2012. december 25., kedd

37. fejezet - X factor

Sziasztok! :)
   Először is:
   Remélem sokat pihentek, finomakat esztek és jól szórakoztok családi és/vagy baráti körökben! :))

   Aztán rátérve a fejezetre, mivel Svédországban nem úgy működik, mint a többi országban, ahol az adás után már rakják is fel youtube-ra a produkciókat, ezért amiket hozni fogok, mind rajongói felvétel, ezért nem a legjobbak, de azért mégis belinkelem őket, hogy tudjátok miről van szó. Mivel nem tudom, hogy ott hogyan van a forgatókönyv, lehet, hogy teljesen másképp írtam le, szóval ha valaki látta és/vagy tudja, repüljön el felette legyen szíves.  :)
   Kettő darab számot fogok hozni Nektek, melyek biztosan nem fognak kitartani a fejezet alatt teljesen, ezért nyugodtan indítsátok el őket újra, remélhetőleg illenek a fejezethez.
   A mondatokat köszönöm szépen, már nincs sok vissza ahhoz, hogy olvashassátok azt a fejezetet, amelyikbe beépítem őket. ;) Aki pedig még nem írt, az megteheti. :))
   Azt hiszem, ennyi lenne, nem rizsázok többet, jó olvasást!
Mindenkinek boldog karácsonyt! 


X factor


-         Félek a közeletekben lenni ilyenkor – súgtam oda a két felkapott dalpacsirtának.
-         Pszt! Kezdenek! – kedvesek, tényleg, lepisszegnek, amikor csak a félelmemet próbálom kivetíteni nekik. Attól tartok, ha a közelükben tartózkodom, engem is le fognak tarolni, csak éppen nem úgy, mint őket, hanem ténylegesen a földre küldenek, hogy a sztárok közelébe férkőzhessenek. Kicsit ijesztő gondolat, ez az egy dolog, ami nem tetszik a barátságunkban.

   Az első közös produkció elkezdődött, az énekesek csoportosan énekelnek, mindenki olyan számot, ami hogy is mondjam? Talán a legjobban illik hozzájuk. Viszont most szerintem nem a versenyzőkön van a hangsúly, hanem a vendég énekesen, aki történetesen nem más, mint Eric Saade. Amint kinyitódott a fal, és belépett Mr Popular, a közönség megbolydult, már azon gondolkoztam, hogy a hallásomat tompítom a kezeimmel, de gyorsan el is vetettem ezt az ötletet, ha kell meg is süketülök, de hadd hallhassam végre valahára élőben ezt a srácot. Bámulatos. Még! Na jó, kapunk még belőle, de az majd csak a végén lesz, én most akarom! Hm… most, hogy Eric Oscar mellett van, elég alacsonynak tűnik, pedig ha közvetlenül a közelemben áll, simán fölém magasodik, vajon akkor a Zia gyerek mennyivel lehet magasabb nálam? Na majd valamelyik reklám alatt Molly-t rábeszélem, hogy látogassunk hátra, hiszen neki mindent szabad. Vissza a legelső fellépéshez… hova ragozzam? Imádtam, ennél bonyolultabban nem érdemes elmondanom, sőt van egy olyan sejtésem, hogy nem is tudnám, a látványtól és a hangoktól még mindig el vagyok kábulva.

(Ez a rövidebb verziójú, amiben nincs benne az összes énekes, de jobb minőségű.)

-         Félek a közeletekben lenni – amint kicsit letisztultak a kedélyállapotok, elemembe lendültem, mi az, hogy lepisszegnek?! Amabel Maynetet nem szabad, még Molly Sandénnak sem!
-         Ne légy nevetséges, Amabel! Ugyan olyan emberek vagyunk, mint te, csak néha kérnek tőlünk közös képeket és aláírást – még akár kedves is lehetett volna, ha nem bosszúsan válaszol Molly. – Inkább figyelj oda, nézd, a te kedvenced jön! – hazudnék, ha azt mondanám, hogy az arcomon egyáltalán nem lehetett észrevenni az örömöt, jó, hogy Oscar kezd, legalább nem kell végigizgulnom az egészet, hogy „Csak legyen jó! Hadd, hogy ne rontsa el!” mondjuk, a svédek szörnyen tehetségesek, szóval nem is tudom, miért túlzom el ennyire. Apropó, Molly honnan tudja, hogy ki a kedvencem? Áh, lényegtelen, mindig tud mindent.


-         Van hangja a gyereknek – bólintott egyet jobbosomon Danny. Jó, hogy így gondolja, mert ha nem így lenne, nem kétséges, hogyha egy rossz szót is merne szólni, azon nyomban lendülne a kezem a hasa felé.
-         Figyeljétek meg, pár év múlva még Saade-nál is jobb lesz a srác.


