam volna jobban leírni. ;D
      Közös karácsonyt nem fogtok látni, de szilvesztert mindenképpen... jó lesz, vagyis remélem tetszeni fog majd. :)))
      Gondolhatod, hogy ez csak egy becenév - aminek eredete is meg lesz egyszer valamikor magyarázva -, a srácot lehet hogy először nem fogjátok szeretni, nem is fogok rajta csodálkozni, de legyűrjük majd ezt az érzést, muszáj lesz. :D
      Molly... most még nem mondok semmit, szeretem, és a következő fejezet... hát... remélem nevettek majd egy jót. :D
      Ama önfeledt állapotban lesz, az biztos. :D
      Igen-igen, lényegében, sőt egészében az enyémet tükrözte, szinte minden az én véleményem, ami pedig nem, az ki van teljesen fordítva.:)
      Nem gondoltam volna, hogy ilyen sikert arat a Vol2-es jelenet, de örülök, köszönöm! :D
      Már nemsokára fellélegezhettek! :)))
      Hát... jó vége lesz, vagyis... na majd meglátjuk. ;)

      Nagyon, tényleg nagyon szépen köszönöm, hogy írtál és leírtad a véleményedet! :)
      Puszillak! <3 :)

      Törlés
  6. Szia !!!!
    Huhh...hát az az egy biztos hogy megkavartad a szálakat!! :D
    De majd egyszer még el kellene olvasnom és akkor talán kitisztul a kép.
    Kezjük a címmel...Hát már majd kiugrott a szívem az örömtől hogy kezdődik valami köztük de már ez is haladás volt ami történt..xD
    Az nagyon tetszett mikor azt írtad hogy Ericet a híd alá szokta száműzni háát itt már szakadtam a röhögéstől haha és még most sem bírom ki....:D.
    Ama ruhája biztosan fantasztikus volt és Molly semmi kivetni valót nem találhatott volna benne szerintem....de röhögtem volna ha igen....xD.
    A zenék kifejezetten tetszettek pont oda illőek voltak jól válogattad én kétszer is elindítottam mindkettőt..xD.
    Mikor Ama bebújt a párna mögé és ott volt Eric én már ott olyan izgatott voltam.....áááááááááá de remélem innentől beindulnak az események!!!!
    Alig várom/várjuk a kövit!! xD
    Összességében nagyon tetszett,csak siess vele!! xD :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, Viki! :))

      Igen, sajnos van tehetségem átláthatatlanul megírni dolgokat, de remélem már letisztult a kép. :)
      A cím valamilyen szinten átvágás, hiszen ti máshogyan gondoltatok a szó jelentésére, mint ahogyan a fejezetben elhangzott, tudom, gonosz dolog volt, de én mindig kihasználom az ilyen alkalmakat. :$ :D
      Ott, akkor a saját véleményemet írtam le, hiszen Eric néhány ruhája tényleg oda való, csak éppen Ama szájából jobban hangzik - mint az enyémből -, mikor ezt mondta. :D
      Gondoltam arra, hogy lehervasztom kicsit Ama amúgy is csekély önbecsülését, de Molly éppenséggel nem ért rá, Danny-t osztotta ki. :D
      A zenével mindig bajban vagyok, ugye mivel én írom, ismerem a szöveget és amikor olvasom, gyorsabban megy, ezáltal a zene sem passzol mindig, na meg ha még hibát is találok, azt kijavítom és úgy is csúszok a zenével, szóval ha nem úgy jön ki, ahogy kellene, csak nyugodtan indítsátok el vagy kapcsoljátok ki. :D
      Már nem fogom sokáig húzni, nemsokára megnyugodhattok. ;)

      Mint mindig, most is kések a folytatással, ezért elnézést kérek! :$
      Köszönöm szépen, hogy írtál, és rám áldoztál pár percet. :))
      Puszillak! :) <3

      Törlés
  7. *Szia
    Nagyon tetszett a fejezet! Szépen építetted fel, jók voltak a szemszög váltások, és az időbeli ugrálások, nekem teljesen átlátható és izgalmas volt!
    Személyes kedvenc jelenet az Explosive Love hallgatás, elemzése volt, a reakciókat pedig fantasztikusan írtad le, nagyon jókat mosolyogtam!
    A számválasztásaidat nagyon szeretem, mindig telibe találsz, leírja az adott részt, vagy az egész fejezetet.
    Nincs ötletem, hogyan tovább, tehát kíváncsian várom, hogy mit tervezel. Mindenesetre remélem megörvendeztetsz lassacskán minket valami, hogy is fogalmazzak.. sajnos ezt nem tudom egy szóval kifejezni " egy olyan jelenettel, amire már régóta várunk " ezt akartam kifejezni, csak nem jött össze, úgy ahogyan terveztem!
    Érdeklődve várom a folytatást!
    *Nana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Nana! :)

      Nagyon szépen köszönöm!
      Ahogy a komik végére érek, én is kezdem erősebben azt érezni, hogy amikor a Vol2 számait hallgatták, az a kedvenc jelenetem, mert végül is tényleg az az egyik, de valahogy a ti kedvetek is átragad rám. :)
      A számoknál nagy segítséget nyújt Vanity Destiny is, de persze mindig az ízlésemnek megfelelőek jöhetnek, és csak azok, amelyeket jónak gondolok.
      Már nemsokára meglesz, fellélegezhettek majd. :)

      A fejezet késik - mint általában mindig -, ezért elnézést szeretnék kérni!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! :)
      Puszillak! :) <3

      Törlés