/Danny szemszög/

-          Nem gondolod, hogy ahhoz kicsit túl buzis beütése van? – kérdezte Molly, most az egyszer adjunk neki igazat.
-          Dehogy! Miért, Eric pár évvel ezelőtt milyen volt? Szerintem még Oscarnál is rosszabb, és a gyerek még csak tizenhat éves, felül fogja múlni Ericet – nézett ránk szúrós szemmel, hohó engem hagyj ki ebből, nem nekem volt nagy a szám! Tudod, ki akar belekerülni ebbe a vitába…


   Viszont akkor röhögnék egy nagyot, ha Oscarral előbb randizna Ama, mint Erickel, mert azért mégiscsak van közöttük négy év, Eric pedig, nos, nem azzal van a baj, hogy nem tud csajozni, hanem inkább azzal, hogy Amát nem tudja behálózni, pedig már itt lenne az ideje. Nem lenne egyszerűbb nekik is, meg nekünk is? Eljött az idő arra, hogy szerelmet valljanak egymásnak. Az a baj, hogyha bezárjuk őket egy szobába, nem megyünk semmire sem, mert ahhoz meg túl jóban vannak, hogy csak simán elbeszélgessenek, de végül is, egy próbát megérne. Amíg én szépen elbeszélgettem magamban, Ama és Molly tovább vitatkozott, Oscar végzett, Ama jól megtapsolta – állítom, a felét sem hallotta –, és a vita után szépen magukba roskadtak, vagyis nem zárkóztak el, figyelték a többi előadást.

-         Molly, hátramegyünk? – ahhoz képest, hogy fél a közelünkben lenni, kiélvezi az előnyeit is, a kis hamis!
-         Erichez? Naná – a lány arcát látva határozottan azt mondhatom, hogy nem a srácra kíváncsi. Azt hiszem mérges (vagy letört) lesz egy kicsit, vagy lehet, hogy nagyon.
-         Ööö nem Erichez – húzta el a szavakat félszegen mosolyogva. Molly válasza az volt, hogy visszahuppant a székébe. Csúcs, jöhet egy újabb vita. Pff csajok.
-         Hogy érted, hogy nem Erichez? – kérdezte drámaian, kezeivel lassan hadonászva. – Tudod mit? Ne válaszolj! Oscarhoz, igazam van? Ugye tudod, hogy négy évvel idősebb vagy?! Még csak egy kisgyerek!
   Ama nem hátrált meg, sőt, még csak közbe sem vágott, egyszerűen karba font kézzel végighallgatta a monológot, majd amikor úgy gondolta, hogy végzett a lány, sarkon fordult és elindult a backstage felé, nem telt sok időbe, mire Molly is feleszmélt és utána ment, velük tartottam én is, amíg ők Oscart hajkurásszák, elérem, hogy Eric is lássa a jelenetet. Hadd térjen észhez, bármelyik hímnemű egyed az ellenfele mindaddig, amíg össze nem jönnek.

   Visszakanyarodva Amabel azon állításához, hogy Oscar pár év múlva jobb lesz, mint a jövendőbeli barátja, vőlegénye, vagy férje… kétlem, hogy akkor beismerné, hogy helyesebb, szexibb és a többi lett. Akinek van esze, még csak fel sem vetette volna. Nem tudom, Ama agytekervényei hogyan járnak, mert tény, hogy látszik rajta, hogy halálosan szerelmes – sajnos nem belém, ez úgy egy éve realizálódott bennem – de ahhoz képest nem veszi észre és még szívja is Eric vérét, kezdek belekavarodni már ebbe a még-nem-létező-kapcsolatba. Jól jönne nekik egy kis agymosás. Tudom már! Elraboltatjuk őket az idegenekkel, kitöröltetjük az emlékezetüket az első találkozásuktól fogva, és a második, jobban mondva harmadik – hiszen volt egy szellemes találkozásuk is – már egy forgatókönyv szerint fog lezajlani, ahol biztosítva lesz az egymásra találásuk. Jó, mondjuk, van pár apróbb probléma, amit ki kellene küszöbölni, de megoldható lenne. Viszont ennek van egy egyszerűbb módja is, ha esetleg nem találjuk meg az űrlakók telefonszámát a telefonkönyvben, leülünk velük és szépen megbeszéljük a dolgokat; mondjuk az első változat az ő esetükben könnyebbnek tűnik…

-          Sziasztok! – kiabált hozzánk oda a folyosó másik végéről Eric vigyorogva. Vajon kinek szól ez a mosoly? Csak nem Amának? Aki ugyancsak mosolyog, na de kinek szánja, a popsztárnak vagy a leendő popsztárnak? Nem tudhatjuk, de az biztos, hogy a lányok figyelmen kívül hagyták a srácot, csak intettek neki egyet, majd befordultak egy másik folyosóra, Oscar öltözője felé. Há! Ericről le is hervadt a mosoly, értetlenül nézett rám, én pedig próbáltam elrejteni a vigyoromat. Csak nem hoppon maradtál Saade? Intettem neki, hogy jöjjön utánam, nem szeretnék lemaradni a műsorról, sőt, azt sem szeretném, ha Eric lemaradna. Egye csak a zöld szemű szörnyeteg! – Ezekbe meg mi ütött? – Kérdezte letaglózva, amikor odaért mellém és ezzel együtt Oscar öltözőjének ajtajához.
-          Szia, Oscar! – köszönt Molly a nekünk háttal álló srácnak.
-          Szia, Frida! Örülök, hogy itt vagy, na milyen voltam? – a kérdése végét elharapta, gondolom azért, mert megfordult és egy másik Sandén lányba ütközött. – Ó, sziasztok, Molly, rég láttalak – mondta negédesen.
-          Én is téged, gyere, kérek egy ölelést! – ja, hogy ők ismerik egymást?! Jó tudni. Kíváncsi vagyok, Ama mennyire döbbenhetett le, oké, a beszélgetést nem érthette, de azért az ölelésen meglepődhetett. – Gyere, bemutatom a barátnőmet, ő amerikai, szóval a svédet hanyagoljuk – Molly-nak olyan hangja volt, mint aki mosolyog. (Ja igen, jó tudni, hogy mi Erickel elbújtunk, mégiscsak láthatatlanul kell kémkedni.) – Amabel Maynet, Oscar Zia.
-          Mi a franc? Ellenem játszatok? – a benti fonalat elveszítettem, mert Eric közbeszólt.
-          Amát kérdezd – vontam vállat és hallgatóztam tovább. – Amúgy meg mit izgulsz, még kisfiú – suttogtam vigyorogva, remélem, eszi a méreg.
-          Én bemegyek! – ahhoz képest, még mindig suttogunk…
-          Le akarod járatni magadat? – néztem rá kérdőn.
-          Lejáratni? Ha megszerzem, ami az enyém, az nem lejáratás – aha, szóval így játszunk? Megjött az eszed? Végre! Már csak Amára fér rá az az agymosás.
-          Sziasztok! – tehát tényleg megszerzi? Vagy csak elijeszti ezt a szegény gyereket?
-          Helló mindenki! – léptem be én is a helyiségbe, nehogy már lemaradjak bármiről is, premier plánban szeretem látni a dolgokat. Eric nagyon közel állt Amabelhez, mondjuk, ezzel nem tudom, mit akar elérni, mert Ama nem arra fog gondolni, amire Eric szeretné, hogy gondoljon. Ez a két ember bonyolult és idegesítő. Hm… én is játszadozzak az idegeikkel?
-          Csúcs, három kiváló tehetség és egy gyönyörű szép hölgyemény van az öltözőmben, csípjetek meg! – mosolygott Oscar. Ericet éppenséggel nem láttam, de szerintem olyan pillantást vetett a srácra, ami egyáltalán nem kedves. Molly pedig a tekintetét legeltette a két szerelmesen. Ama magához hűen (hiszen mégiscsak sztárok közelségében van, főleg Eric Saade-ra gondolok éppen) bárgyún, mégis aranyosan mosolygott.

   Szépen, kecsesen (pff) megindultam Molly jobb oldaláról, hogy elhelyezkedhessek Eric balján, persze ugye közöttük ott állt Amabel, akinek egy kicsit sem véletlenül nekimentem, nem erősen, csak épphogy annyira, hogy nekiessen Ericnek. Feladat teljesítve! Ama Eric karjaiban, nos, azt leszámítva, hogy mind a ketten gonoszan néznek rám, nincs semmi probléma, sőt, inkább örülniük kellene, hiszen hahó, egymást ölelik!

-         Na gyere Danny! – ragadott karon Molly, azt hiszem ezt meg kell majd köszönnöm neki, nem szeretnék a gyagyások karmai közé kerülni. – Szép munka volt! – vigyorgott cinkosul. – Remélem a műsor utáni is összejön.


/Amabel szemszög/

-         Legyen már Eric! Aztán egy drukk Oscarnak, és menjünk haza! Fáradt vagyok – valahogy mégis jobb otthon a kanapéról nézni az egészet, persze csak kényelem szempontjából, imádtam az összes fellépést, az erőt, amit egy-egy dal alatt átadtak.
-         Jut eszembe, mi Danny-vel nem megyünk haza veled, van egy kis elintéznivaló dolgunk, remélem nem baj – vigyorgott Molly. Baj? Dehogy, csak hagyjanak ki belőle.
-         Egyáltalán nem, úgyis… - nem tudtam befejezni a mondatomat, mert a stúdió elsötétedett, és megjelent Eric, csak ő volt megvilágítva.

   Eric Saade, teljes valójában, előttem a színpadon, élőben! El sem hiszem, hogy megéltem, még a tavalyi Justin Bieber-es szülinapi koncertjegyemnél is jobb. Imádom a hangját, imádom a mozgását, imádom már csak azt is, ahogyan levegőt vesz. Egyszerűen imádom. Sajnos teljesen bele vagyok esve a srácba. Ami nem jó. Azért szeretem a sztárokat, mert elérhetetlenek, tudom, hogy szeretnek, mert a rajongójuk vagyok, és tudom, hogy sohasem fogunk összejönni, de ez így most más. Nem csak a rajongója vagyok, hanem a barátja is, és ez így nehéz. Minden nap látom, a közelében vagyok, nehéz elviselni azt, hogy tudom, hogy sohasem leszünk együtt. Csak barátok vagyunk.


   Végig elámulva néztem a Marching (In The Name of Love)-ot, nem én irányítom az érzéseimet, azok irányítanak engem. Ami a legtöbb esetben nem a legjobb, mert egy gyenge pillanatomban simán elárulnak; és ez most határozottan egy nagyon gyenge pillanatom. Szerencsére sötét van, és Eric is messze van ahhoz, hogy láthassa teljes megsemmisülésemet. Már nem kell sokáig bírnom, csak négy félév és végérvényesen repülhetek haza, felejthetek. Muszáj lesz elfelejtenem, de nehéz lesz, érzem, hogy nagyon az lesz. Nem egyszerű egy ilyen embert és egy ilyen szerető társaságot elfelejteni. Hiszen most is két olyan személlyel nézek egy olyat, akiket rettenetesen szeretek. Eric sem könnyíti meg a dolgomat, mindig kétértelmű jeleket küld, most is, ha nem a kamerába énekel, a tekintetével engem – vagy legalábbis minket – néz. Ezt egy normális embernél lehetne egy flörtölés kezdeményezésnek hívni, na de Ericnél?! Nem tudhatom.

   Vége a számnak, a táncosok eltűntek, az amúgy is kevés fény kialudt, Eric pedig elsétált, azt a látszatot keltve, hogy lemegy a színpadról, de mégsem, mert a fény, mely kivilágítja őt kigyúlt, ő pedig szívélyesen meghajolt a nézőközönségnek. Levegőre van szükségem!

-         Kimegyek a büféhez, kértek valamit? – álltam fel, hogy mielőbb elmenekülhessek, túlságosan fülledt a levegő, túl jó volt a látvány, én ezt nem bírom, maradok inkább Biebernél.
-         Most? Nem, semmit – válaszolt Molly értetlenül.
-         Jól vagy? – fogta meg csuklómat Danny, mikor elmentem előtte.
-         Remekül – küldtem felé egy nagyon halvány mosolyt, ezzel még magamat sem tudnám meggyőzni.
   Amikor az ember azt gondolja, hogy most már fellélegezhet egy kicsit, valaki mindig megjelenik.
-         Helló, Amabel! – szólított meg valaki nyávogó hangon. Szuper, most pont ő hiányzott.
-         Tone – fordultam felé –, azt hittem már otthon vagy – minek kell ennek állandóan itt lebzselnie körülöttünk?
-         Úgy volt, de kíváncsi voltam Eric mai fellépésére – mosolygott idegesítően –, szóval eljöttünk a vőlegényemmel, hogy megnézzük őt, de most már mennem kell, van egy vacsorafoglalásunk és nem szeretnénk elkésni – a vőlegényem szót jól kihangsúlyozta, de nem is értem miért, sőt ezzel a számító döggel kapcsolatban semmit sem értek. Csináltak egy számot, mellé klipet, nem volt elég? Mit akarhat még? Az orrom alá dörgölni, hogy képes Ericet teljesen az ujja köré csavarni? Hát egészségére! – Átadod Ericnek, hogy üdvözletemet küldöm, na és azt is, hogy szuper volt ma? – intett egyet, majd eltipegett a kijárat felé. Na ennyit az eddig is csekély önbecsülésemnek.

   Vettem egy hideg ásványvizet, talán az egy kicsit megnyugtat, majd visszasiettem a stúdióba. Javában mondták már a műsorvezetők a továbbjutók neveit, és pont akkor léptem be, amikor elhangzott az „Oscar Zia”. Remek, nekem ennyi elég is, ügyes volt a gyerek, akkor lepődtem volna meg, ha párbajoznia kell. Megvártam, míg az egyik versenyző a színpadra lépett, és csak akkor sétáltam vissza a helyemhez – nem vagyok kíváncsi Molly és Danny faggató tekintetére.

-         Minden oké? – súgta oda a srác.
-         Naná – és ezzel le is zártam a témát. Nem kell tudniuk sem arról, hogy hogyan érzek Eric iránt, sem arról, hogy Tone is itt volt valahol a közönségben (Molly-tól kitelik, hogy utánamegy és kitekeri a nyakát, hisz’ kicsit sem kedveli a lányt).

   Négy lány mérte össze az erejét a párbajban, gyönyörű hangok, de valakinek, vagy valakiknek ki kell esnie, hiszen ez a játék lényege. Ma este a Hey Mary lánycsapattól kellett elbúcsúznunk. Megtapsoltuk még egyszer utoljára őket, majd mindenki elindult a kijárat felé.

   „Várlak a kocsinál. ~A”

   Küldtem gyorsan egy sms-t Ericnek, nehogy megijedjen, hogy itt hagytam, vagy valami hasonló. Amint kiértünk, kicsit félreálltunk, hogy ne legyünk útban, és elköszöntünk egymástól. Molly szeme túl fényesen csillogott, valami nagyon rosszban sántikálnak, nos, Danny-rő most semmit sem tudtam leolvasni, de mivel a lánnyal tart, biztosan neki is tetszik ez a számomra ismeretlen ötlet.

   Nem kellett sokat várnom Ericre, sietős léptekkel igyekezett az autóm felé.

-          Ne haragudj, amiért várnod kellett, de Tommal meg kellett beszélnem valamit – szabadkozott, miközben beszállt az anyósülésre. – Nem én vezetek? – kérdezte meglepődve.
-         Nem, te még nálam is fáradtabb vagy, vezetek én – indítottam el az autót, majd elindultam hazafelé.

   Nem beszélgettünk, csendben töltöttük el azt a fél-háromnegyed órát, amíg hazaértünk. Legközelebb csak a liftben szólalt meg Eric.

-         Na, és most mit fogunk csinálni? – kérdezte mosolyogva.
-         Megyünk lefeküdni – vontam vállat. Álmos vagyok, aludni szeretnék.
-         Felőlem oké – kacsintott egyet, majd eleresztett egy kaján vigyort.
-         Úgy értem külön-külön – fújtam ki hosszan a levegőt.
-         Úgy nem tetszik az ötleted – rázta meg a fejét, majd kilépett velem együtt a liftből az én emeletemnél.
-         Szép álmokat, Eric – csuktam volna be az ajtót, de a lábával megállította.
-         Ne már, Ama! Péntek van, még tizenegy óra sincs, csináljunk már valamit! – nézett kitartóan a szemembe. Tudnék erre nemet mondani? Sajnos, határozottan nem.
-         Oké, hozz valami filmet, de én addig lefürdök – csuktam be az ajtót. Végül is, mi bajom eshet, ha megnézünk valamit?

*

-          Fűrész vagy Scooby-Doo? – emelte fel először bal, majd jobb kezét előttem terpeszkedve.
-          Komolyan kérdezed? – néztem fel rá halál komolyan.
-          Jó, akkor ez lesz – tört le egy pöppet, nem értem miért lenne jó az, ha horrort néznénk. – Biztos? – fordította fejét hátra, miközben kinyitotta a DVD lejátszót.
-          Aha – nyújtóztam előre a kávézóasztalhoz, mert megszólalt a telefonom.  – Szia, Molly! – köszöntem bele, miután benyomtam a hívásfogadást.
-          Nem láttad véletlenül Ericet? – hadarta gyorsan és mérgesen. Miért dühös, csak nem Eric lett volna a szenvedő alanyuk? Akkor mázlija van, hogy elkerülte őket.
-          De igen, itt van, adjam? – mielőtt még válaszolt volna, elkezdett svédül hőbörögni, gondolom nem szépeket mondhatott, biztosan szidta Saade-t, hogy a tudta nélkül túljárt az eszén. – Eric, Molly az – átnyújtottam neki a készüléket, amikor leült mellém a kanapéra.

   Gondolhattam volna, hogy nem angolul fognak beszélni, szóval, amíg ők vitatkoztak – a hangsúlyból és hangerőből erre következtettem –, én elsétáltam a konyhába és vettem elő fagyit, majd kiosztottam két tálba, és visszasomfordáltam Eric mellé, aki pont akkor fejezte be a beszélgetést. Átnyújtottam neki az egyiket, amit mosolyogva meg is köszönt, majd megszólalt:

-         Kezdhetjük?
-         Természetesen – dőltem hátra kényelmesen, miközben végig azon gondolkodtam, hogy Eric min akadhatott ki ennyire ettől a beszélgetéstől…

10 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Még egyszer boldogságos karácsonyt!

    Komolyan már bosszankodni sem tudok XD Kínomba nevetek rajtuk XD
    Az X-Factor menete fogalmam sincs, hogy eredetileg hogyan van, de nekem így teljesen megfelelő volt, elképzeltem, és ott akartam lenni *-*
    Ahogy a videókat néztem nem tudom elhinni, hogy Amabel élve maradt :D Valószínűleg valami fagylalt szerűvé olvadtam volna :DD
    "- Figyeljétek meg, pár év múlva még Saade-nál is jobb lesz a srác." <- Természetesen egyetértek Mollyval! Hát Ama, édes lelkem, ezt még te magad sem gondolod komolyan!
    Mikor hátramentek és Eric vigyora az arcára fagyott, mekkorát röhögtem XD Meg az a megszerzem ami az enyém.. na azt értékeltem :D Danny meg jól tette, hogy Amát szó szerint Eric karjaiba taszította :D
    Tone.. Nem csak Molly tekerné ki a nyakát. én is!
    Mi a szent égen vesztek össze? Mármint Molly és Eric.. ajj istenem megőrülök ezektől a személektől.. Amúgy én a horrort választottam volna.. akkor odabújhat Erichez *-*

    *kedvenc rész XDDD
    - Megyünk lefeküdni
    - Felőlem oké
    - Úgy értem külön-külön
    - Úgy nem tetszik az ötleted
    hát ezen kifeküdtem XDD istenem, nem hiszem el, hogy Ama nem veszi észre.. ráadásul ma a napnál is világosabbá vált, hogy ő is szereti Ericet! Dannynek van igaza, az ő agya totál másképp működik :/ .. de én imádom, és még remélem sokáig imádhatom :D :D

    egy kérdés: " mert nem is olyan sokára vége lesz." <- ezt írtad nekem múltkor, ugye nem, ugye nem a történetnek lesz vége? :'( :'( :'(

    Nagyon tetszett a rész, várom a következőt <3
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, Jenni! :)

      Jó dolog a nevetés, ne kíméld magad tőle. :D
      Nem kétséges, hogy nem csak te szerettél volna ott lenni. ;D Ama kezd edződni, jobban bírja a srácot, na meg a közelségét is. :D
      Nos... lehet, hogy Ama nem is teljesen, de én biztosan így gondolom, vagy na... majd pár év múlva megbeszéljük. :D
      Eric... nos, ő Eric, Danny pedig Danny. :D Molly és Eric vitája szerintem már nem fog kiderülni, maximum a zárórészben. :)
      Ama nem néz horrort. :D
      De igen, sajnos a történetnek lesz nemsokára vége, de hé, fel a fejjel, már tart egy ideje, semmi sem tarthat örökké. :)
      A következő fejezetet valószínűleg már olvastad, remélem tetszett. :))
      Nagyon szépen köszönöm, hogy mindig itt vagy! :) <3
      Puszillak :*

      Törlés
  2. Szia! :)
    Tudom,hogy tudod,hogy az idegeimmel játszol...de nem szólók semmit! :) Kuss a nevem :D

    Imádom Molly-t és Danny-t :DD Molly nem nagyon rejti véka alá,hogy mit szeretne...csak Ama nem képes észre venni. Bár annak nagyon örülők,hogy tisztában van az érzéseivel,csak most komoly ennyire lebecsüli magát vagy nem tudom miért hiszi azt,hogy nem lehet köztük semmi? o.O De majd talán sikerül a többieknek végre felnyitni a szemét :D Szerintem még nyugdíjas korukba is ezen fognak röhögni xDD Különben én se értek vele egyet. Oké,jó hangja van a srácnak,de,hogy Eric Saade-nál jobb legyen?? Ugyan már!!! XD
    És az olvadós rész bizonyítja is :D Senki se léphet a nyomába :DD
    Igggen Eric végreeeeeee! Olyan büszke vagyok rád *-* Végre a sarkára állt,és tesz valamit. Ámen! :DDD
    Danny,elég gyenge próbálkozás,de teljesen be jött :D De azért mondjuk kíváncsi lettem volna,az egész tervre..hogy mit terveztek :DD Kocsis rész jó kezdet,de mi lett volna a következő lépés,ami miatt úgy leszidta Eric-et :O Ajjj Ama igazán megtanulhatnák svédül xD Dee nekem is az együtt alvásos rész volt a kedvencem...milyen kis édes volt már :DDD Egyem meg :DDD De sajnos nem derül ki,hogy együtt aludtak-e....Nem kell rögtön rosszra gondolni...csak arra hogy elaludtak Scooby-Doo nézés közbe,a kanapén xDD
    Nos,mint mindig nagyon várom mi lesz a következőbe. De sajnos elszomorít az a tudat,hogy nem sokára vége! :( De addig nem bőgők...vagyis megpróbálok :) Nagyon tetszett mint mindig ;)
    Puszillak :*

    U.i ja és majdnem elfelejtettem,hogy mennyire büszke vagyok magamra,hogy az egyik zenét én találtam !! XDD De csak azért mert amit eddig kerestem,sose azt raktad be :DD Szóval a vége felé egy kis siker élmény :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa, Dórii! :))

      Mike volt az, aki elindította Eric fejében azt a gondolatot, hogy most cselekednie kell, nos... nem tudom, hogy mennyire válik be, majd meglátjuk. :D
      Jobb, lesz, figyeld meg, hogy jobb lesz. :D Majd pár év múlva megbeszéljük. ;D
      Még nem, úgy meg persze nem, hogy szerelmes is a srácba... de na, ezt már mondtam. :"D
      Ezt lehet, hogy már sohasem fogjuk megtudni.. :D Nyugi, nem aludtak együtt, csak filmeztek, és nem aludtak be rajta, egyszer betoppant a mérges Molly is, Danny-vel a nyomában, meg ugye Mike is Amával lakik. :D
      Még nincs vége, az még picit odébb van, nem kell erre gondolni. :)
      Tudod, beteg voltam, kicsit nyűgős, olyankor bármi jó. ;D
      Nagyon szépen köszönöm, hogy leírtad véleményedet, mint mindig. :DD
      Puszillak <33

      Törlés
  3. Szia (:
    Mindenekelőtt boldog karácsonyt kívánok neked!

    És a részről.. hoztad a formád (: Ez pedig határozottan bóknak értendő!
    Nem tudok elsiklani Amabel kijelentése felett, miszerint Oscart Erichez hasonlítja... szerintem ez teljességgel lehetetlen!
    Molly és Danny, én nagyon imádom őket, de tuti, hogy nem teljesen százasok, viszont ezért olyan szórakoztatóak és szerethetőek!
    Eric féltékenységi -magán-jelenetén nagyon jót derültem (: Tiszta bolond, de nagyon aranyos, és annyira szurkolok, hogy végre észrevegye Ama az érzéseit, mert a sajátjait sikerült végre-valahára felismernie. Az viszont nem fér a fejembe, hogy Eric jeleit, miért nem tudja helyesen értelmezni, pedig elég nyilvánvalóak, gondolok a liftes szituációra (:
    Eric mit rontott már megint el? A helyébe én nem haragítanám magamra Mollyt (:
    Filmnézés.. kezdetnek nem rossz (:

    Nem értem mik ezek a végre való utálások a kommentekben, de remélem csak vészmadarak!

    Várom nagyon nagyon a következőt!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Melody! :)

      Nagyon szépen köszönöm! <3
      Nem veszekszem veletek, tudom, amit tudok, majd pár év múlva visszatérünk rá. :D
      Örülök, hogy ezt gondolod róluk. :)
      Most talán már benő mindkettejük feje lágya. :)
      Nem, Eric most nem követett el semmit sem, Molly csak megint "játszani" szeretett volna vele, de nem jött össze neki, szóval azért volt egy kicsit pipa, Eric pedig más miatt. :D
      Még nincs vége, szóval addig ne foglalkozzunk ezzel. :)
      Hihetetlenül köszönöm, hogy írtál! :))
      Puszillak <3

      Törlés
  4. *Szia!

    Ismételten egy szórakoztató fejezetet írtál, de ezt nálad már-már el is várom, hiszen hozzászoktattál a jóhoz! És azt, aki egyszer megízleli, nem szívesen mond le róla!
    Szeretem, ahogyan írsz, hiszen mindig mókásak a fejezetek, és kidolgozottak, viccesek a karakterek. Különösen imádom ezt a huzavonát Amabel és Eric között, annyira aranyossá és esetlenné teszi őket. Tetszik, hogy Molly ilyen karakán nő, aki a kezébe ragadja az irányítást, megáll a saját lábán és próbálja terelgetni a többieket. Nagyon értékeltem Eric beszólásait, megnyilvánulásait, jókat nevettem rajtuk! :)
    Az egész fejezet nagyon tetszett, kidolgozott, nem összecsapott, eseménnyel teli, és kérdőjeleket hagy a végén..
    Nagy érdeklődéssel várom a folytatást!

    *Nana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Nana! :)

      Tudom, miről beszélsz, teljesen egyetértek. :) Közben pedig reménykedem, hogy a jövőben is sikerüljön így teljesíteni ezt a "kívánságot".
      Nem tudok a dicséretedhez hozzáfűzni semmit sem, csak megköszönni, és emellett megpróbálni elhinni, hogy tényleg így van.
      Köszönöm szépen, el sem tudod hinni, mennyire hálás vagyok a szavaidért! :)
      Remélem a következő fejezetben sem csalódtál/fogsz csalódni. :)
      Puszillak <3

      Törlés
  5. Sziaa Adél!

    Két komment egy napon? Elkényeztetlek, ezért válaszolnod kell majd a díjhoz tartozó kérdésekre. :D

    Nos, szép meglepetés volt, és huhúúú, ha én is barátként ott lehettem volna Eric fellépésén, miközben tetszik nekem, és én is neki, hát ne tudd meg.. :D Én leszartam volna minden más pasit.
    Téged viszont ismerlek, és tudom, hogy új férjed van, aki túlnőheti majd Saade-t, úgy, hogy neki is meg van pont ugyanazon buzis beütése, mint a Popular énekesének.
    A show lefolyása tökéletes volt, ha nem is így megy, engem nem zavar. ;)
    Imádtam, mikor Ama bár hátra akart menni a backstage-be, nem Erichez készülődött, és ez igencsak szíven ütötte az exbarátnőt. :D Azt hiszem, ez szép húzás volt Amától, még ha nem is direkt csinálta, és Eric pedig jaaaaaj, de kis féltékeny volt, egyem meg. :D
    Szegény Oscar meg az öltözőben pedig teljesen letaglózva, és értetlenül kapkodta a buksiját, abban a szituációban annyira emberien viselkedett, annyira édes volt, hogy ő volt a kedvencem. Ez lett az egyik legélethűbb jeleneted és karaktered, még ha rövid életű is volt szegénykém szereplése. :)
    Éss awww, Eric végig Amát nézi, Ama pedig azon gondolkodik, hogy mikor mehet már végre haza? Ha nem olvastam volna már a következő fejezetet, megvernélek! :D
    Nem, Amabel nagyon rosszul hazudott és semmiféleképpen nem volt jól. :D Totál megrészegítette Eric. Hát még Oscar, hogy láthatta őt élőben, sőt beszélhettek is! Tone pedig.. most, hogy nem vagyok vele sokat, azaz nem látom, és már a klipet is feldolgoztam, nem zavar. Így nem váltott ki belőlem túl sok negatív érzelmet. :D

    "- Megyünk lefeküdni – vontam vállat. Álmos vagyok, aludni szeretnék.
    - Felőlem oké – kacsintott egyet, majd eleresztett egy kaján vigyort.
    - Úgy értem külön-külön – fújtam ki hosszan a levegőt.
    - Úgy nem tetszik az ötleted – rázta meg a fejét, majd kilépett velem együtt a liftből az én emeletemnél."

    Óóóó, egyem meg. Hát ez tök egyértelmű! Amabel és Eric! Csókot! Romantikát! Most! Nem csak gagyi film nézést! :D

    Na, jó megyek. :D Tetszett a fejezet, és jó látni, hogy végre alakul valami, főleg, hogy tudom, a csók is meg volt :D
    Siessssss az az utolsó utáni fejezettel! XX

    VálaszTörlés
  6. Szia, Kinga! :D

    Igen-igen, tudom. :$ Egyszer már neki is álltam, de el kellett mennem és amikor visszaértem szó szerint kidőltem a kanapén, szóval elmaradt. :D De a héten kerítek rá sort; viszont azért feltehettél volna egyszerűbb kérdéseket is. :D
    De Amabel nem Te vagy, ezt nagyon jól tudjuk. :D Hadd főjenek a saját levükben. :D
    Pontosan, nagyon jól ismersz; és én ezt állítom, és figyeld csak meg, hogy így is lesz. :D Most pedig új-új barát/férj jelöltem van. (De őt határozottan megtartom magamnak. *-*):DD
    Akkor megnyugodtam, mert emiatt nem mertem nekiállni anno a fejezetnek, és amikor mégis rászántam magamat, este lefekvés előtt az eszembe jutott, hogy nem így kellett volna, szóval javíthattam. :D
    Imádom Oscart, mindenképpen szerettem volna vele találkozni Ama személyében, és örülök annak, hogy tetszett! :))
    Nem versz meg, mert akkor agysejteket veszítek, amik szerintem már jócskán megcsappantak. :D Amúgy valamelyik biosz órán pont erről volt szó, és már milyen izé, hogy nem találhatunk fel semmi szert arra, hogy megsokszorosítsuk őket, mert akkor azok olyanok lennének, mintha nem is mi lennénk. Na de ez nem tartozik ide, bocsánat! :D
    Amabel egy kis pillanatra visszarántottam a földre, mert nekem is mindig mondják, hogy jó lenne, ha itt járnék, nem pedig a fellegekben. Nos, megtettem egy kis jelenet erejéig és nem tetszett, maradok ott, ahol kényelmes és szép minden. :D
    Tone-nal mostanában kezdek megbékélni, sőt, lehet, hogy a későbbiekben szeretni fogjuk. :D
    Ne gagyizd le Scooby-Doo-t!!! :D

    Nem szeretnék sietni, mert akkor az lassan azt jelenti, hogy vége, még pár napot várok, aztán majd rászánom magam. :)
    Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál, én is megyek majd hozzád, csak tanulnom kellene - most is, de nincs kedvem, ez jobban érdekel. :)
    Imádlak, sok-sok puszii <3

    VálaszTörlés